Er waren er nog een paar..quote:
Hahaha, idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
En een baard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
Meters buiten spelquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er nog een paar..
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
De enige Ajacied die dat soort reacties bij mij kon oproepen was Wamberto.
zegt ook al genoeg dat ie een relatief laag salaris heeft vergeleken met de rest. Bij Barca had ie ook al het laagste salaris van de hele selectiequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.quote:
Sno heeft idd de instelling van een steuntrekker die verplicht moet solliciteren. Maar di heeft verder ook geen ruk laten zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.
Maar goed, Sno heeft gewoon een verkeerde instelling. Iedere selectie-speler heeft een SCC waarmee hij de wedstrijd kan bekijken als hij niet in selectie zit, maar Sno heeft daar geen zin in. Bekende van me heeft die pas van hem geleend voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille. Belachelijk toch?
Misschien heeft Danilo die ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.
Vorig seizoen misschien maar dit jaar is hij gewoon bagger van wat ik heb gehoord.. staat hij wel in de basis bij Schalke?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engelaar hoeft van mij niet zo nodig meer.
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaadDe ticket naar Barcelona was al geboekt
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daarom staan Vertonghen of Wielaert langs hem natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
Hij is dan ook een mandekker, geen opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
De laatste paar weken vind ik hem juist veel beter opbouwend, Goede passes enzo. Goed het zal nooit een Danny Blind worden maar hij gaat echt wel vooruit. Wielaert brengt ook opbouwend te weinig vind ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Thx.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt een beetje tegen
Omdat ie m'n bloed liet koken jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.
Overigens is de kwaliteit zo slecht dat je het idee hebt dat het het ajax van de jaren 80 is
Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik alleen van een meter of 20 gezien.. Eens even een portretfoto zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |