Nou inderdaad, wat een domme opmerking he Nashje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer..
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.
Dat zeg ik ook niet. Maar iedereen komt terug van blessures, en in dat blessurelijstje staan nog een stuk of 20 middenvelders. Helaas kunnen ze niet allemaal tegelijk spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.
Nee, ik hoor bij de groep die hem de nieuwe Vieira noemt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Nee, dat is een maand of 2 geleden al gezegd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.
Edit: En tegen Hakola had hij het ook enorm lastig. En tegen Vitesse (al had heel Ajax het daar moeilijk). En de eerste helft tegen Nac.
Het gaat over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Snoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.
Wees eens duidelijker dan.quote:
Eens. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk: Sno out, Engelaar in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Sno
Duidelijker? Hoe duidelijk wil je het hebben. Ik quote een bericht over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wees eens duidelijker dan.
Feyenoord en SCH is in het geval van Van der Wiel nogal enige tijd geleden.
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een bericht vol onzin. Ik ga er niet eens op in.
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?
Of heb je het nu over Van der Wiel?![]()
Ik snapte er ook al niets van.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.quote:
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.quote:
Welke post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.
Anders die van 'jouw' wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
Dit gaat toch zeker over Anita?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Er is er maar één in dit topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke post?
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Dan moet je dus weer even gaan oefenen met lezen, want niemand heeft Enoh een nieuwe Davids genoemd, dat ging over Anita.quote:
Maar het zei vooral iets over mijn niveau, hoor. Aldus DK.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus jij vind Enoh de nieuwe Davids? Beetje rare vergelijking hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Je zit er weer eens naast:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.
Dan zit Raymania ernaastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zit er weer eens naast:
http://ajax.netwerk.to/statistieken/kaarts.php
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.
Geef nou eens antwoord, wie heeft er hier gezegd dat Enoh de nieuwe Davids is?quote:
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vindt lezen echt te moeilijk?
Ray heeft hier toch echt gelijk hoor
Waar slaat deze reactie nou weer op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.
Dat doet niks af op het feit dat hij zijn fouten moet corrigeren met overtredingen.
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Je vind het nogal moeilijk om je eigen fouten toe te geven he
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |