quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
We willen ook dat je ophoudt met Thomas Vermaelen 'Vermealen' te noemen.
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?quote:
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
Ja, nee. Alleen maar goed idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
BeNeliga FTW ! Belgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Noshiba het volgende:
Even op een ander punt wat voor ons van grote waarde kan zijn,
Als die BeNeliga opgezet gaat worden en die 6+5 regel gaat ook door EN wij mogen dan bij die 6 NL'ers ook belgen opstellen dan worden we wereldkampioen
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etcquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe.
Goed opgelet tijdens je neuk/zuipvakantie?.
Maar wij zijn geen tafellaken meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:54 schreef fathank het volgende:
Engelaar is een typisch voorbeeld van "te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken". Met hem ga je de oorlog echt niet winnen.
We zijn de laatste jaren meer een tissue, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen tafellaken meer
Maar dat is geen Belg/NL, ivm 6+5 regel dan hequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etc![]()
Ik kan zelfs de rekening vragen in het grieks
Kun je nagaan hoe populair Henk ten Cate wel niet moet zijn daarzo. Eerst een 'grote' trainer van hét Ajax binnenhalen, om vervolgens ook nog groepswinnaar in de CL te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Waar precies?
Overigens is Ajax in Griekenland nog steeds retepopulair.
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[VBL-SC #35] En weer werken / school / stage
Daar maar verder SC'en, Daggla en Jasza.
Inderdaad. We hebben middenvelders genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef toma het volgende:
Engelaar mag trouwens lekker in Duitsland blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |