Meer om voor wat extra vuurwerk te zorgen in het elftalquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Om het vuurwerk te verzorgen in de Arena?
Ach Ajax kennende komen Gabri, Lindgen en Anita toch wel regelmatig aan spelen toe danquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je het beste bent met Enoh - Aissati - Vertonghen, nu, straks en volgend seizoen.
Helaas voor Gabri, Lindgren, Anita. Maar ik denk dat je daar de beste balans hebt van diepgang, balbeheersing, inzicht en verdedigende kwaliteit.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je het beste bent met Enoh - Aissati - Vertonghen, nu, straks en volgend seizoen.
Helaas voor Gabri, Lindgren, Anita. Maar ik denk dat je daar de beste balans hebt van diepgang, balbeheersing, inzicht en verdedigende kwaliteit.
Anita heb je nodig tegen zo'n Franse lul, of tegen een Affelay, of tegen een Perez. Middenvelders die net achter de spitsen hangen, en waar je gewoon een klein irritant kut stofzuigertje nodig hebt die gewoon elk duel wint en daarna de bal inlevert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat de middenvelders sowieso hun minuten wel maken. Mogelijk kan de tactiek zelfs per wedstrijd verschillen.
Voorlopig Emanuelson - Dario - Suarez. Maar goed, als je er van uit zou gaan dat Emanuelson weggaat, kan je wel al met Sulejmani spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dan zit Cvitanich dus op de bank? (er van uitgaande dat je Urby linksbuiten hebt).
Of Sullie op de bank?
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat juist Anita zowel op techniek en inzicht Enoh voorbijstreeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anita heb je nodig tegen zo'n Franse lul, of tegen een Affelay, of tegen een Perez. Middenvelders die net achter de spitsen hangen, en waar je gewoon een klein irritant kut stofzuigertje nodig hebt die gewoon elk duel wint en daarna de bal inlevert.
Maar tegen Sparta, Volendam en ADO thuis heb je gewoon drie voetballers nodig met inhoud en inzicht en balcontrole. En dat heeft Enoh weer meer dan Anita.
Anita is voor mij Gabri misschien wel echt voorbij gegaan als mannetjesputter op het middenveld hoor.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat juist Anita zowel op techniek en inzicht Enoh voorbijstreeft.
District oost present.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:51 schreef Silaz het volgende:
Zijn er hier, naast mijzelf dan, nog supporters uit District Oost die ook mailtje hebben gekregen van Ajaxlife? Betreffende busreis voor wedstrijd tegen Twente incl. kaart voor de match. Maar ik weet dus niet welk vak het is, en die 30¤ klinkt wel aanlokkelijkMaar om nou in een familievak ofzo te zitten
![]()
Gelukkig weet ik altijd of iemand goed is, ik zei altijd al dat Oleguer uitstekend kan verdedigen. Net zoals dat ik Rosenberg kapot goed vind, en dat laat ie wel zien bij Werderquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
Zo zou ik het graag willen zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:50 schreef w00h00 het volgende:
---------------------Vermeer------------
Van der Wiel--Wielaert--Ollie--Vermealen
--------------------------------------------------
----------------Vertonghen-----Urby---------
-----------------------Aissati------------------
----------Suarez---Dario-----Sulejmani
Ik zou niet zo snel twee linkspoten op het middenveld zetten, en Urby vind ik te aanvallend als je met een 10 gaat spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zou ik het graag willen zien.
Ter compensatie van de linkspoot die je centraal in de verdediging moet missen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel twee linkspoten op het middenveld zetten, en Urby vind ik te aanvallend als je met een 10 gaat spelen.
We willen ook dat je ophoudt met Thomas Vermaelen 'Vermealen' te noemen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
We willen ook dat je ophoudt met Thomas Vermaelen 'Vermealen' te noemen.
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?quote:
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
Ja, nee. Alleen maar goed idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
BeNeliga FTW ! Belgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Noshiba het volgende:
Even op een ander punt wat voor ons van grote waarde kan zijn,
Als die BeNeliga opgezet gaat worden en die 6+5 regel gaat ook door EN wij mogen dan bij die 6 NL'ers ook belgen opstellen dan worden we wereldkampioen
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etcquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe.
Goed opgelet tijdens je neuk/zuipvakantie?.
Maar wij zijn geen tafellaken meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:54 schreef fathank het volgende:
Engelaar is een typisch voorbeeld van "te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken". Met hem ga je de oorlog echt niet winnen.
We zijn de laatste jaren meer een tissue, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen tafellaken meer
Maar dat is geen Belg/NL, ivm 6+5 regel dan hequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etc![]()
Ik kan zelfs de rekening vragen in het grieks
Kun je nagaan hoe populair Henk ten Cate wel niet moet zijn daarzo. Eerst een 'grote' trainer van hét Ajax binnenhalen, om vervolgens ook nog groepswinnaar in de CL te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Waar precies?
Overigens is Ajax in Griekenland nog steeds retepopulair.
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[VBL-SC #35] En weer werken / school / stage
Daar maar verder SC'en, Daggla en Jasza.
Inderdaad. We hebben middenvelders genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef toma het volgende:
Engelaar mag trouwens lekker in Duitsland blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |