Dat was geen klacht, dat doe je maar in KLBquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wachten tot er eindelijk een nieuwe KSC is
Hey, ik was vet snel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wachten tot er eindelijk een nieuwe KSC is
Wanneer?quote:
Wel met PM'en trouwensquote:
Klacht: Televisie na 01:00 uurquote:
Ofzo'ze!quote:
trustequote:
hebben ze ook nog het deuntje van mario land verkracht voor de reclamequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: Televisie na 01:00 uur
Klacht: jeugdsentiment verneukt door Jambaquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
truste![]()
[..]
hebben ze ook nog het deuntje van mario land verkracht voor de reclame
Nog maar 37 dagenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel je dan wel weet dat het tijd is om te gaan neuken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel je dan wel weet dat het tijd is om te gaan neuken.
trusten KapiteinGasthofquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekker allemaal / fijne dag Indah!
slaap ze Pieneke!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:09 schreef Pien85 het volgende:
Nu echt wegTruste lieve mensen, en Indah, fijne dag nog, voor jou nog geen truste
![]()
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekker allemaal / fijne dag Indah!
Trustenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:09 schreef Pien85 het volgende:
Nu echt wegTruste lieve mensen, en Indah, fijne dag nog, voor jou nog geen truste
![]()
![]()
Wtf, burgemeester?quote:Die oproep deed burgemeester Jozias van Aartsen dinsdag.
Jah, verdomme alles uitzoeken hier... waarvoor heb ik nu een computer? Gaat het nog niet vanzelf! Graftakkenzooi.quote:
Doei OAquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:08 schreef OA het volgende:
Ik ben er zo vandoor, naar het centrum van Dordrecht.
Fijn, tijdens de spits...![]()
3/7 van toepassingquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh aan alle laatkomers, pikketrekkers, dagzwaaiers, laplanders, zoetwaterlippen, hallozeggers en koffieslurpers
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef Klonk het volgende:
ik was veels te laat wakker
maar goed, wel een mooie dag vandaag, ga dadelijk naar ome doc omdat ik wil stoppen met mijn ad medicijnen, voel me nu al een jaartje sterker dan ooit en heb het gevoel dat ik het best ga redden zonder die zooi
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
Interessant om eens te zien hoe het er tijdens een zitting aan toe gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]DM!!!
hoe was het bij De Geschillencommissie?
DMquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Interessant om eens te zien hoe het er tijdens een zitting aan toe gaat![]()
.
ik in dit geval met mijn kont ergens op de rails tussen driebergen en edequote:
ik krijg er na 9 april post overquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
ah, niet zo veel aan dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
ik ben blij dat ik in een klein dorpje woon en de huisarts twee minuten fietsen is, scheelt een hoop nat worden met dit zeikweerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
Bij gebrek aan zon buiten, een zonnetje voor jullie
[ afbeelding ]
Thanks,quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
Bij gebrek aan zon buiten, een zonnetje voor jullie
[ afbeelding ]
Vrijdag 1 mei en als het even lukt zaterdag 2 mei kom ik niet onlinequote:
ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vond het wel degelijk interessant om eens te ervaren.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders kijk je even of je klaar bent met scheren voordat je de deur uit gaat
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ineens weet je het: Je wordt conducteur!
Hoiquote:Hoi allemaal
Dordrechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:08 schreef OA het volgende:
Ik ben er zo vandoor, naar het centrum van Dordrecht.
Fijn, tijdens de spits...![]()
Afbouwen van wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
Mogguh Pienquote:
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijk
Ohja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh PienTijd voor een verhaaltje?
dat klinkt meer als mijn bui jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Je was in eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Morgen Leannerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
morgen Muckquote:
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.quote:
quote:
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
CGMquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
wtf....quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
das waarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil toch
Gelukkig niet dus...quote:
vrijdagavond ga ik naar Wijk voor een concertquote:In verband met werkzaamheden rijden op zaterdag 28 en zondag 29 maart 2009, de hele dag geen treinen tussen Arnhem en Zevenaar. Reizigers worden met bussen vervoerd. U kunt in de bussen gebruik maken van uw treinkaartje. Tussen Winterswijk en Zevenaar rijden de treinen normaal volgens de dienstregeling, met uitzondering van de nachttreinen die rijden na 01.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag. Deze treinritten worden helemaal met een bus gereden.
Valt het op ja?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
je bent volgens mij heel blij als je binnenkort weer in NL bent
ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zat bij mij in de brieven busquote:
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuwquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zat bij mij in de brieven bus![]()
misschien sturen ze het wel door heel NL? naar studenten
hoi cgmquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
Idem hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
MART!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi cgm
wanneer gaan we nu eens datenniks tegen DM zeggen hoor
![]()
ja, dikke doeiquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmaken
voor mij toch al gauw, euh, een uurtje geledenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuw
Neuken is zooooo 2008quote:
Met Klonkquote:
Over een dagje of 35 piep jij wel andersquote:
afgezien van het pak slaag wat ik van Klonkette ga krijgen: waarom nietquote:
Of niet, als zijn vriendin die periode last heeft van dagelijkse hoofdpijnaanvallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een dagje of 35 piep jij wel anders
Mart, je staat er weer eens in!quote:Top 100 van dinsdag 24 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
052. 074 cablegunmaster
069. 065 Klonk
075. 062 indahnesia.com
097. 054 DaMart
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kontquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
afgezien van het pak slaag wat ik van Klonkette ga krijgen: waarom niet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kont.
Nu is het appeltje ineens niet meer "quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kont.
Als ik een vriendin heb zoals nuquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi cgm
wanneer gaan we nu eens datenniks tegen DM zeggen hoor
![]()
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..].
Is nou het kloonuur weer begonnen?.
Dan ga ik wel weer werken.
Goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.
Afschaffing van de klonen!
krijg je dat liedje in je kop?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
En nu ben ik het zat! Elke keer dat ik KG langs zie komen in de KSC, zit er een liedje in mijn hoofd... tijd dat ik dat probleem met jullie deel!
details, detailsquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
troosten is overrated![]()
[..]
dat is niet troosten
Gedeelde smart(lap) is halve smart(lap)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
en bedankt, zelfs zonder te klikken heb ik nummer nu in mijn hoofd
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je dat liedje in je kop?als KG langskomt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb zoals nu![]()
Dan zeg ik Wanneer pinksteren met pasen samen valt .![]()
Sorry, maar ik waardeer relaties
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.
Afschaffing van de klonen!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
En nu ben ik het zat! Elke keer dat ik KG langs zie komen in de KSC, zit er een liedje in mijn hoofd... tijd dat ik dat probleem met jullie deel!
weten we ook van wie die kloon isquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Inderdaad!Kutklonen!
[..]Nog 36 dagen en dan ben ik geen KapiteinGasthof meer
Dat was al algemeen bekend toch? Dit gaat mijn nieuwe id worden over 36 dagen, dus geen kloon maar gewoon een alter egoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weten we ook van wie die kloon is
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]daten is niet gelijk sex toch? Of mag je helemaal niet wat drinken met een ander meisje?
Een beetje jaloezie is wel leuk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slecht vertaald.
mensen ontmoeten mag natuurlijk maar er intiem iets meedoen is iets anders.![]()
Daarvoor heb ik mijn vriendin
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemVoor sommige mensen gaat een knuffel al te ver
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurdquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.dat gaat mij tever!
Wanneer komt ie uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurd![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zitquote:
zie mijn PI! van vorige postquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zit
sup?quote:
quote:
quote:
puber!!!!! en je zelf niet de schuld gevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Marc,
Helaas hebben we je post te laat opgemerkt door al het gespam van cgm. Bij deze wil ik je alsnog een hele goedemorgen wensen.
Knuffel van KG
quote:
quote:
1 - Ik moet nog in de puberteit komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
puber!!!!! en je zelf niet de schuld geven
1. volgens mij zit je er al helemaal inquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1 - Ik moet nog in de puberteit komen
2 - Ga het nou niet op mij afschuiven, zullen we de postcounts naast elkaar leggen?
Wat heeft roken met puberen te maken danquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. volgens mij zit je er al helemaal in(zie sigaret op je plaatje)
2 ik zit al iets langer op de ksc
sinds deel 21? of misschien nog eerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heeft roken met puberen te maken dan![]()
En hoe lang dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sinds deel 21? of misschien nog eerder
aaah... gevondendeel 16 ben ik erbij gekomen
![]()
hierbij beledig je 90 % van heel de KSC!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt officieel geen leven
![]()
ook mijn 1e post terug gevondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
ok .... nu nog een bak koffie?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hierbij beledig je 90 % van heel de KSC!![]()
[..]
ook mijn 1e post terug gevondenin de KSC
Ik wil wel eens verse koffie drinken niet dat pad spul. vers gemalen spulquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik mag hopen dat iedereen hier een gezonde dosis zelfspot heeft
Zit zelf ook genoeg te FOKken. (nou ja kan wel een paar mensen bedenken bij wie het misschien ontbreekt
)
Ik heb die eerste topics gelezen, hele gesprekken over Senseo "koffie"![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil wel eens verse koffie drinken niet dat pad spul. vers gemalen spul
ook niet de koffie uit de pakjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat klinkt alsof je dat nog nooit gedaan hebt...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet de koffie uit de pakjesdie wil ik niet! maar het vers gemalen
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat klinkt alsof je dat nog nooit gedaan hebt...
je word er wakker van ben het begonnen te drinken in de fabriek tijdens een bijbaantje en ik had niks te doen. en het smaakte in het begin vreselijk maar je werd er wakker van een lading suiker erin en het was nog weliswaar te drinken. Later vond ik de suiker te zoet en sindsdien matig ik hetquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus gcm, wat is jouw ervaring met koffie?
School en Stage toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou dan ga ik wel naar de SES sc
Stagiairs afzeikenquote:
Ik was even een grote boodschap doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is Leanne?waar is OA? Waar is iedereen
Hoi pien![]()
ik ben hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is Leanne?waar is OA? Waar is iedereen
Hoi pien![]()
Neem een buikmassagequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben hier
ik heb buikpijn. en ik heb trek in dropjes
te actief... >.> hallo.. mensen willen ergens over pratenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben echt aan het topic-killen vandaag
En DAMART danquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja KG wil je mij een tummy massage gevenen ondertussen moet je me dropjes voeren
Levend aan een stokje op je bordquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Walvishaaien in een aquarium
Only in Japan
En dan ging ik gisteren nog wel door het stof voor Leanne omdat iemand haar hoofd had gestoten tegen mijn nachtkastjequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja KG wil je mij een tummy massage gevenen ondertussen moet je me dropjes voeren
pcies, gewoon een massagequote:
Nee niks, ik kom net binnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
pcies, gewoon een massageNiets aan de hand mensen, gewoon doorlopen!
Jij bent welkom hoorquote:
Nee, want ik werk buitenquote:
Coolquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Walvishaaien in een aquarium
Only in Japan
Ooow.... Ja. Dan mag hetquote:
Ik ookquote:
hoho we gaan geen uitverkoop houdenquote:
ZOnnetje schijnt hier lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. En het regent weer, ik moet boodschappen doen
.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe een trui aan. Zo in je nakie is het niet vreemd.
beetje aan het klieren met je AT lijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oude topics aan het kicken cgm?
Omdat je webcam nog aanstaatquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfsquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
In noodweer terug naar huis gekomen. Helaas niet voor de regen thuis... flink weerlicht, af en toe een donder, flinke regen en windvlagen. Lang geleden dat het zo slecht was. Maar goed, dan nog maar wat dingetjes op internet doen voor het slapen gaan.
Het is pas half elf joh! Ik doe nog even rustig aan onder het genot van een muziekje en biertje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfs.
Truste alvast!
Bierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Meer dan genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 biertje in de avond is wel genoeg
VIRM? vroem? ICM?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.quote:
1 woord:quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Dit oudijzer zal niet veel opleveren meer hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.
ICM = InterCity Materieel = Koplopers
Kan trouwens best eens voorkomen dat er aan de ene kant van de stremming heel veel ijzer ophoopt, en aan de andere kant toch een tekort is. Niet "ondanks" dat er niks rijdt, maar juist "DOORDAT" er niks rijdt
Zie je wel dat ik het kan!quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R zet deze nog maar eens aan voor onder de afwas:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |