Inderdaad!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.
Afschaffing van de klonen!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
En nu ben ik het zat! Elke keer dat ik KG langs zie komen in de KSC, zit er een liedje in mijn hoofd... tijd dat ik dat probleem met jullie deel!
weten we ook van wie die kloon isquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Inderdaad!Kutklonen!
[..]Nog 36 dagen en dan ben ik geen KapiteinGasthof meer
Dat was al algemeen bekend toch? Dit gaat mijn nieuwe id worden over 36 dagen, dus geen kloon maar gewoon een alter egoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weten we ook van wie die kloon is
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]daten is niet gelijk sex toch? Of mag je helemaal niet wat drinken met een ander meisje?
Een beetje jaloezie is wel leuk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slecht vertaald.
mensen ontmoeten mag natuurlijk maar er intiem iets meedoen is iets anders.![]()
Daarvoor heb ik mijn vriendin
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemVoor sommige mensen gaat een knuffel al te ver
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurdquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.dat gaat mij tever!
Wanneer komt ie uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurd![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zitquote:
zie mijn PI! van vorige postquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zit
sup?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |