Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Mogguh Pienquote:
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijk
Ohja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh PienTijd voor een verhaaltje?
dat klinkt meer als mijn bui jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Je was in eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Morgen Leannerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
morgen Muckquote:
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.quote:
quote:
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
CGMquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
wtf....quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
das waarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil toch
Gelukkig niet dus...quote:
vrijdagavond ga ik naar Wijk voor een concertquote:In verband met werkzaamheden rijden op zaterdag 28 en zondag 29 maart 2009, de hele dag geen treinen tussen Arnhem en Zevenaar. Reizigers worden met bussen vervoerd. U kunt in de bussen gebruik maken van uw treinkaartje. Tussen Winterswijk en Zevenaar rijden de treinen normaal volgens de dienstregeling, met uitzondering van de nachttreinen die rijden na 01.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag. Deze treinritten worden helemaal met een bus gereden.
Valt het op ja?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
je bent volgens mij heel blij als je binnenkort weer in NL bent
ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zat bij mij in de brieven busquote:
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuwquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zat bij mij in de brieven bus![]()
misschien sturen ze het wel door heel NL? naar studenten
hoi cgmquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
Idem hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
MART!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi cgm
wanneer gaan we nu eens datenniks tegen DM zeggen hoor
![]()
ja, dikke doeiquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmaken
voor mij toch al gauw, euh, een uurtje geledenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuw
Neuken is zooooo 2008quote:
Met Klonkquote:
Over een dagje of 35 piep jij wel andersquote:
afgezien van het pak slaag wat ik van Klonkette ga krijgen: waarom nietquote:
Of niet, als zijn vriendin die periode last heeft van dagelijkse hoofdpijnaanvallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een dagje of 35 piep jij wel anders
Mart, je staat er weer eens in!quote:Top 100 van dinsdag 24 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
052. 074 cablegunmaster
069. 065 Klonk
075. 062 indahnesia.com
097. 054 DaMart
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kontquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
afgezien van het pak slaag wat ik van Klonkette ga krijgen: waarom niet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kont.
Nu is het appeltje ineens niet meer "quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Een pak slaag? Ik duw je met je neus in de kattenbak, en terwijl je gebukt staat prop ik een appel in je kont.
Als ik een vriendin heb zoals nuquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi cgm
wanneer gaan we nu eens datenniks tegen DM zeggen hoor
![]()
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..].
Is nou het kloonuur weer begonnen?.
Dan ga ik wel weer werken.
Goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.
Afschaffing van de klonen!
krijg je dat liedje in je kop?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
En nu ben ik het zat! Elke keer dat ik KG langs zie komen in de KSC, zit er een liedje in mijn hoofd... tijd dat ik dat probleem met jullie deel!
details, detailsquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
troosten is overrated![]()
[..]
dat is niet troosten
Gedeelde smart(lap) is halve smart(lap)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
en bedankt, zelfs zonder te klikken heb ik nummer nu in mijn hoofd
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je dat liedje in je kop?als KG langskomt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb zoals nu![]()
Dan zeg ik Wanneer pinksteren met pasen samen valt .![]()
Sorry, maar ik waardeer relaties
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tijd voor een sociaal akkoord met de Fok-A's en Fok-FA's.
Afschaffing van de klonen!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
En nu ben ik het zat! Elke keer dat ik KG langs zie komen in de KSC, zit er een liedje in mijn hoofd... tijd dat ik dat probleem met jullie deel!
weten we ook van wie die kloon isquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Inderdaad!Kutklonen!
[..]Nog 36 dagen en dan ben ik geen KapiteinGasthof meer
Dat was al algemeen bekend toch? Dit gaat mijn nieuwe id worden over 36 dagen, dus geen kloon maar gewoon een alter egoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weten we ook van wie die kloon is
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]daten is niet gelijk sex toch? Of mag je helemaal niet wat drinken met een ander meisje?
Een beetje jaloezie is wel leuk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het woord DATE geeft al een lading mee aan het soort van activeiten wat je gaat doen.
noem het een uitstapje of een dag winkelen en het is al heel anders
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM:'Schat, ik ga een andere vrouw daten.'
Vriendin:'Geen sprake van!'
Of:
CGM:'Schat, ik heb een meet met een andere vrouw.'
Vriendin: 'Leuk, waar?'
CGM:'Eerst een café, dan haar woonkamer en daarna in haar bed.'
Vriendin:'Zolang het geen date is, is dat goed toch? Veel plezier lieverd!'
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slecht vertaald.
mensen ontmoeten mag natuurlijk maar er intiem iets meedoen is iets anders.![]()
Daarvoor heb ik mijn vriendin
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zolang er maar een grens is zie ik geen probleemVoor sommige mensen gaat een knuffel al te ver
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurdquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had er een op de opleiding die wou om de 10 minuten een knuffel van iemand anders.dat gaat mij tever!
Wanneer komt ie uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje begrip tonen. Zn naam is niet voor niets blauw gekleurd![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zitquote:
zie mijn PI! van vorige postquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk eens door dat glazen venster wat in de muur zit
sup?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |