Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Mogguh Pienquote:
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het valt hartstikke mee, wat spettertjes toen ik van station naar 't werk liep. Was erger toen ik naar de bus liep vanochtend, maar dan nog niet zo erg dat ik ontzettend doorweekt was oid.
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
we liepen niet in dezelfd bui, da´s duidelijk
Ohja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh PienTijd voor een verhaaltje?
dat klinkt meer als mijn bui jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Je was in eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik reed door de stromende regen met de auto, de ruitenwissers konden het bijna niet aan
Morgen Leannerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Leanne het volgende:
wwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
morgen Muckquote:
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.quote:
quote:
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
CGMquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
wtf....quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je al dat je komend weekend rond Didam helemaal niet kunt treinen? In ieder geval niet tussen het gemiddelde-van-zes-en-acht-aar en Arnhem.
das waarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
af en toe een trein of geen trein, niemand merkt het verschil toch
Gelukkig niet dus...quote:
vrijdagavond ga ik naar Wijk voor een concertquote:In verband met werkzaamheden rijden op zaterdag 28 en zondag 29 maart 2009, de hele dag geen treinen tussen Arnhem en Zevenaar. Reizigers worden met bussen vervoerd. U kunt in de bussen gebruik maken van uw treinkaartje. Tussen Winterswijk en Zevenaar rijden de treinen normaal volgens de dienstregeling, met uitzondering van de nachttreinen die rijden na 01.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag. Deze treinritten worden helemaal met een bus gereden.
Valt het op ja?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
je bent volgens mij heel blij als je binnenkort weer in NL bent
ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zat bij mij in de brieven busquote:
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb de OV chipkaart gekregen.
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuwquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zat bij mij in de brieven bus![]()
misschien sturen ze het wel door heel NL? naar studenten
hoi cgmquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanner![]()
[..]
morgen Muck
Idem hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
met een foto van 6 jaar geleden
MART!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi cgm
wanneer gaan we nu eens datenniks tegen DM zeggen hoor
![]()
ja, dikke doeiquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zul je zien dat ze gaan zeggen dat je een nieuwe foto moet maken en een nieuw pasje moet aanmaken
voor mij toch al gauw, euh, een uurtje geledenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in het OV heb gezeten was echt ergens in de vorige eeuw
Neuken is zooooo 2008quote:
Met Klonkquote:
Over een dagje of 35 piep jij wel andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |