puber!!!!! en je zelf niet de schuld gevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Marc,
Helaas hebben we je post te laat opgemerkt door al het gespam van cgm. Bij deze wil ik je alsnog een hele goedemorgen wensen.
Knuffel van KG
quote:
quote:
1 - Ik moet nog in de puberteit komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
puber!!!!! en je zelf niet de schuld geven
1. volgens mij zit je er al helemaal inquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1 - Ik moet nog in de puberteit komen
2 - Ga het nou niet op mij afschuiven, zullen we de postcounts naast elkaar leggen?
Wat heeft roken met puberen te maken danquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1. volgens mij zit je er al helemaal in(zie sigaret op je plaatje)
2 ik zit al iets langer op de ksc
sinds deel 21? of misschien nog eerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heeft roken met puberen te maken dan![]()
En hoe lang dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sinds deel 21? of misschien nog eerder
aaah... gevondendeel 16 ben ik erbij gekomen
![]()
hierbij beledig je 90 % van heel de KSC!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt officieel geen leven
![]()
ook mijn 1e post terug gevondenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
ok .... nu nog een bak koffie?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hierbij beledig je 90 % van heel de KSC!![]()
[..]
ook mijn 1e post terug gevondenin de KSC
Ik wil wel eens verse koffie drinken niet dat pad spul. vers gemalen spulquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik mag hopen dat iedereen hier een gezonde dosis zelfspot heeft
Zit zelf ook genoeg te FOKken. (nou ja kan wel een paar mensen bedenken bij wie het misschien ontbreekt
)
Ik heb die eerste topics gelezen, hele gesprekken over Senseo "koffie"![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil wel eens verse koffie drinken niet dat pad spul. vers gemalen spul
ook niet de koffie uit de pakjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat klinkt alsof je dat nog nooit gedaan hebt...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ook niet de koffie uit de pakjesdie wil ik niet! maar het vers gemalen
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat klinkt alsof je dat nog nooit gedaan hebt...
je word er wakker van ben het begonnen te drinken in de fabriek tijdens een bijbaantje en ik had niks te doen. en het smaakte in het begin vreselijk maar je werd er wakker van een lading suiker erin en het was nog weliswaar te drinken. Later vond ik de suiker te zoet en sindsdien matig ik hetquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus gcm, wat is jouw ervaring met koffie?
School en Stage toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou dan ga ik wel naar de SES sc
Stagiairs afzeikenquote:
Ik was even een grote boodschap doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is Leanne?waar is OA? Waar is iedereen
Hoi pien![]()
ik ben hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
waar is Leanne?waar is OA? Waar is iedereen
Hoi pien![]()
Neem een buikmassagequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben hier
ik heb buikpijn. en ik heb trek in dropjes
te actief... >.> hallo.. mensen willen ergens over pratenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben echt aan het topic-killen vandaag
En DAMART danquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja KG wil je mij een tummy massage gevenen ondertussen moet je me dropjes voeren
Levend aan een stokje op je bordquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Walvishaaien in een aquarium
Only in Japan
En dan ging ik gisteren nog wel door het stof voor Leanne omdat iemand haar hoofd had gestoten tegen mijn nachtkastjequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja KG wil je mij een tummy massage gevenen ondertussen moet je me dropjes voeren
pcies, gewoon een massagequote:
Nee niks, ik kom net binnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
pcies, gewoon een massageNiets aan de hand mensen, gewoon doorlopen!
Jij bent welkom hoorquote:
Nee, want ik werk buitenquote:
Coolquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Walvishaaien in een aquarium
Only in Japan
Ooow.... Ja. Dan mag hetquote:
Ik ookquote:
hoho we gaan geen uitverkoop houdenquote:
ZOnnetje schijnt hier lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. En het regent weer, ik moet boodschappen doen
.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe een trui aan. Zo in je nakie is het niet vreemd.
beetje aan het klieren met je AT lijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oude topics aan het kicken cgm?
Omdat je webcam nog aanstaatquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfsquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
In noodweer terug naar huis gekomen. Helaas niet voor de regen thuis... flink weerlicht, af en toe een donder, flinke regen en windvlagen. Lang geleden dat het zo slecht was. Maar goed, dan nog maar wat dingetjes op internet doen voor het slapen gaan.
Het is pas half elf joh! Ik doe nog even rustig aan onder het genot van een muziekje en biertje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfs.
Truste alvast!
Bierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Meer dan genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 biertje in de avond is wel genoeg
VIRM? vroem? ICM?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.quote:
1 woord:quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Dit oudijzer zal niet veel opleveren meer hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.
ICM = InterCity Materieel = Koplopers
Kan trouwens best eens voorkomen dat er aan de ene kant van de stremming heel veel ijzer ophoopt, en aan de andere kant toch een tekort is. Niet "ondanks" dat er niks rijdt, maar juist "DOORDAT" er niks rijdt
Zie je wel dat ik het kan!quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R zet deze nog maar eens aan voor onder de afwas:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |