Coolquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
Walvishaaien in een aquarium
Only in Japan
Ooow.... Ja. Dan mag hetquote:
Ik ookquote:
hoho we gaan geen uitverkoop houdenquote:
ZOnnetje schijnt hier lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. En het regent weer, ik moet boodschappen doen
.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe een trui aan. Zo in je nakie is het niet vreemd.
beetje aan het klieren met je AT lijstquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oude topics aan het kicken cgm?
Omdat je webcam nog aanstaatquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfsquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
In noodweer terug naar huis gekomen. Helaas niet voor de regen thuis... flink weerlicht, af en toe een donder, flinke regen en windvlagen. Lang geleden dat het zo slecht was. Maar goed, dan nog maar wat dingetjes op internet doen voor het slapen gaan.
Het is pas half elf joh! Ik doe nog even rustig aan onder het genot van een muziekje en biertje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga zo ook naar huis toe, maar zo te zien valt het hier wel mee muv een windje. Zonnetje schijnt zelfs.
Truste alvast!
Bierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Meer dan genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 biertje in de avond is wel genoeg
VIRM? vroem? ICM?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.quote:
1 woord:quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis. Stelletje prutsers bij de NS die ondanks een materieeloverschot (veel treinen rijden niet immers door die stremming bij Vleuten), kunnen ze niet eens genoeg materieel vinden om te rijden wat wel gereden moet worden.
Ik kon dus een half uur wachten... om vervolgens ipv een VIRM in een ICMm terecht te komen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Dit oudijzer zal niet veel opleveren meer hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIRM = Verlengd InterRegioMaterieel. De dubbeldekkers. En dan niet die aftandse, maar die die ze "regiorunner" noemen.
ICM = InterCity Materieel = Koplopers
Kan trouwens best eens voorkomen dat er aan de ene kant van de stremming heel veel ijzer ophoopt, en aan de andere kant toch een tekort is. Niet "ondanks" dat er niks rijdt, maar juist "DOORDAT" er niks rijdt
Zie je wel dat ik het kan!quote:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee DaMart, lees je mee?
http://www.cphpost.dk/new(...)believes-in-ic4.html
Volgens mij heb je iedereen weggejaagdquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R zet deze nog maar eens aan voor onder de afwas:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |