Dat was geen klacht, dat doe je maar in KLBquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wachten tot er eindelijk een nieuwe KSC is
Hey, ik was vet snel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wachten tot er eindelijk een nieuwe KSC is
Wanneer?quote:
Wel met PM'en trouwensquote:
Klacht: Televisie na 01:00 uurquote:
Ofzo'ze!quote:
trustequote:
hebben ze ook nog het deuntje van mario land verkracht voor de reclamequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: Televisie na 01:00 uur
Klacht: jeugdsentiment verneukt door Jambaquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
truste![]()
[..]
hebben ze ook nog het deuntje van mario land verkracht voor de reclame
Nog maar 37 dagenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel je dan wel weet dat het tijd is om te gaan neuken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel je dan wel weet dat het tijd is om te gaan neuken.
trusten KapiteinGasthofquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekker allemaal / fijne dag Indah!
slaap ze Pieneke!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:09 schreef Pien85 het volgende:
Nu echt wegTruste lieve mensen, en Indah, fijne dag nog, voor jou nog geen truste
![]()
![]()
Slaap zequote:Op woensdag 25 maart 2009 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekker allemaal / fijne dag Indah!
Trustenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:09 schreef Pien85 het volgende:
Nu echt wegTruste lieve mensen, en Indah, fijne dag nog, voor jou nog geen truste
![]()
![]()
Wtf, burgemeester?quote:Die oproep deed burgemeester Jozias van Aartsen dinsdag.
Jah, verdomme alles uitzoeken hier... waarvoor heb ik nu een computer? Gaat het nog niet vanzelf! Graftakkenzooi.quote:
Doei OAquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:08 schreef OA het volgende:
Ik ben er zo vandoor, naar het centrum van Dordrecht.
Fijn, tijdens de spits...![]()
3/7 van toepassingquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh aan alle laatkomers, pikketrekkers, dagzwaaiers, laplanders, zoetwaterlippen, hallozeggers en koffieslurpers
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef Klonk het volgende:
ik was veels te laat wakker
maar goed, wel een mooie dag vandaag, ga dadelijk naar ome doc omdat ik wil stoppen met mijn ad medicijnen, voel me nu al een jaartje sterker dan ooit en heb het gevoel dat ik het best ga redden zonder die zooi
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
Interessant om eens te zien hoe het er tijdens een zitting aan toe gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]DM!!!
hoe was het bij De Geschillencommissie?
DMquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Interessant om eens te zien hoe het er tijdens een zitting aan toe gaat![]()
.
ik in dit geval met mijn kont ergens op de rails tussen driebergen en edequote:
ik krijg er na 9 april post overquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
ah, niet zo veel aan dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
ik ben blij dat ik in een klein dorpje woon en de huisarts twee minuten fietsen is, scheelt een hoop nat worden met dit zeikweerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
Bij gebrek aan zon buiten, een zonnetje voor jullie
[ afbeelding ]
Thanks,quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
Bij gebrek aan zon buiten, een zonnetje voor jullie
[ afbeelding ]
Vrijdag 1 mei en als het even lukt zaterdag 2 mei kom ik niet onlinequote:
ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vond het wel degelijk interessant om eens te ervaren.
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders kijk je even of je klaar bent met scheren voordat je de deur uit gaat
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ineens weet je het: Je wordt conducteur!
Hoiquote:Hoi allemaal
Dordrechtquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:08 schreef OA het volgende:
Ik ben er zo vandoor, naar het centrum van Dordrecht.
Fijn, tijdens de spits...![]()
Afbouwen van wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
gadver wat een zeikweer, dacht dat kleine stukje wel ff zonder regenpak te kunnen
tevens: ome doc vind het ook een goed idee, afbouwen die hap, of moet ik zeggen afkicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |