39 te vroegquote:
staat niet in de voorwaarden die je in TT steltquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Om in aanmerking voor de schnitzel te komen moet je wel zijn vriendin naar Mayrhofen brengen.
Op de fiets?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Om in aanmerking voor de schnitzel te komen moet je wel zijn vriendin naar Mayrhofen brengen.
En die is hem maar 1 schnitzel waard?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
10 kilo schnitzel en een week gratis drank voor degene die dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je gratis bij KG halen als je zijn vriendin even langsbrengt!
Staat zaterdag weer op het menu, kom maar langsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
staat niet in de voorwaarden die je in TT steltHIER dus mijn Schnitzel
Geldt dat voor alle drank?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
10 kilo schnitzel en een week gratis drank voor degene die dat voor elkaar krijgt
drankorgel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle drank?
Welke whiskies hebben jullie daar?
De gewone whiskey is pauper hier, maar ik heb een flesje Chivas Regal Royal Salut 21yr (a 215 euro) staan.. doe je het daar ook voor?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke whiskies hebben jullie daar?
die rooie, gele en blauwequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke whiskas hebben jullie daar?
Ook dat nog.quote:
Zeker wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De gewone whiskey is pauper hier, maar ik heb een flesje Chivas Regal Royal Salut 21yr (a 215 euro) staan.. doe je het daar ook voor?
Hey Fha, hoe is het nu?quote:
Hay droomquote:
Da's klote hè.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay droom
Nou, op school ging het primatot ik mijn voordeur weer open deed en er niemand naar me toe kwam rennen
Gecondoleerd Fhatjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay droom
Nou, op school ging het primatot ik mijn voordeur weer open deed en er niemand naar me toe kwam rennen
*knufffff* mjah, leegheid. bah!quote:
Dank Piertjequote:
Multitasken? Je bent een man, dat kan heul nie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Groeten uit de oefenruimte
Met laptoppie wat creatiefs opnemen en Fok!ken tegelijk
Hmz.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
*knufffff* mjah, leegheid. bah!
Gelukkig heb ik wel nog twee hele lieve vissen![]()
geen kwaad over vissen he!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
geen kwaad over vissen he!
Kut Pha, had echt gehoopt dat het beter was. Sterkte, ik snap je gevoel
meer voor jouquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef BrandX het volgende:Schnizel met appelmoes en gebakken aardappeltjes
Gaat ie lekker KG?quote:
Huh?quote:
tisserdan?quote:
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
Zo, eten ook weer weggewerkt... ik ga maar slapen ofzo zometeen, 't wordt toch niks meer vandaag![]()
third.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
Dat dus jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
hadden ze maar thuis moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .
Onder de plak en slechte sex.. dan maar 37 dagen wachtenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nooit_meer_een_pc_kopen.html
klinkt tof
ik denk dat PeZu MIA of KIA is...![]()
Tot daar las ik en niet verder..quote:deaud
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een echte goede grote schnitzel
Ken je die niet? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Tot daar las ik en niet verder..
Wat is MIA/KIA?
Dag kleine jodeljongenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
Dag laiverdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.quote:
Komt helemaal goed inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.![]()
Het gaat dus goed
Ik post ook maar 1x per uurquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Multitasken? Je bent een man, dat kan heul nie!
Zegt wie?!quote:
quote:
Hard schoppen mag zeker niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgt
Van mij wel hoorquote:
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptquote:
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptEn de GHB staat ook laag op de wereldmarkt tegenwoordig
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnenquote:
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiend
Ik ga wel met de trein natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbak
wehehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Dat is gunstigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
Ik ben fotos van poes aan het uploaden [..] het zijn er nogal wat
Begrijpelijk!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gunstig![]()
Ik weet nog dat ik jaren geleden bij een vriend van me over de vloer was, dat ik ook, gewoon voor de gein, wat foto's van zijn kat gemaakt heb. Week later was het beest dood, en toen kwam hij er tot zijn schrik achter dat hij eigenlijk zelf nooit foto's van poes gemaakt hadHij was me erg dankbaar
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef MPG het volgende:
PeZu leeft nog... Hij is gewoon op zoek naar zijn weggerolde smiley:
[ afbeelding ]
Wel. One way or another.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
de recentste fotos zijn op mijn telefoon. Maar die kan ik niet op de laptop krijgen
* Fha rent geschrokken weg en verstopt zichquote:
Sorry Fha'tjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha rent geschrokken weg en verstopt zich
Ben je niet eng? Dan kom ik weer terugquote:
Ben niet engquote:
Ohw dan doe ik wel mee volgende keerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben niet engWilde alleen even m'n gedoe dr uit schreeuwen
Samen schreeuwen?quote:
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen schreeuwen?
WROOOOAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo.
Zekersquote:
Absoluut niet!quote:
Dat was je toch alquote:
Ja dat zie ik vaker langskomen. Heidevolk-achtige sympathieën?quote:
Neo keltischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zie ik vaker langskomen. Heidevolk-achtige sympathieën?
en dat zeg jij? lukt het trouwens al met vooruit komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind trouwens dat er al veel te lang geen tieten meer gepost zijn hier!
Ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat zeg jij? lukt het trouwens al met vooruit komen?
Vet tof!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
hallo knapperds![]()
het gaat prima met mij, ik heb alleen last van de heupziekte.
kennen jullie dat? het is heel ernstig
Is dat die ziekte waarbij je constant met je heupen zwaait omdat je denkt dat je aan het dansen bent?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
hallo knapperds![]()
het gaat prima met mij, ik heb alleen last van de heupziekte.
kennen jullie dat? het is heel ernstig
JIj bent dood!quote:
verrassend hehquote:
ik ben wel verzot op zombie films en boekenquote:
uitlegquote:
Mijn schuld, ik vroeg of je dood wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
verrassend heh![]()
[..]
ik ben wel verzot op zombie films en boeken![]()
[..]
uitleg
quote:
quote:
dat kan bestquote:
takes two to tango beebquote:
quote:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die ziekte waarbij je constant met je heupen zwaait omdat je denkt dat je aan het dansen bent?
wasdaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
NOT FUNNYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
PICS
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komen
uitleg svpquote:
ooh okquote:
Oh bah. Die zachte hè, die stinken het hardst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Leanne het volgende:
bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggg
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij was kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
ok. ik vergeef jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er zelf zo van slag van, dat ik rare zinnen formuleer.
Welterusten leukerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef Leanne het volgende:
nu ga ik ook slapen. alles is weer goed. een dikke nachtkus voor iedereen![]()
Leanne loopt niet zo gauw leeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
wroarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal het nooit meer doen.
Nu dan tijd voor goedmaakseks?.
quote:
Je duikt bij Mart en Leanne het bed inquote:
Neequote:
Oe, ik kom zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
wroar
ja![]()
![]()
ik ga vast naar bed wilde man!
Is wel lekker warm..quote:
wou je ook meequote:
Sowieso is vrijwillig wel wenselijk...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiend
quote:
.quote:
je hebt PMquote:
Scherp +1quote:
Ochtendwip zuigt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso is vrijwillig wel wenselijk...![]()
Anders kan ik die ochtendwip helemaal vergeten
Knuffelen?quote:
Daar helpt die ghb dan WEL weer voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso is vrijwillig wel wenselijk...![]()
Anders kan ik die ochtendwip helemaal vergeten
Niks mis met ochtendwip. En met knuffelen.quote:
Ik heb een verschrikkelijk ochtendhumeur tot ik 2 koppen koffie op heb... dus ochtendwip zit er bij mij niet inquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met ochtendwip. En met knuffelen.
slapen met koffie infuusquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk ochtendhumeur tot ik 2 koppen koffie op heb... dus ochtendwip zit er bij mij niet in
kun je mooi andere dingen doenquote:
Waarom?quote:
Okequote:[..]
Knuffelen?
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De hele nacht? Nee dankje
ik weet niet wat jij bedoelt maar![]()
Indah
quote:
Daarom dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijk ochtendhumeur tot ik 2 koppen koffie op heb... dus ochtendwip zit er bij mij niet in
Tof! * Pien knuffelt KGquote:[..]
Oke
Waarom?quote:[..]
Laat dan maar..
Ik ben heel erg tolerant maar recreatief ghb gebruik heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus
[..]
Tof! * Pien knuffelt KG
[..]
Waarom?
Het gebruik van alle harddrugs uberhaupt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tolerant maar recreatief ghb gebruik heb ik nooit begrepen.
waarquote:
Wat is google?quote:
.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gebruik van alle harddrugs uberhaupt...
Spuit elfquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur dat
ok ik zocht hem namelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, hoorde zoiets daarnet
thanksquote:
feliquote:
ikweetsquote:
Nee er stond wiiihoe. Zal wel een nintendo spelletje zijn.quote:
Succes!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ennieways, ik moest eens wat gaan printen. (1 meter verderop)
Nee, geen nintendo spelletje, ander spelletje... ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee er stond wiiihoe. Zal wel een nintendo spelletje zijn.
vast waardeloos dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee er stond wiiihoe. Zal wel een nintendo spelletje zijn.
whehehehequote:Op woensdag 25 maart 2009 00:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geen nintendo spelletje, ander spelletje... ofzo
Niet voor kinderen van 3 tot 6 jaar oud!quote:
Hou het maar op mensen vanaf ehm... 16 ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet voor kinderen van 3 tot 6 jaar oud!
Wat doe jij nog achter je pc dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hou het maar op mensen vanaf ehm... 16 ofzo
Waar? Ik lig al op bed hoor..quote:
je bedoelt ga je spel spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat doe jij nog achter je pc dan!![]()
Link?quote:
Wat denk je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat doe jij nog achter je pc dan!![]()
Heb ik weer wat verkeerds in mn hoofd? Die 16+ classificatie is verwarrend...quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bedoelt ga je spel spelen
Geloof dat je redelijk goed zit met je hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb ik weer wat verkeerds in mn hoofd? Die 16+ classificatie is verwarrend...
Wil je dat echt weten??quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geloof dat je redelijk goed zit met je hoofd
Naamtpoicquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[KSC #1294] Gratis schnitzel bij KG
Ik wil niet het risico lopen dat ik straks alleen op de meet aanwezig ben, dus ik zeg even nietsquote:
PM?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil niet het risico lopen dat ik straks alleen op de meet aanwezig ben, dus ik zeg even niets
16+, wat is dat voor een halfgare pr0n?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb ik weer wat verkeerds in mn hoofd? Die 16+ classificatie is verwarrend...
Dat zou me chantabel makenquote:
Te oud?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
16+, wat is dat voor een halfgare pr0n?
18+ dan... hoewel ik zeker weet dat 'jongeren' dat soort dingen steeds vroeger doen/kijken/kopen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
16+, wat is dat voor een halfgare pr0n?
Ja, maar ik wil alleen maar weten wat je dachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zou me chantabel makenIk denk alleen aan mijn meisje.. ofzo...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
18+ dan... hoewel ik zeker weet dat 'jongeren' dat soort dingen steeds vroeger doen/kijken/kopen...
Nu nog wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil alleen maar weten wat je dacht
das echt niet iets van nuquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
18+ dan... hoewel ik zeker weet dat 'jongeren' dat soort dingen steeds vroeger doen/kijken/kopen...
sPaMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |