wehehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Dat is gunstigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
Ik ben fotos van poes aan het uploaden [..] het zijn er nogal wat
Begrijpelijk!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gunstig![]()
Ik weet nog dat ik jaren geleden bij een vriend van me over de vloer was, dat ik ook, gewoon voor de gein, wat foto's van zijn kat gemaakt heb. Week later was het beest dood, en toen kwam hij er tot zijn schrik achter dat hij eigenlijk zelf nooit foto's van poes gemaakt hadHij was me erg dankbaar
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef MPG het volgende:
PeZu leeft nog... Hij is gewoon op zoek naar zijn weggerolde smiley:
[ afbeelding ]
Wel. One way or another.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
de recentste fotos zijn op mijn telefoon. Maar die kan ik niet op de laptop krijgen
* Fha rent geschrokken weg en verstopt zichquote:
Sorry Fha'tjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha rent geschrokken weg en verstopt zich
Ben je niet eng? Dan kom ik weer terugquote:
Ben niet engquote:
Ohw dan doe ik wel mee volgende keerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben niet engWilde alleen even m'n gedoe dr uit schreeuwen
Samen schreeuwen?quote:
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samen schreeuwen?
WROOOOAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zo.
Zekersquote:
Absoluut niet!quote:
Dat was je toch alquote:
Ja dat zie ik vaker langskomen. Heidevolk-achtige sympathieën?quote:
Neo keltischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zie ik vaker langskomen. Heidevolk-achtige sympathieën?
en dat zeg jij? lukt het trouwens al met vooruit komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind trouwens dat er al veel te lang geen tieten meer gepost zijn hier!
Ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat zeg jij? lukt het trouwens al met vooruit komen?
Vet tof!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
hallo knapperds![]()
het gaat prima met mij, ik heb alleen last van de heupziekte.
kennen jullie dat? het is heel ernstig
Is dat die ziekte waarbij je constant met je heupen zwaait omdat je denkt dat je aan het dansen bent?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Leanne het volgende:
hallo knapperds![]()
het gaat prima met mij, ik heb alleen last van de heupziekte.
kennen jullie dat? het is heel ernstig
JIj bent dood!quote:
verrassend hehquote:
ik ben wel verzot op zombie films en boekenquote:
uitlegquote:
Mijn schuld, ik vroeg of je dood wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
verrassend heh![]()
[..]
ik ben wel verzot op zombie films en boeken![]()
[..]
uitleg
quote:
quote:
dat kan bestquote:
takes two to tango beebquote:
quote:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die ziekte waarbij je constant met je heupen zwaait omdat je denkt dat je aan het dansen bent?
wasdaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
NOT FUNNYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
PICS
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komen
uitleg svpquote:
ooh okquote:
Oh bah. Die zachte hč, die stinken het hardst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Leanne het volgende:
bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggg
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij was kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
ok. ik vergeef jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er zelf zo van slag van, dat ik rare zinnen formuleer.
Welterusten leukerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef Leanne het volgende:
nu ga ik ook slapen. alles is weer goed. een dikke nachtkus voor iedereen![]()
Leanne loopt niet zo gauw leeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
wroarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal het nooit meer doen.
Nu dan tijd voor goedmaakseks?.
quote:
Je duikt bij Mart en Leanne het bed inquote:
Neequote:
Oe, ik kom zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
wroar