verrassend hehquote:
ik ben wel verzot op zombie films en boekenquote:
uitlegquote:
Mijn schuld, ik vroeg of je dood wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
verrassend heh![]()
[..]
ik ben wel verzot op zombie films en boeken![]()
[..]
uitleg
quote:
quote:
dat kan bestquote:
takes two to tango beebquote:
quote:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die ziekte waarbij je constant met je heupen zwaait omdat je denkt dat je aan het dansen bent?
wasdaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
NOT FUNNYquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
Neen, het is een ziekte waarbij je pijn in je been hebt en binnen een week je been afsterft. ALS JE GELUK HEBT. als je geen geluk hebt dan sterven allebei je benen af.
PICS
[ afbeelding ]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
PICS
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Als allebei je benen afsterven kan het tenminste niet terug komen
uitleg svpquote:
ooh okquote:
Oh bah. Die zachte hč, die stinken het hardst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Leanne het volgende:
bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggg
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij was kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
ok. ik vergeef jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er zelf zo van slag van, dat ik rare zinnen formuleer.
Welterusten leukerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef Leanne het volgende:
nu ga ik ook slapen. alles is weer goed. een dikke nachtkus voor iedereen![]()
Leanne loopt niet zo gauw leeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
wroarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal het nooit meer doen.
Nu dan tijd voor goedmaakseks?.
quote:
Je duikt bij Mart en Leanne het bed inquote:
Neequote:
Oe, ik kom zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
wroar