Dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef BrandX het volgende:Schnizel met appelmoes en gebakken aardappeltjes
Gaat ie lekker KG?quote:
Huh?quote:
tisserdan?quote:
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Om in aanmerking voor de schnitzel te komen moet je wel zijn vriendin naar Mayrhofen brengen.
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
Zo, eten ook weer weggewerkt... ik ga maar slapen ofzo zometeen, 't wordt toch niks meer vandaag![]()
third.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
Dat dus jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
hadden ze maar thuis moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .
Onder de plak en slechte sex.. dan maar 37 dagen wachtenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nooit_meer_een_pc_kopen.html
klinkt tof
ik denk dat PeZu MIA of KIA is...![]()
Tot daar las ik en niet verder..quote:deaud
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een echte goede grote schnitzel
Ken je die niet? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Tot daar las ik en niet verder..
Wat is MIA/KIA?
Dag kleine jodeljongenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
Dag laiverdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.quote:
Komt helemaal goed inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.![]()
Het gaat dus goed
Ik post ook maar 1x per uurquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Multitasken? Je bent een man, dat kan heul nie!
Zegt wie?!quote:
quote:
Hard schoppen mag zeker niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgt
Van mij wel hoorquote:
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptquote:
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptEn de GHB staat ook laag op de wereldmarkt tegenwoordig
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnenquote:
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiend
Ik ga wel met de trein natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |