39 te vroegquote:
staat niet in de voorwaarden die je in TT steltquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Om in aanmerking voor de schnitzel te komen moet je wel zijn vriendin naar Mayrhofen brengen.
Op de fiets?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Om in aanmerking voor de schnitzel te komen moet je wel zijn vriendin naar Mayrhofen brengen.
En die is hem maar 1 schnitzel waard?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
10 kilo schnitzel en een week gratis drank voor degene die dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je gratis bij KG halen als je zijn vriendin even langsbrengt!
Staat zaterdag weer op het menu, kom maar langsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
staat niet in de voorwaarden die je in TT steltHIER dus mijn Schnitzel
Geldt dat voor alle drank?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
10 kilo schnitzel en een week gratis drank voor degene die dat voor elkaar krijgt
drankorgel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle drank?
Welke whiskies hebben jullie daar?
De gewone whiskey is pauper hier, maar ik heb een flesje Chivas Regal Royal Salut 21yr (a 215 euro) staan.. doe je het daar ook voor?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke whiskies hebben jullie daar?
die rooie, gele en blauwequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke whiskas hebben jullie daar?
Ook dat nog.quote:
Zeker wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De gewone whiskey is pauper hier, maar ik heb een flesje Chivas Regal Royal Salut 21yr (a 215 euro) staan.. doe je het daar ook voor?
Hey Fha, hoe is het nu?quote:
Hay droomquote:
Da's klote hč.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay droom
Nou, op school ging het primatot ik mijn voordeur weer open deed en er niemand naar me toe kwam rennen
Gecondoleerd Fhatjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay droom
Nou, op school ging het primatot ik mijn voordeur weer open deed en er niemand naar me toe kwam rennen
*knufffff* mjah, leegheid. bah!quote:
Dank Piertjequote:
Multitasken? Je bent een man, dat kan heul nie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Groeten uit de oefenruimte
Met laptoppie wat creatiefs opnemen en Fok!ken tegelijk
Hmz.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
*knufffff* mjah, leegheid. bah!
Gelukkig heb ik wel nog twee hele lieve vissen![]()
geen kwaad over vissen he!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
geen kwaad over vissen he!
Kut Pha, had echt gehoopt dat het beter was. Sterkte, ik snap je gevoel
meer voor jouquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef BrandX het volgende:Schnizel met appelmoes en gebakken aardappeltjes
Gaat ie lekker KG?quote:
Huh?quote:
tisserdan?quote:
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
Zo, eten ook weer weggewerkt... ik ga maar slapen ofzo zometeen, 't wordt toch niks meer vandaag![]()
third.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
Dat dus jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dacht ik ook >.> kom geen steek vooruit nog achteruit.
hadden ze maar thuis moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ik wil niet in mn eentje eten krijg ik later op mn kop dat ik niet kon wachten .
Onder de plak en slechte sex.. dan maar 37 dagen wachtenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nooit_meer_een_pc_kopen.html
klinkt tof
ik denk dat PeZu MIA of KIA is...![]()
Tot daar las ik en niet verder..quote:deaud
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een echte goede grote schnitzel
Ken je die niet? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Tot daar las ik en niet verder..
Wat is MIA/KIA?
Dag kleine jodeljongenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
Dag laiverdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu bier, dan weg om te dansenTot later knuffeltjes!
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.quote:
Komt helemaal goed inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben een half nummer, en nu schrapt de zangeres de tekst en begint opnieuw.![]()
Het gaat dus goed
Ik post ook maar 1x per uurquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Multitasken? Je bent een man, dat kan heul nie!
Zegt wie?!quote:
quote:
Hard schoppen mag zeker niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, 10 kilo + onbeperkt drank als je mn vriendin hierheen krijgt
Van mij wel hoorquote:
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptquote:
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wou zeggen, over vrijwilligheid is niet gereptEn de GHB staat ook laag op de wereldmarkt tegenwoordig
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnenquote:
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ghb is het niet hoor, dan moet ik met haar gaan slepen en das vast vermoeiend
Ik ga wel met de trein natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in een deken rollen en in de kofferbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |