Het is fictief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe worden de wedstrijden beoordeeld? Op basis van de genoemde etappes of overall?
Thanks, done.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi idee, Blawh. Alleen moet je in de OP even de #32 veranderen, aangezien je het daarvoor over 12/16/24 tallen hebt.
Duidelijk. Het is dus de persoonlijke mening van de deelnemers die bij de wedstrijden de doorslag gaat gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef Blawh het volgende:
[verhaal]
Het gaat niet etappe voor etappe beoordeeld worden, alleen het gehele plaatje wordt in 1x beoordeeld. De etappe verhouding had ik er alleen bijgezet omdat je zo weet waar je rekening kunt houden bijde samenstelling van je formatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Duidelijk. Het is dus de persoonlijke mening van de deelnemers die bij de wedstrijden de doorslag gaat gevenJe kan dus met 18-13 (=32-1=31) verliezen bijvoorbeeld, en dan ligt jouw team eruit?
vind 16 wel mooi aantalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:40 schreef Blawh het volgende:
Wat is volgens jullie het beste aantal?
Ik denk dat als je meer dan 24 deelnemers hebt dat de laatste 8 eigenlijk al geen kopman kunnen kiezen die enigzins een rol kan gaan spelen.
Das waar, maar ik denk dat je met wat meer teams meer vergeten pareltjes krijgt ipv de bekende namen die iedereen kan bedenkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
16 is qua wedstrijden weer een makkelijker aantal
16-8-4-2-1
Dan moet je 32 doen, of je moet als je met 24 speelt, 8 teams op de een of andere manier een bye geven voor de eerste ronde. Ik denk aan een eerste stemming ofzo, waarbij de beste 8 teams afvallen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat je met wat meer teams meer vergeten pareltjes krijgt ipv de bekende namen die iedereen kan bedenken
1. Direct KOquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je 32 doen, of je moet als je met 24 speelt, 8 teams op de een of andere manier een bye geven voor de eerste ronde. Ik denk aan een eerste stemming ofzo, waarbij de beste 8 teams afvallen?
Of 8 keer 3 teams als eerste ronde wedstrijden, waar de beste 2 van overblijven. Dan ga je ook met 16 verder na 1 ronde.
Ik zou voor de poulefase +KO gaan, dan blijft iedereen wat langer geboden meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
1. Direct KO
2. Poulefases + KO
4 x 4, 4x6 of 8x3, waar inderdaad de beste 2 per poule doorgaan.
3. Iedereen kiest zijn favoriete 3
5 punten = per x dat je tot nummer 1 gekozen wordt
3 punten = per x dat je tot nummer 2 gekozen wordt
1 punt = per x dat je als nummer 3 gekozen wordt
Kort voorbeeldje met 3 deelnemers:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik doe mee (al snap ik het nog niet helemaal)
Heb daar vanmidag al een link gedropped.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien eens vragen in [centraal] Wielrennen #53- Rijden in het Groene Hart
wim net zo vaak. Maar ik gok dat hij een betere kopman heeft dan ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je mag er wel elke keer 2 kiezen.
Hij staat op de eerste pagina, direct onder de OP. Had de volgorde daar al veranderd na de loting.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Steven184 het volgende:
Misschien handig om de loting in de OP te zetten?
Mijn excuses, helemaal overheen gekeken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij staat op de eerste pagina, direct onder de OP. Had de volgorde daar al veranderd na de loting.
Heb er 37 op mijn lijstje, aangezien ik nummer 13 ben kan ik er precies 2 van mijn lijst al kiezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn excuses, helemaal overheen gekeken.
Maar het is begonnen, mooi. Dan kunnen we ons dalijk lekker gaan ergeren aan elke renner die je van je lijstje kan strepen.
De sterkte van een Tour selectie (zeker kwa uitstraling) staat of valt toch met de kopman bij het wielrennen (veel meer dan de beste speler in een voetbalploeg). Dus ik denk niet dat de mensen na de eerste 8 a 10 veel kans maken en de laatste draftrondes nog veel verschil gaan maken, maar goed .. altijd leuk om mooie namen uit de oude doos terug te zien.quote:Wees er van bewust dat na afloop de users de sterkste selectie kiezen
Mwoah... een sprintersploeg kan voor de dagsuccessen gaan. Evenals dat een sterke kopman zonder helpers niets waard is. Ik ben bang dat de echt goede helpers weg zijn eer ik weer aan de beurt ben. Denk dat dit nog wel zeker interessant wordt hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De sterkte van een Tour selectie (zeker kwa uitstraling) staat of valt toch met de kopman bij het wielrennen (veel meer dan de beste speler in een voetbalploeg). Dus ik denk niet dat de mensen na de eerste 8 a 10 veel kans maken en de laatste draftrondes nog veel verschil gaan maken, maar goed .. altijd leuk om mooie namen uit de oude doos terug te zien.
quote:
Lijkt me ook niet meer dan logisch toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap een lijstje gemaakt van de 23 renners die ik verwacht niet te kunnen kiezen.
De eerste vijf staan er op.![]()
Vandaar de knipoog.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch toch?
Volgens mij mogen buitenstaanders ook meestemmen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Gillingham het volgende:
Helaas ben ik te laat en doe ik dus niet mee, maar ik zal dit topic wel een beetje volgen. Misschien dat buitenstaanders wel een stem mogen uitbrengen aan het eind? Of verpest dat het idee een beetje...
Tuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij mogen buitenstaanders ook meestemmen?
Mooi.quote:
Je hebt 24 uur na je voorganger. Een andere optie is een lijstje met opties in iemands pm te droppen om de snelheid er een beetje in te houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef marcodej het volgende:
Meteen maar een klein risicootje genomen door een relatief onbekende, maar o zo goeie, kopman te kiezen.
Mogen we voor de eerste stemronde een pleidooi houden voor ons team?
Ook even een puntje: ik ben het komend weekend een weekendje weg. Hoeft geen probleem te zijn, maar mocht het nou snel gaan dan moet tot maandagochtend gewacht worden totdat ik mn tweede keuze kan toevoegen. Is geen probleem toch?
Tuurlijk, persoonlijke uitleg voor je gekozen team vind ik interessant om te lezen, het is ook een kans om wellicht nog wat stemmen te werven voor stemmers die twijfelen of niet zoveel van je renners weten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef marcodej het volgende:
Mogen we voor de eerste stemronde een pleidooi houden voor ons team?
Dat dus. Een lijstje droppen bij iemand anders, een deelnemer (dan loop je het risico dat hij een renner voor je neus wegkaapt) of iemand die niet meespeelt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef wimderon het volgende:
Je hebt 24 uur na je voorganger. Een andere optie is een lijstje met opties in iemands pm te droppen om de snelheid er een beetje in te houden.
Hij bedoelde een pleidooi voor je team, voor de stemrondes. Dus nadat iedereen 9 renners heeft gekozen. Tenminste, dat maakte ik eruit op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lijstjes met suggesties zijn suf. Dan vis je met een slechte loting nog meer achter het net.
Ja, dat is het kutte ervan. Het liefst doe ik het dus gewoon zelf. Ik kijk de komende dagen wel even hoe snel het gaat. Ik verwacht zondagavond (laat) terug te zijn, dus ik moet een beetje inschatten hoe dat verloopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef Blawh het volgende:
Dat dus. Een lijstje droppen bij iemand anders, een deelnemer (dan loop je het risico dat hij een renner voor je neus wegkaapt) of iemand die niet meespeelt.
Ik zou wel voor je willen stemmen, het is alleen zo kut als we beiden dezelfde renners op het lijstje hebt staan. Als ik dan voor jou aan de beurt ben en ik kies die renner dan is het dubieus, maar als ik een naam niet kies om niet dubieus over te komen is het ook kut. Snap je?
Ik zou de OP nog een keer lezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:19 schreef tong80 het volgende:
Geweldig topic Ga er morgen aan beginnen
quote:
Voor mij ook verrassend. Als Bartali voor mij was gekozen was ik voor een totaal ander soort team gegaan, gezien wat de rest heeft gekozen. Maar ik had geluk. Nu kijken wat de komende 26 keuzes worden en hopen dat er wat leuks overblijft.quote:
Dat was degene waar ik over aan het twijfelen wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Blawh het volgende:
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal, Alfredo Binda (Blawh)
Das nou jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef franklop het volgende:
Na lang beraad, kwam ik tot de volgende keuze:
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal, Fausto Coppi (franklop)
Dat is waarschijnlijk dezelfde als mijn tweede man, liever eerder weg dan net voor m'n neusquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Ok, benieuwd wie dat dan is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroďsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Hoe denken jullie daarover?
Dan kan je niemand opstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroďsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Nou, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik doelde meer op heroďsche prestaties zónder te zijn betrapt op dat moment zelf.quote:
Omlaag mag ook, dat ik zondag aan de beurt kom dan. Maar duurt voor de rest dan zo lang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben het hele weekend weg, dus van mij mag het tempo wel effe omlaag
De eerste keuze was al gelijk een dopinggebruiker, dus lijkt me duidelijk dat doping geen grote rol zal spelen in de keuze voor een rennerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Noem je je team toch gewoon Rock Racing?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Idd, daarom heb ik Ullrich ook. Gewoon omdat hij een beetje een anti-held is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.
Geen probleem toch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pfff... in dit tempo kan de draft wel een maand duren.
Aah ok, wist niet meer precies hoe dat daar precies ging. Dat vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef Colplay het volgende:
Met voetbal deden we dat Joris dan mocht kiezen op het moment dat hij weer in het topic is. Hij loopt dan het risico dat zijn renners voor zijn neus weggekaapt worden.
En na 2 keer missen, of was het 2 keer achter elkaar, mag er iemand anders voor in de plaats meedoen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Blawh het volgende:
Deze beurt gaat dan verloren, dan mag hij zijn 9e renner pas kiezen als iedereen zijn team al compleet heeft.
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan 'm eventueel 2 renners laten kiezen bij zijn volgende beurt.
Lijkt me irritant dat je braaf je beurt zit af te wachten en dat er plots iemand onaangekondigd zichzelf tussen gooit en met je renner aan de haal gaat omdat hij de vorige keer te laat was en er nog eentje te goed had.
Eensch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Zo dacht ik er ook over, zeker aangezien hij in 'zijn 24 uur' nog online is geweest. Lijkt dat de meesten er zo over denken, dan houden we die regel aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Is waar, maar als hij op tijd geweest was, had hij die renner ook voor je neus weggehaald. Voor de rest heeft het in principe geen nadelige gevolgen. Je blijft zitten op de pick waar je al op zat. Alleen is er voor je in een andere volgorde gekozen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan 'm eventueel 2 renners laten kiezen bij zijn volgende beurt.
Lijkt me irritant dat je braaf je beurt zit af te wachten en dat er plots iemand onaangekondigd zichzelf tussen gooit en met je renner aan de haal gaat omdat hij de vorige keer te laat was en er nog eentje te goed had.
Vertelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef OProg het volgende:
Ik ben maar een nieuw plan aan het opzetten. Gelukkig had de wereld meer renners die tot de fantasie spraken dan de 18 die voor we gekozen worden.
quote:laatste bezoek: 1 uur, 28 minuten geleden.
Jij mag nog uren met ons mee wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht na een extra lange werkdag iedereen al uren op mij zat te wachten, maar dat valt blijkbaar wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters gaat zijn 24 uur bedenktijd tussen zijn eerste en tweede keuze optimaal gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen we met Joris zijn keuze, laten we hem staan en mag iedereen direct weer inspringen als hij na zijn 24 uur online komt of moet hij even wachten tot de volgende ronde (of na alle rondes) voordat hij een pick mag doen?
Wat mij betreft blijft het lekker zo, maar dat maakt 24 uur wachten achteraf wel zuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat doen we met Joris zijn keuze, laten we hem staan en mag iedereen direct weer inspringen als hij na zijn 24 uur online komt of moet hij even wachten tot de volgende ronde (of na alle rondes) voordat hij een pick mag doen?
Ja, je moet natuurlijk ook wel een beetje tijd hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het lekker zo, maar dat maakt 24 uur wachten achteraf wel zuur.![]()
Is het ook 24 uur bij het VBLelftaltopic?
24 uur heeft vorig jaar goed gewerkt en bij voetbaltopic nu ook weer. Het komt vaak zat voor dat ik 1x in de 24h wel online ben, maar de 18h niet haal. Imo houden we gewoon vast aan de 24h. Vorig jaar moest iedereen ook even inkomen bij de voetbaldraft. Je ziet dat het daar nu al veel sneller gaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:50 schreef trxq het volgende:
Kut vergeten een pm te sturen, nu net gedaan:O!
Btw mij lijkt het verstandiger de tijd terug te dringen naar 18 uur ipv 24 uur, lijkt me ook lang genoeg bedenktijd
Daar zat ik ook al aan te denken, wat mij betreft een prima idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef wimderon het volgende:
Wordt de volgende draft trouwens een ploeg om de klassiekers mee af te werken?
Maar goed, als die net nog online is geweest...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:50 schreef trxq het volgende:
Kut vergeten een pm te sturen, nu net gedaan:O!
Naja, daar ben ik dan alsnog met de keuze die ik wilde:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:22 schreef wimderon het volgende:
Wel lullig voor OProg:
[..]
Maar goed, als die net nog online is geweest...
Alleen jammer dat ik hem al gekozen hadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef DutchSL het volgende:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Eddy Merckx (wimderon)
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Lance Armstrong (SaintOfKillers)
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Bernard Hinault (Damzkieee)
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Jacques Anquetil (-skippybal-)
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: Miguel Indurain (Madhouse11)
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: Greg Lemond (TargaFlorio)
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Philippe Thys (marcodej)
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Joop Zoetemelk (Terreros85)
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Jan Ullrich (Tommeke)
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal, Louison Bobet (Bruce117)
1e ronde, 11 keuze, 11e totaal, Gino Bartali (Steven184)
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal, Felice Gimondi (-Vaduz-)
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal, Fausto Coppi (franklop)
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal, Alfredo Binda (Blawh)
1e ronde, 15e keuze, 15e totaal, Mario Cipollini (icebliss)
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal, Laurent Fignon (joris33)
1e ronde, 17e keuze, 17e totaal, Francesco Moser (sjutt)
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal, Alberto Contador (TrxQ)
1e ronde, 19e keuze, 19e totaal, Sean Kelly (Oprog)
1e ronde, 20e keuze, 20e totaal, Louison Bobet (DutchSL)
Oorlogsheld en de eerste man die drie keer op rij de Tour de France op zijn naam schreef en in deze periode ook o.a. het WK, FK, Milano-Sanremo, Giro di Lombardia, Paris-Nice, Dauphiné Libéré, Ronde van Vlaanderen, Paris-Roubaix en Bordeaux-Paris won.
Bobet was in '48 al op weg om zijn eerste Tour te winnen en had een voorsprong van ruim 20 minuten op Bartali, die toen zijn meest legendarische stunt uithaalde. In 1949 werd hij ziek en in 50/51zat alles tegen en in '52 kon hij niet eens meedoen wat hem de reputatie van loser gaf, maar Bobet sloeg terug en zou de jaren hierna onverslaanbaar zijn. Uiteindelijk stond hij maar een korte periode aan de top, maar in die tijd was hij wel absoluut de beste.
Ik vond het wel een logische keuze eigenlijk. Toch 1 van de grootste renners ooit die eigenlijk overal wel op ze zetten was. Zijn palmares is ook ongekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Shit, Sean Kelly had ik van verwacht dat ie de eerste ronde zou overleven.
Tja, die had ik ook op het oog.quote:
Bij mij scoor je meer punten met Bottechia, mooie keus.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Poupou.. dat was mijn volgende keuze, wellicht tactisch sterker als ik die eerst had gedraft.
Kun je het beste even in FB vragen. Lange posts heb je wel gelijk in, maar het is makkelijk om te zien welke renners al weg zijn, denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Blawh het volgende:
Zou een modje de complete 1e ronde in de OP willen zetten? Of had ik daar een abo voor moeten nemen?
Ik ben voorstander van de eerste rondes in de OP. Daar zijn ze ook redelijk snel terug te vinden. Maar zo lang hier geen beslissing over genomen is:quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kun je het beste even in FB vragen. Lange posts heb je wel gelijk in, maar het is makkelijk om te zien welke renners al weg zijn, denk ik.
Sorry, heb het voor de zekerheid ook ff gedaan. En verder ben ik blij dat je Jaja gekozen hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mensen, niet vergeten te PM'en!
Heb Ray eentje gestuurd voor de zekerheid, heb gezien dat hij online is.
Danku.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb het even in de OP geplaatst.
McEwen, ik had niet verwacht dat die nu al gekozen werd er zijn wel tal van betere sprinters denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
En maar een sprinter.
2e ronde, 1e keuze, 25e totaal: Laurent Jalabert (FritsVanEgters)
2e ronde, 2e keuze, 26e totaal: Erik Zabel (Colplay)
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: Robbie McEwen (RayMania)
Ik had sowieso nog niet veel sprinters verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:09 schreef trxq het volgende:
[..]
McEwen, ik had niet verwacht dat die nu al gekozen werd er zijn wel tal van betere sprinters denk ik
Je hebt niet voor niets 24 uur de tijd en mijn keuze is er over 5 minuten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Steven184 het volgende:
Jammer altijd dat de volgende kiezer dan wel online is geweest, maar niet even een renner kiest.
Er zijn nog vele mooie keuzes, dus ik ben niet bang dat er veel renners voor me neus weg gepikt gaan worden. Ik kies nu toch niet echt van een lijstje, want dat heeft nu toch niet heel veel zin.
Dan gaan we maar voor de etappeoverwinningen.quote:Hij werd tweemaal wereldkampioen (1960 en 1961) op de weg en won als enige alle wielerklassiekers. Hij won in de 3 grote rondes, Giro, Tour en Vuelta, punten- of bergklassement. Hij blonk vooral uit als sprinter. Legendarisch is Riks sprintnederlaag tegen Benoni Beheyt, een teamgenoot, tijdens het wereldkampioenschap in Ronse in 1963.
Van Looy behaalde nooit de eindoverwinning in rondewedstrijden alhoewel hij veel etappes won. In 1958 moest hij als leider in het klassement, en met al vijf ritoverwinningen op zak, opgeven in de Ronde van Spanje. In 1959 wordt hij 3e in de Ronde van Spanje en vierde in de Ronde van Italië. In beide rondes boekt hij vier ritoverwinningen. Pas in 1962 start hij voor de eerste maal in de Ronde van Frankrijk. Vanaf de eerste rit jaagt hij op de ritoverwinning die niet komt. In de elfde rit wordt hij door een motor aangereden, en afgevoerd naar het ziekenhuis in Pau.
Die 24 uur is er natuurlijk vooral voor mensen die niet 24/7 online zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets 24 uur de tijd en mijn keuze is er over 5 minuten.
Als ik heel even ingelogged zit op werk om te kijken of er nog nieuws is en toevallig een PM zie dat ik aan de beurt ben wil niet zeggen dat ik alles kan laten vallen om te kijken of een renner al gekozen is voor mijn tourspelletje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die 24 uur is er natuurlijk vooral voor mensen die niet 24/7 online zijn. Voor het tempo in het spel is het natuurlijk wel leuk als iedereen gewoon zijn pick post als hij online is. Anders zijn we over een half jaar nog niet klaar...
quote:2e ronde, 4e keuze, 28e totaal: Freddy Maertens (DutchSL)
??quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:37 schreef sjutt het volgende:
2e ronde, 8e keuze, 32e totaal: Federico Martín Bahamontes (sjutt)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En na 2 keer missen, of was het 2 keer achter elkaar, mag er iemand anders voor in de plaats meedoen toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Blawh het volgende:
Na 2x lig je er, zoals Steven aangaf, daarom ook uit. Even een PM sturen als je niet kunt is niet zo'n grote moeite.
Was de eerste, buiten het huidige deelnemersveld, die reageerde. Ik zal hem een pm sturen, als Joris33 niet op tijd is tenminste.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Gillingham het volgende:
Helaas ben ik te laat en doe ik dus niet mee, maar ik zal dit topic wel een beetje volgen. Misschien dat buitenstaanders wel een stem mogen uitbrengen aan het eind? Of verpest dat het idee een beetje...
kunnen wij niet gewoon verder gaan dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Ik heb Gillingham een pm gestuurd, hij is aan zet als hij besluit mee te doen.
Hmm.. de voortgang van de draft is ook wenselijk. Is er maar één fokker die te laat interesse toonde? Wat mij betreft mag de nieuwe speler wel de eerste keuze van Joris33 vervangen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Blawh het volgende:
Hij heeft de eerste ronde al moeten missen, speelt dus met een renner die hij zelf wellicht niet had gekozen. Lijkt me wel zo fair dat hij nu als eerste mag kiezen, lullig als hij nu ook nog eens een persoonlijke favoriet weggekaapt ziet worden. Niet waar?
Zie de PM nu pas, ben sinds gistermiddag niet meer online gweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kwam Gillingham een paar uur terug nog tegen in een topic, maar OK, als hij nu ook 24 uur krijgt, dan lijkt het een tikkeltje contra-productief.
Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef trxq het volgende:
godnondekolere wat kan ik er veel gaan strepen:(
Roger de vlaeminck:(
Haha ja vuile smiegt jij mocht ook als 1e postenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigen![]()
Maar ik heb tenminste Eddy![]()
De vele eerste zullen in de 2e ronde de laatste zijn!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigen![]()
Maar ik heb tenminste Eddy![]()
Dan ben ik toch wel erg benieuwd wie die 4e keuze is!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn vierde keuze na Merckx, Armstrong en Hinault is nog steeds beschikbaar, maar hij zal wel sneuvelen in het zicht van de aankomst.
Hij was toch niet juistquote:
Als je die ene maar niet kiestquote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef marcodej het volgende:
Ik sta te trappelen... (Wel met een groot dilemma tussen twee toppers op twee verschillende specialiteiten)
potverdikkies, daar gaaat mijn volgende keusquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, als Vansevenant nog maar vrij is als ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:15 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kelly heb ik gekozen omdat het veel meer was dan een sprinter. Hij kwam ook berop een eind, won groene truien, klassiekers, Parijs- Nice, noem maar op...quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Sprinters als Maertens en Kelly kun je er goed bij hebben, dus dat die gekozen zijn vind ik niet raar (duh, heb het zelf gedaan met Maertens)
Ik vind het eerder raar dat er wat klassieker mannen zijn gekozen die weinig tot niks hebben gepresteerd in de Tour. Roger de Vlaeminck staat er om bekend..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef -skippybal- het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 25e totaal: Laurent Jalabert (FritsVanEgters)
2e ronde, 2e keuze, 26e totaal: Erik Zabel (Colplay)
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: Robbie McEwen (RayMania)
2e ronde, 4e keuze, 28e totaal: Freddy Maertens (DutchSL)
2e ronde, 5e keuze, 29e totaal: Jean-Paul van Poppel (Sjiznit)
2e ronde, 6e keuze, 30e totaal: Rik Van Looy (OProg)
2e ronde, 7e keuze, 31e totaal: Nicolas Frantz (TrxQ)
2e ronde, 8e keuze, 32e totaal: Federico Martín Bahamontes (sjutt)
2e ronde, 9e keuze, 33e totaal: Marco Pantani (Gillingham)
2e ronde, 10e keuze, 34e totaal: Michele Bartoli (icebliss)
2e ronde, 11e keuze, 35e totaal: Fiorenzo Magni (Blawh)
2e ronde, 12e keuze, 36e totaal: Ferdi Kübler (franklop)
2e ronde, 13e keuze, 37e totaal: Roger De Vlaeminck (-Vaduz-)
2e ronde, 14e keuze, 38e totaal: Giuseppe Saronni (Steven184)
2e ronde, 15e keuze, 39e totaal: Claudio Chiappucci (Bruce117)
2e ronde, 16e keuze, 40e totaal: Oscar Freire (Tommeke)
2e ronde, 17e keuze, 41e totaal: Erik Breukink (Terreros85)
2e ronde, 18e keuze, 42e totaal: Charly Gaul (marcodej)
2e ronde, 19e keuze, 43e totaal: Jan Raas (TargaFlorio)
2e ronde, 20e keuze, 44e totaal: André Darrigade (Madhouse11)
2e ronde, 21e keuze, 45e totaal: Herman Van Springel (-skippybal-)
2e ronde, 22e keuze, 46e totaal: George Hincapie (Damzkieee)
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:26 schreef franklop het volgende:
@ spel starter.
Is OP beschikbaar zodat we hem kunnen copy/pasten als nieuw topic gestart moet worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt al 2 keer gekozen, waarom ging je dan niet bij je 2e keuze voor de meesterknecht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:12 schreef franklop het volgende:
vrees dat mijn meesterknecht over 16 rondes wel weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |