Het is fictief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe worden de wedstrijden beoordeeld? Op basis van de genoemde etappes of overall?
Thanks, done.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi idee, Blawh. Alleen moet je in de OP even de #32 veranderen, aangezien je het daarvoor over 12/16/24 tallen hebt.
Duidelijk. Het is dus de persoonlijke mening van de deelnemers die bij de wedstrijden de doorslag gaat gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef Blawh het volgende:
[verhaal]
Het gaat niet etappe voor etappe beoordeeld worden, alleen het gehele plaatje wordt in 1x beoordeeld. De etappe verhouding had ik er alleen bijgezet omdat je zo weet waar je rekening kunt houden bijde samenstelling van je formatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Duidelijk. Het is dus de persoonlijke mening van de deelnemers die bij de wedstrijden de doorslag gaat gevenJe kan dus met 18-13 (=32-1=31) verliezen bijvoorbeeld, en dan ligt jouw team eruit?
vind 16 wel mooi aantalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:40 schreef Blawh het volgende:
Wat is volgens jullie het beste aantal?
Ik denk dat als je meer dan 24 deelnemers hebt dat de laatste 8 eigenlijk al geen kopman kunnen kiezen die enigzins een rol kan gaan spelen.
Das waar, maar ik denk dat je met wat meer teams meer vergeten pareltjes krijgt ipv de bekende namen die iedereen kan bedenkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
16 is qua wedstrijden weer een makkelijker aantal
16-8-4-2-1
Dan moet je 32 doen, of je moet als je met 24 speelt, 8 teams op de een of andere manier een bye geven voor de eerste ronde. Ik denk aan een eerste stemming ofzo, waarbij de beste 8 teams afvallen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat je met wat meer teams meer vergeten pareltjes krijgt ipv de bekende namen die iedereen kan bedenken
1. Direct KOquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je 32 doen, of je moet als je met 24 speelt, 8 teams op de een of andere manier een bye geven voor de eerste ronde. Ik denk aan een eerste stemming ofzo, waarbij de beste 8 teams afvallen?
Of 8 keer 3 teams als eerste ronde wedstrijden, waar de beste 2 van overblijven. Dan ga je ook met 16 verder na 1 ronde.
Ik zou voor de poulefase +KO gaan, dan blijft iedereen wat langer geboden meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
1. Direct KO
2. Poulefases + KO
4 x 4, 4x6 of 8x3, waar inderdaad de beste 2 per poule doorgaan.
3. Iedereen kiest zijn favoriete 3
5 punten = per x dat je tot nummer 1 gekozen wordt
3 punten = per x dat je tot nummer 2 gekozen wordt
1 punt = per x dat je als nummer 3 gekozen wordt
Kort voorbeeldje met 3 deelnemers:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik doe mee (al snap ik het nog niet helemaal)
Heb daar vanmidag al een link gedropped.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien eens vragen in [centraal] Wielrennen #53- Rijden in het Groene Hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |