Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef trxq het volgende:
godnondekolere wat kan ik er veel gaan strepen:(
Roger de vlaeminck:(
Haha ja vuile smiegt jij mocht ook als 1e postenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigen![]()
Maar ik heb tenminste Eddy![]()
De vele eerste zullen in de 2e ronde de laatste zijn!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dat ik heb ook al een flink aantal keren m'n volgende keuzen moeten wijzigen![]()
Maar ik heb tenminste Eddy![]()
Dan ben ik toch wel erg benieuwd wie die 4e keuze is!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn vierde keuze na Merckx, Armstrong en Hinault is nog steeds beschikbaar, maar hij zal wel sneuvelen in het zicht van de aankomst.
Hij was toch niet juistquote:
Als je die ene maar niet kiestquote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef marcodej het volgende:
Ik sta te trappelen... (Wel met een groot dilemma tussen twee toppers op twee verschillende specialiteiten)
potverdikkies, daar gaaat mijn volgende keusquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, als Vansevenant nog maar vrij is als ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:15 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kelly heb ik gekozen omdat het veel meer was dan een sprinter. Hij kwam ook berop een eind, won groene truien, klassiekers, Parijs- Nice, noem maar op...quote:Op donderdag 2 april 2009 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Sprinters als Maertens en Kelly kun je er goed bij hebben, dus dat die gekozen zijn vind ik niet raar (duh, heb het zelf gedaan met Maertens)
Ik vind het eerder raar dat er wat klassieker mannen zijn gekozen die weinig tot niks hebben gepresteerd in de Tour. Roger de Vlaeminck staat er om bekend..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef -skippybal- het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 25e totaal: Laurent Jalabert (FritsVanEgters)
2e ronde, 2e keuze, 26e totaal: Erik Zabel (Colplay)
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: Robbie McEwen (RayMania)
2e ronde, 4e keuze, 28e totaal: Freddy Maertens (DutchSL)
2e ronde, 5e keuze, 29e totaal: Jean-Paul van Poppel (Sjiznit)
2e ronde, 6e keuze, 30e totaal: Rik Van Looy (OProg)
2e ronde, 7e keuze, 31e totaal: Nicolas Frantz (TrxQ)
2e ronde, 8e keuze, 32e totaal: Federico Martín Bahamontes (sjutt)
2e ronde, 9e keuze, 33e totaal: Marco Pantani (Gillingham)
2e ronde, 10e keuze, 34e totaal: Michele Bartoli (icebliss)
2e ronde, 11e keuze, 35e totaal: Fiorenzo Magni (Blawh)
2e ronde, 12e keuze, 36e totaal: Ferdi Kübler (franklop)
2e ronde, 13e keuze, 37e totaal: Roger De Vlaeminck (-Vaduz-)
2e ronde, 14e keuze, 38e totaal: Giuseppe Saronni (Steven184)
2e ronde, 15e keuze, 39e totaal: Claudio Chiappucci (Bruce117)
2e ronde, 16e keuze, 40e totaal: Oscar Freire (Tommeke)
2e ronde, 17e keuze, 41e totaal: Erik Breukink (Terreros85)
2e ronde, 18e keuze, 42e totaal: Charly Gaul (marcodej)
2e ronde, 19e keuze, 43e totaal: Jan Raas (TargaFlorio)
2e ronde, 20e keuze, 44e totaal: André Darrigade (Madhouse11)
2e ronde, 21e keuze, 45e totaal: Herman Van Springel (-skippybal-)
2e ronde, 22e keuze, 46e totaal: George Hincapie (Damzkieee)
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:26 schreef franklop het volgende:
@ spel starter.
Is OP beschikbaar zodat we hem kunnen copy/pasten als nieuw topic gestart moet worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt al 2 keer gekozen, waarom ging je dan niet bij je 2e keuze voor de meesterknecht?quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:12 schreef franklop het volgende:
vrees dat mijn meesterknecht over 16 rondes wel weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |