Sorry, heb het voor de zekerheid ook ff gedaan. En verder ben ik blij dat je Jaja gekozen hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mensen, niet vergeten te PM'en!
Heb Ray eentje gestuurd voor de zekerheid, heb gezien dat hij online is.
Danku.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb het even in de OP geplaatst.
McEwen, ik had niet verwacht dat die nu al gekozen werd er zijn wel tal van betere sprinters denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
En maar een sprinter.
2e ronde, 1e keuze, 25e totaal: Laurent Jalabert (FritsVanEgters)
2e ronde, 2e keuze, 26e totaal: Erik Zabel (Colplay)
2e ronde, 3e keuze, 27e totaal: Robbie McEwen (RayMania)
Ik had sowieso nog niet veel sprinters verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:09 schreef trxq het volgende:
[..]
McEwen, ik had niet verwacht dat die nu al gekozen werd er zijn wel tal van betere sprinters denk ik
Je hebt niet voor niets 24 uur de tijd en mijn keuze is er over 5 minuten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Steven184 het volgende:
Jammer altijd dat de volgende kiezer dan wel online is geweest, maar niet even een renner kiest.
Er zijn nog vele mooie keuzes, dus ik ben niet bang dat er veel renners voor me neus weg gepikt gaan worden. Ik kies nu toch niet echt van een lijstje, want dat heeft nu toch niet heel veel zin.
Dan gaan we maar voor de etappeoverwinningen.quote:Hij werd tweemaal wereldkampioen (1960 en 1961) op de weg en won als enige alle wielerklassiekers. Hij won in de 3 grote rondes, Giro, Tour en Vuelta, punten- of bergklassement. Hij blonk vooral uit als sprinter. Legendarisch is Riks sprintnederlaag tegen Benoni Beheyt, een teamgenoot, tijdens het wereldkampioenschap in Ronse in 1963.
Van Looy behaalde nooit de eindoverwinning in rondewedstrijden alhoewel hij veel etappes won. In 1958 moest hij als leider in het klassement, en met al vijf ritoverwinningen op zak, opgeven in de Ronde van Spanje. In 1959 wordt hij 3e in de Ronde van Spanje en vierde in de Ronde van Italië. In beide rondes boekt hij vier ritoverwinningen. Pas in 1962 start hij voor de eerste maal in de Ronde van Frankrijk. Vanaf de eerste rit jaagt hij op de ritoverwinning die niet komt. In de elfde rit wordt hij door een motor aangereden, en afgevoerd naar het ziekenhuis in Pau.
Die 24 uur is er natuurlijk vooral voor mensen die niet 24/7 online zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets 24 uur de tijd en mijn keuze is er over 5 minuten.
Als ik heel even ingelogged zit op werk om te kijken of er nog nieuws is en toevallig een PM zie dat ik aan de beurt ben wil niet zeggen dat ik alles kan laten vallen om te kijken of een renner al gekozen is voor mijn tourspelletje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Colplay het volgende:
[..]
Die 24 uur is er natuurlijk vooral voor mensen die niet 24/7 online zijn. Voor het tempo in het spel is het natuurlijk wel leuk als iedereen gewoon zijn pick post als hij online is. Anders zijn we over een half jaar nog niet klaar...
quote:2e ronde, 4e keuze, 28e totaal: Freddy Maertens (DutchSL)
??quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:37 schreef sjutt het volgende:
2e ronde, 8e keuze, 32e totaal: Federico Martín Bahamontes (sjutt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |