Noem je je team toch gewoon Rock Racing?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroïsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Hoe denken jullie daarover?
Idd, daarom heb ik Ullrich ook. Gewoon omdat hij een beetje een anti-held is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.
Geen probleem toch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pfff... in dit tempo kan de draft wel een maand duren.
Aah ok, wist niet meer precies hoe dat daar precies ging. Dat vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef Colplay het volgende:
Met voetbal deden we dat Joris dan mocht kiezen op het moment dat hij weer in het topic is. Hij loopt dan het risico dat zijn renners voor zijn neus weggekaapt worden.
En na 2 keer missen, of was het 2 keer achter elkaar, mag er iemand anders voor in de plaats meedoen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Blawh het volgende:
Deze beurt gaat dan verloren, dan mag hij zijn 9e renner pas kiezen als iedereen zijn team al compleet heeft.
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan 'm eventueel 2 renners laten kiezen bij zijn volgende beurt.
Lijkt me irritant dat je braaf je beurt zit af te wachten en dat er plots iemand onaangekondigd zichzelf tussen gooit en met je renner aan de haal gaat omdat hij de vorige keer te laat was en er nog eentje te goed had.
Eensch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Zo dacht ik er ook over, zeker aangezien hij in 'zijn 24 uur' nog online is geweest. Lijkt dat de meesten er zo over denken, dan houden we die regel aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |