Voor mij ook verrassend. Als Bartali voor mij was gekozen was ik voor een totaal ander soort team gegaan, gezien wat de rest heeft gekozen. Maar ik had geluk. Nu kijken wat de komende 26 keuzes worden en hopen dat er wat leuks overblijft.quote:
Dat was degene waar ik over aan het twijfelen wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Blawh het volgende:
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal, Alfredo Binda (Blawh)
Das nou jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef franklop het volgende:
Na lang beraad, kwam ik tot de volgende keuze:
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal, Fausto Coppi (franklop)
Dat is waarschijnlijk dezelfde als mijn tweede man, liever eerder weg dan net voor m'n neusquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Ok, benieuwd wie dat dan is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroïsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Hoe denken jullie daarover?
Dan kan je niemand opstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroïsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Nou, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik doelde meer op heroïsche prestaties zónder te zijn betrapt op dat moment zelf.quote:
Omlaag mag ook, dat ik zondag aan de beurt kom dan. Maar duurt voor de rest dan zo lang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben het hele weekend weg, dus van mij mag het tempo wel effe omlaag
De eerste keuze was al gelijk een dopinggebruiker, dus lijkt me duidelijk dat doping geen grote rol zal spelen in de keuze voor een rennerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Noem je je team toch gewoon Rock Racing?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Idd, daarom heb ik Ullrich ook. Gewoon omdat hij een beetje een anti-held is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.
Geen probleem toch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Pfff... in dit tempo kan de draft wel een maand duren.
Aah ok, wist niet meer precies hoe dat daar precies ging. Dat vind ik ook goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef Colplay het volgende:
Met voetbal deden we dat Joris dan mocht kiezen op het moment dat hij weer in het topic is. Hij loopt dan het risico dat zijn renners voor zijn neus weggekaapt worden.
En na 2 keer missen, of was het 2 keer achter elkaar, mag er iemand anders voor in de plaats meedoen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Blawh het volgende:
Deze beurt gaat dan verloren, dan mag hij zijn 9e renner pas kiezen als iedereen zijn team al compleet heeft.
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan 'm eventueel 2 renners laten kiezen bij zijn volgende beurt.
Lijkt me irritant dat je braaf je beurt zit af te wachten en dat er plots iemand onaangekondigd zichzelf tussen gooit en met je renner aan de haal gaat omdat hij de vorige keer te laat was en er nog eentje te goed had.
Eensch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Zo dacht ik er ook over, zeker aangezien hij in 'zijn 24 uur' nog online is geweest. Lijkt dat de meesten er zo over denken, dan houden we die regel aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja daarom vind ik eigenlijk dat je na alle 9 rondes gewoon een inhaal ronde moet doen. Dan had je maar op tijd moeten zijn. Je weet dat je mee doet en hebt ruim te tijd gehad.
Is waar, maar als hij op tijd geweest was, had hij die renner ook voor je neus weggehaald. Voor de rest heeft het in principe geen nadelige gevolgen. Je blijft zitten op de pick waar je al op zat. Alleen is er voor je in een andere volgorde gekozen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan 'm eventueel 2 renners laten kiezen bij zijn volgende beurt.
Lijkt me irritant dat je braaf je beurt zit af te wachten en dat er plots iemand onaangekondigd zichzelf tussen gooit en met je renner aan de haal gaat omdat hij de vorige keer te laat was en er nog eentje te goed had.
Vertelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef OProg het volgende:
Ik ben maar een nieuw plan aan het opzetten. Gelukkig had de wereld meer renners die tot de fantasie spraken dan de 18 die voor we gekozen worden.
quote:laatste bezoek: 1 uur, 28 minuten geleden.
Jij mag nog uren met ons mee wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht na een extra lange werkdag iedereen al uren op mij zat te wachten, maar dat valt blijkbaar wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters gaat zijn 24 uur bedenktijd tussen zijn eerste en tweede keuze optimaal gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen we met Joris zijn keuze, laten we hem staan en mag iedereen direct weer inspringen als hij na zijn 24 uur online komt of moet hij even wachten tot de volgende ronde (of na alle rondes) voordat hij een pick mag doen?
Wat mij betreft blijft het lekker zo, maar dat maakt 24 uur wachten achteraf wel zuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat doen we met Joris zijn keuze, laten we hem staan en mag iedereen direct weer inspringen als hij na zijn 24 uur online komt of moet hij even wachten tot de volgende ronde (of na alle rondes) voordat hij een pick mag doen?
Ja, je moet natuurlijk ook wel een beetje tijd hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het lekker zo, maar dat maakt 24 uur wachten achteraf wel zuur.![]()
Is het ook 24 uur bij het VBLelftaltopic?
24 uur heeft vorig jaar goed gewerkt en bij voetbaltopic nu ook weer. Het komt vaak zat voor dat ik 1x in de 24h wel online ben, maar de 18h niet haal. Imo houden we gewoon vast aan de 24h. Vorig jaar moest iedereen ook even inkomen bij de voetbaldraft. Je ziet dat het daar nu al veel sneller gaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:50 schreef trxq het volgende:
Kut vergeten een pm te sturen, nu net gedaan:O!
Btw mij lijkt het verstandiger de tijd terug te dringen naar 18 uur ipv 24 uur, lijkt me ook lang genoeg bedenktijd
Daar zat ik ook al aan te denken, wat mij betreft een prima idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef wimderon het volgende:
Wordt de volgende draft trouwens een ploeg om de klassiekers mee af te werken?
Maar goed, als die net nog online is geweest...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:50 schreef trxq het volgende:
Kut vergeten een pm te sturen, nu net gedaan:O!
Naja, daar ben ik dan alsnog met de keuze die ik wilde:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:22 schreef wimderon het volgende:
Wel lullig voor OProg:
[..]
Maar goed, als die net nog online is geweest...
Alleen jammer dat ik hem al gekozen hadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef DutchSL het volgende:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Eddy Merckx (wimderon)
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Lance Armstrong (SaintOfKillers)
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Bernard Hinault (Damzkieee)
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Jacques Anquetil (-skippybal-)
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: Miguel Indurain (Madhouse11)
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: Greg Lemond (TargaFlorio)
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Philippe Thys (marcodej)
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Joop Zoetemelk (Terreros85)
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Jan Ullrich (Tommeke)
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal, Louison Bobet (Bruce117)
1e ronde, 11 keuze, 11e totaal, Gino Bartali (Steven184)
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal, Felice Gimondi (-Vaduz-)
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal, Fausto Coppi (franklop)
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal, Alfredo Binda (Blawh)
1e ronde, 15e keuze, 15e totaal, Mario Cipollini (icebliss)
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal, Laurent Fignon (joris33)
1e ronde, 17e keuze, 17e totaal, Francesco Moser (sjutt)
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal, Alberto Contador (TrxQ)
1e ronde, 19e keuze, 19e totaal, Sean Kelly (Oprog)
1e ronde, 20e keuze, 20e totaal, Louison Bobet (DutchSL)
Oorlogsheld en de eerste man die drie keer op rij de Tour de France op zijn naam schreef en in deze periode ook o.a. het WK, FK, Milano-Sanremo, Giro di Lombardia, Paris-Nice, Dauphiné Libéré, Ronde van Vlaanderen, Paris-Roubaix en Bordeaux-Paris won.
Bobet was in '48 al op weg om zijn eerste Tour te winnen en had een voorsprong van ruim 20 minuten op Bartali, die toen zijn meest legendarische stunt uithaalde. In 1949 werd hij ziek en in 50/51zat alles tegen en in '52 kon hij niet eens meedoen wat hem de reputatie van loser gaf, maar Bobet sloeg terug en zou de jaren hierna onverslaanbaar zijn. Uiteindelijk stond hij maar een korte periode aan de top, maar in die tijd was hij wel absoluut de beste.
Ik vond het wel een logische keuze eigenlijk. Toch 1 van de grootste renners ooit die eigenlijk overal wel op ze zetten was. Zijn palmares is ook ongekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Shit, Sean Kelly had ik van verwacht dat ie de eerste ronde zou overleven.
Tja, die had ik ook op het oog.quote:
Bij mij scoor je meer punten met Bottechia, mooie keus.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Poupou.. dat was mijn volgende keuze, wellicht tactisch sterker als ik die eerst had gedraft.
Kun je het beste even in FB vragen. Lange posts heb je wel gelijk in, maar het is makkelijk om te zien welke renners al weg zijn, denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Blawh het volgende:
Zou een modje de complete 1e ronde in de OP willen zetten? Of had ik daar een abo voor moeten nemen?
Ik ben voorstander van de eerste rondes in de OP. Daar zijn ze ook redelijk snel terug te vinden. Maar zo lang hier geen beslissing over genomen is:quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kun je het beste even in FB vragen. Lange posts heb je wel gelijk in, maar het is makkelijk om te zien welke renners al weg zijn, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |