Voor mij ook verrassend. Als Bartali voor mij was gekozen was ik voor een totaal ander soort team gegaan, gezien wat de rest heeft gekozen. Maar ik had geluk. Nu kijken wat de komende 26 keuzes worden en hopen dat er wat leuks overblijft.quote:
Dat was degene waar ik over aan het twijfelen wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Blawh het volgende:
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal, Alfredo Binda (Blawh)
Das nou jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef franklop het volgende:
Na lang beraad, kwam ik tot de volgende keuze:
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal, Fausto Coppi (franklop)
Dat is waarschijnlijk dezelfde als mijn tweede man, liever eerder weg dan net voor m'n neusquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Ok, benieuwd wie dat dan is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, mijn vierde keuze (na Merckx, Armstrong, Hinault) zit er iig. nog tussen. Ik zal 'm zelf meer dan waarschijnlijk niet kunnen kiezen, maar ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij weg is.
Misschien hypocriet, maar dat bekijk ik per renner.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroïsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Hoe denken jullie daarover?
Dan kan je niemand opstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met dopingzondaars dan? Er zijn renners die heroïsche prestaties hebben geleverd, maar jaren later pas gepakt werden met doping. Ik twijfel om dit soort heren op te nemen in mijn team
Nou, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik doelde meer op heroïsche prestaties zónder te zijn betrapt op dat moment zelf.quote:
Omlaag mag ook, dat ik zondag aan de beurt kom dan. Maar duurt voor de rest dan zo lang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben het hele weekend weg, dus van mij mag het tempo wel effe omlaag
De eerste keuze was al gelijk een dopinggebruiker, dus lijkt me duidelijk dat doping geen grote rol zal spelen in de keuze voor een rennerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |