pssst jezelf telt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
tot welk getal ben je gekomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tot welk getal ben je gekomen?4 jaar lang tellen hoe hou je het vol!
![]()
ik op normaal tellenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.
flink tellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik op normaal tellendan zou je ergens bij 4 miljard zitten
lekker op tijd voor de avonddienst toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan ik pas rond 6 uur vanavond zeggen
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd voor de avonddienst toch?
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijd
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaas
Phenoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
Groetjes uit een andere stad in Azie, Jakartaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
quote:
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantie![]()
mogge fapmod
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.
Ja, dan zouden mijn tickets 6x zo duur moge zijn, of ik stak 28 cent per kilometer in mijn zak.. ook niet echt heel vervelend voor de afstanden die ik heb gevlogen in de afgelopen maand...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweest
Indahquote:
Ben je alweer op reis, of nog steeds?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
Wat klink je zo als een slet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
sinds de 8e was ik op Bali, ben nu weer op Java. Eind van de maand naar KL en S'porequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Indah![]()
[..]
Ben je alweer op reis, of nog steeds?
Je bent in Japan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo Klonk en Indah en de rest die niet reageert.
Fles: Tokyo heb ik nu ook voor je en op mijn reis in de nozomi N700heb ik Osaka ook maar geschoten, omdat ik toch in de buurt was:7 . En ik heb het Katowinkeltje gevonden. Shinkansen 500
Ik ga in Tokyo daar nog eens heen, maar dat is pas voor over een week.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Voorzien? Pics!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
zit nog op het vliegveld, zal de komende dagen wel een tipje van de sluier oplichten, al hebben sommigen hier bijna 3 weken geleden al wat gezien.quote:
Je bent nu op vakantie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo Klonk en Indah en de rest die niet reageert.
Fles: Tokyo heb ik nu ook voor je en op mijn reis in de nozomi N700heb ik Osaka ook maar geschoten, omdat ik toch in de buurt was:7 . En ik heb het Katowinkeltje gevonden. Shinkansen 500
Ik ga in Tokyo daar nog eens heen, maar dat is pas voor over een week.
dat ga ik wel zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu niet zeggen dat je de Pabo niet thuis hebt liggen he...
2.5 uur, en dan zonder een seconde vertraging, japans ov is best tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Zeker klonk, de N700 rijdt van Tokyo naar Osaka in 2,5 uur. Echt, ziekelijk snel. Maar die had ik al in Spoor N. De 500 > (N)700 imho.
Hoi Bengels, yup, even rust in een hectische stad hier. Net mijn vrouw wat bento (hello kitt) stuff laten kopen, zelf wat geshopped en een fantatsisch eierpannetje voor inductie kunnen vinden. Een rechthoekig pannetje, zodat ik het japanse omelet thuis wat beter kan maken
Dus een japans ei, een gekookt ei in de vorm van Hello Kitty, en nog meer idiote dingen zijn weer mogelijk in huize Ph.
Ik lees gewoon even een stukje terug...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom niet? Meiden met een hoofddoek schijnen geil te zijn trouwens.. heb trouwens nu een Christen te pakken, voor de verandering..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
een sluier oplichten in een moslimland, mag dat ?
Hehe, maar het onderzoek bevalt wel dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
OA, vakantie is voor het plebs, ik ben op "onderzoek"
Danny moet wel meer nakijken dan alleen datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
Danny moet de quotefunctie in IE 6 eens nakijken![]()
Onderzoek ze, en met condoom he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga trouwens verder met "onderzoeken". Etenstijd!
Het blijft oneerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mannen mogen dat he, vrouwen niet...
Hai.quote:
Je bent wel goed zeg dat je vrouw iets mag kopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Zeker klonk, de N700 rijdt van Tokyo naar Osaka in 2,5 uur. Echt, ziekelijk snel. Maar die had ik al in Spoor N. De 500 > (N)700 imho.
Hoi Bengels, yup, even rust in een hectische stad hier. Net mijn vrouw wat bento (hello kitt) stuff laten kopen, zelf wat geshopped en een fantatsisch eierpannetje voor inductie kunnen vinden. Een rechthoekig pannetje, zodat ik het japanse omelet thuis wat beter kan maken
Dus een japans ei, een gekookt ei in de vorm van Hello Kitty, en nog meer idiote dingen zijn weer mogelijk in huize Ph.
fijne chaosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu gaan we voorlopig helemaal nergens heen. Het vliegtuig is net vertrokken uit Medan.. en moet eerst dus nog naar Jakarta toe voordat wij een half uur later aan boord kunnen. Nou ja.. laptoppen dan maar, heb toch stroom via het net hier.
kijk maar niet op buienradar danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef BrandX het volgende:
ah, de zon breekt hier nu toch eindelijk echt door, en de blauwe lucht wint het van de wolken. Gelukkig, want ik zit vanochtend anderhalf tot twee uur op de fiets
Dus als mijn bakkie naar binnen is ga ik er van tussen
Behoorlijk wind, en een striemende regen toen ik van het station naar werk liep. Beetje nat gewordenquote:
Heerlijk Indonesisch, maar ik vind het allemaal wel leuk om aan te zien.quote:
* kwijlt, triangel erbij paktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je een kwijlende josti zou zijn wel
hoi MMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:23 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen mede koffie- en thee verslaafden
doei enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
* kwijlt, triangel erbij pakt
ik ga er van tussen jongens, tot vanmiddag wellicht
Doei BXquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
* kwijlt, triangel erbij pakt
ik ga er van tussen jongens, tot vanmiddag wellicht
had net ook ietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat krijg ik nu weer voor een gare foutmelding als ik een bericht plaats?
Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef BrandX het volgende:
Oh en buienradar geeft misschien voor limboland bewolking en regen aan, voor het haagse valt het gruwelijk mee
Ik ga er voor dus zo
ik vraag me nu af wat fancybox isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Niet testen in een life-omgeving" lijkt niet iedereen te snappen hier..
oeh, vies koud weer, dat is toch alweer twee jaar geldeen dat ik dat gevoeld heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.
Moest eigenlijk naar Heerlen, maar zie er nog even vanaf.brr vies koud en nat weer.
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
kolere wat is het druk hier, passagiers voor twee vliegtuigen in de hal waar net plek is voor 1 vliegtuig aan passagiers. Ik houd maar krampachtig vast aan mijn plekkie bij de wandcontactdoos..
gewoon laten lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik moet wel pissen nu eigenlijk...
Ook dat zijn dingen die hier mogelijk zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg is
dat zou wel erg vlot zijn of hebben ze nog ergens een vliegtuig gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, er wordt weer geboard, geen idee of het voor mij is.. zal eens kijken.
Hey Leanne toen was ik wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
ik ben boos omdat mensen net geen hallo tegen mij zeiden![]()
![]()
pwnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
@TT: het verklaart ineens een hoop dat ik geen koffie drink.
Halloquote:
quote:error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrijk.. Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrij.. Fijn om te weten.
Ik kwam net pas binnenwandelen hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Leanne toen was ik wegde trein halen
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:
Ga eens weg dan!quote:
ja, creepy bizar dingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zand? Ik denk dat Pien meer van de potgrond is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
slecht maar zo grappigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kosten die vluchten eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, eerder vandaag Denpasar - Jakarta was 1 uur 40 minuten, daarnet Jakarta - Yogyakarta was 50 minuten. Voor diegenen die nu op de kaart kijken: ja ik heb ongeveer 1 1/2 uur om gevlogen, maar wilde vriendin-lief (de nieuwe dus) afzetten. Dat doe je dus gewoon met het vliegtuig hier
Heb de smaak dit jaar wel te pakken, zal binnenkort eens alles op een rijtje zetten. Ik kan volgens mij wel als promo-materiaal mee op een volgende binnenlandse vluchtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Pien85 het volgende:
Indah, jij vliegt zo veel dat je inmiddels bijna zelf vleugels hebt geloof ik
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrekquote:
OP zich een flink bedrag voor de gemiddelde Indonesiër denk ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrek)
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, voor deze week weer genoeg gevlogen. Ooh nee zaterdag naar Batam.
Maar ik ben vier dagen thuis dus.
quote:De man was uit een appelboom gevallen, waarna de twee reuzenreptielen toesloegen. De man werd over zijn hele lichaam gebeten. Hij werd naar een ziekenhuis vervoerd, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
Aanvallen van Komodo-varanen komen zelden voor, hoewel er de laatste jaren een opvallende stijging zichtbaar is. De dieren kunnen wel 3 meter lang worden. Hun beet is vaak dodelijk omdat hun speeksel gevaarlijke bacteriën bevat.
maandverband?quote:
Oeh, die zijn leuk hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegen
[..]
Een verband met de foutmeldingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maandverband?
loopt een heel topic over in NWS
quote:
12 uur 93. Duidelijk toch?quote:
Niet vermeld.quote:
quote:
Gilde Opleidingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:47 schreef Klonk het volgende:
nou mijn leeftijd is opgelost, ik ben nu ook echt 37, schijn ergens op een knopje te hebben gedrukt dat ik minderjarig was, goeie eerste indruk voor een belangrijk iets
TTquote:
Idem hierquote:
Staat er geen plantenbakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dan moet ik er nog in blijven zitten, dat is het vieze juist..
In Osaka ook een funnybox?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
He, in Osaka kan ik wel ingelogd blijven. Toffe software van die Danny.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
pinguinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
quote:
13:24. Luie kutstudent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
Zo weer college.
quote:
Jij kan op de aanwezigenlijst dus?quote:
Ik ook niet. Al jaren niet meer!quote:
Ik zag de afmeldingen al, dus uiteindelijk wordt het een loungemeet.quote:
Ik moet morgen voor het eerst in tig weken weer vroeg op!quote:
Das geen antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag de afmeldingen al, dus uiteindelijk wordt het een loungemeet.
Dan kom ik zeker nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk altijd vroeg opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor het eerst in tig weken weer vroeg op!
Ik snap het nietquote:
Sommige dingen moet je niet willen snappenquote:
kom me anders aanmoedigen in leiden als ik me halve marathom ga lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik nou ook nog in de Lounge gaan meeposten dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Kom dan gewoonquote:
Ik acht de kans groter dat ik bij een lounge-meet aanwezig ben dan bij een ksc-meet.quote:
Fuckafstandquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt duidelijk je ochtendwip gemist vandaag.
Even in mijn agenda kijken. Oh wacht. Die ligt thuis in NL.quote:
Heb ook al van 8:45 tot 12:30 college gehadquote:
Waarom heb je zondag de Venloop niet gelopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef JortK het volgende:
[..]
kom me anders aanmoedigen in leiden als ik me halve marathom ga lopen
Zeikerd, ik heb nu ef geen tijd. Ik zal er later vandaag naar kijken, als geen van mn collegae dat doet.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb je zondag de Venloop niet gelopen?
[..]
Zeikerd, ik heb nu ef geen tijd. Ik zal er later vandaag naar kijken, als geen van mn collegae dat doet.
Hardlopersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
ga lekker in de bossen een stuk rennen ofzo in plaats van alle hoofdwegen te bezetten, KUT hardlopers...
Hondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
ga lekker in de bossen een stuk rennen ofzo in plaats van alle hoofdwegen te bezetten, KUT hardlopers...
C-C-C-COMBO BREAKER!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt duidelijk je ochtendwip gemist vandaag.
Eenschquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
Mot je pomper? /mad!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
C-C-C-COMBO BREAKER!![]()
Fuck ksc
Daar heeft mijn collega aan meegedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
Tot zover ga ik met je meequote:
zeg alles met mad topic?quote:
mooi dat ik dat weetquote:JA
Hardlopers zijn doodlopersquote:
GVD was jij datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
weet je wat nog erger is dan hardlopers, van die wielrenners die denken dat ze de tour aan het winnen zijn
van de week eentje keihard teruggepakt, ik was samen met Klonkette aan het fietsen en toen kwam ons zo´n wielerjosti tegemoet, op een eenrichtingsfietspad, toen ben ik stug naast Klonkette blijven fietsen waardoor onze stoere wielrenner de berm in moest en toen begon ie ons helemaal verrot te schelden
* @#$#$%^%& St#$&%$ en zoquote:
klacht: mensen die niet kunnen teruglezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeezus, waarom zien jullie er allemaal uit alsof je aan het poepen bent?
Schijten is fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
ook bij jou in de gemeentequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
een éénrichtingsfietspad? In wat voor jostiplaats bestaan die dingen dan?
Hebben we hier ook hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
een éénrichtingsfietspad? In wat voor jostiplaats bestaan die dingen dan?
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wipquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vond het een terechte conclusie!
en terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben we hier ook hoorSterker nog, als de politie hier ziet dat je aan de verkeerde kant fietst wordt je aangehouden
Nog 38 dagen eelt kwekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wip
schijtgemeentesquote:
Uiteraard word je dan aangehouden.. ze moeten iets te doen hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben we hier ook hoorSterker nog, als de politie hier ziet dat je aan de verkeerde kant fietst wordt je aangehouden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klacht: 25.000 euro meer kwijt zijn aan de aannemer terwijl je er geen rekening mee hebt gehouden
kutfietsers die denken dat ze boven de wet staan, nekschotquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schijtgemeentes
[..]
Uiteraard word je dan aangehouden.. ze moeten iets te doen hebben
En terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
weet je wat nog erger is dan hardlopers, van die wielrenners die denken dat ze de tour aan het winnen zijn
van de week eentje keihard teruggepakt, ik was samen met Klonkette aan het fietsen en toen kwam ons zo´n wielerjosti tegemoet, op een eenrichtingsfietspad, toen ben ik stug naast Klonkette blijven fietsen waardoor onze stoere wielrenner de berm in moest en toen begon ie ons helemaal verrot te schelden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere armquote:
bestaan er pratende opblaaspoppenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere arm.
Toen ik op de fiets naar school ging had ik steevast een grote kei in mijn jaszak, voor de eerste de beste automobilist die me geen voorrang gaf of me van de sokken zou rijdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutfietsers die denken dat ze boven de wet staan, nekschot
Klapjosti'squote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef DR34M3R het volgende:
oooowww.. de K in deze reeks staat helemaal niet voor Koffie, maar voor Klagen!
Ach man, niet zeiken. Bij jou is er tenminste een einddatum bekendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wip
Klacht: Makkelijke grapjes maken terwijl ik al zo gefrustreerd benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere arm.
Klacht: Aannemer die eindrekening niet even 39 dagen later had kunnen sturen waardoor ik met het gezeik zitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een slechte dag heb....
Samenvatting?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen ik op de fiets naar school ging had ik steevast een grote kei in mijn jaszak, voor de eerste de beste automobilist die me geen voorrang gaf of me van de sokken zou rijden
Nu ik automobilist van lijken die fietsers overal te zijn
klacht:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
KUTTWITTER BEGINT OP FOK TE LIJKENquote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Aan de andere kant, heb jij nu de zekerheid dat er 38 dagen niks gebeurt... zonder einddatum hoeft het wacht natuurlijk niet zo lang te durenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach man, niet zeiken. Bij jou is er tenminste een einddatum bekend.
klacht : GEQUOTE worden zonder reden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klacht:
[..]
KUTTWITTER BEGINT OP FOK TE LIJKEN
Klacht: typen op een dislecties toetsenbord en geen nieuwe kopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klacht : GEQUOTE worden zonder reden!
klacht: mensen die blij zijn dat KLB dood bloed in kscquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef MPG het volgende:
Ha, over vier minuten is dat gezeik hier afgelopen
Klacht: KSC'ers die het er nog even extra inwrijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb jij nu de zekerheid dat er 38 dagen niks gebeurt... zonder einddatum hoeft het wacht natuurlijk niet zo lang te duren.
Dat krijg je zonder ochtendwip, danwel avondwip, danwel uberhaupt een wipquote:
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558quote:
Brick GR8 80s
I.c.m. slechte ontvangst,
geen sms of camera,
weegt slechts 1 KG.
Nu met gratis LP van Rick Astley
¤ 0,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Reeds beantwoord, knul.quote:
Slecht voor je huid maar goed voor je spierenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef es70 het volgende:
Ah. Badkamer is vrij.
Douchen. Lang
. Heet
(ja, ik weet dat dat slecht is voor je huid
). Veel schuim
.
En die van mij ook alweer!quote:
Schnitzelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga zo eten halen , voor vanavond nog tips ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je gratis bij KG halen als je zijn vriendin even langsbrengt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |