Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef BrandX het volgende:
Oh en buienradar geeft misschien voor limboland bewolking en regen aan, voor het haagse valt het gruwelijk mee
Ik ga er voor dus zo
ik vraag me nu af wat fancybox isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Niet testen in een life-omgeving" lijkt niet iedereen te snappen hier..
oeh, vies koud weer, dat is toch alweer twee jaar geldeen dat ik dat gevoeld heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.
Moest eigenlijk naar Heerlen, maar zie er nog even vanaf.brr vies koud en nat weer.
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
kolere wat is het druk hier, passagiers voor twee vliegtuigen in de hal waar net plek is voor 1 vliegtuig aan passagiers. Ik houd maar krampachtig vast aan mijn plekkie bij de wandcontactdoos..
gewoon laten lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik moet wel pissen nu eigenlijk...
Ook dat zijn dingen die hier mogelijk zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg is
dat zou wel erg vlot zijn of hebben ze nog ergens een vliegtuig gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, er wordt weer geboard, geen idee of het voor mij is.. zal eens kijken.
Hey Leanne toen was ik wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
ik ben boos omdat mensen net geen hallo tegen mij zeiden![]()
![]()
pwnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
@TT: het verklaart ineens een hoop dat ik geen koffie drink.
Halloquote:
quote:error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrijk.. Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrij.. Fijn om te weten.
Ik kwam net pas binnenwandelen hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Leanne toen was ik wegde trein halen
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:
Ga eens weg dan!quote:
ja, creepy bizar dingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zand? Ik denk dat Pien meer van de potgrond is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zand? Ik denk dat Pien meer van de potgrond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |