Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef BrandX het volgende:
Oh en buienradar geeft misschien voor limboland bewolking en regen aan, voor het haagse valt het gruwelijk mee
Ik ga er voor dus zo
ik vraag me nu af wat fancybox isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Niet testen in een life-omgeving" lijkt niet iedereen te snappen hier..
oeh, vies koud weer, dat is toch alweer twee jaar geldeen dat ik dat gevoeld heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Limburg misschien?? Het regent hier meer dan genoeg.
Moest eigenlijk naar Heerlen, maar zie er nog even vanaf.brr vies koud en nat weer.
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
kolere wat is het druk hier, passagiers voor twee vliegtuigen in de hal waar net plek is voor 1 vliegtuig aan passagiers. Ik houd maar krampachtig vast aan mijn plekkie bij de wandcontactdoos..
gewoon laten lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik moet wel pissen nu eigenlijk...
Ook dat zijn dingen die hier mogelijk zijn jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot de benzine van de generator van het vliegveld leeg is
dat zou wel erg vlot zijn of hebben ze nog ergens een vliegtuig gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, er wordt weer geboard, geen idee of het voor mij is.. zal eens kijken.
Hey Leanne toen was ik wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
ik ben boos omdat mensen net geen hallo tegen mij zeiden![]()
![]()
pwnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
@TT: het verklaart ineens een hoop dat ik geen koffie drink.
Halloquote:
quote:error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrijk.. Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ik ben geen mens of iig onbelangrij.. Fijn om te weten.
Ik kwam net pas binnenwandelen hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo DM
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Leanne toen was ik wegde trein halen
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:
Ga eens weg dan!quote:
ja, creepy bizar dingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
edit: krijgen jullie ook de hele tijd object [:error ] dinges?![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zand? Ik denk dat Pien meer van de potgrond is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
slecht maar zo grappigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kosten die vluchten eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, eerder vandaag Denpasar - Jakarta was 1 uur 40 minuten, daarnet Jakarta - Yogyakarta was 50 minuten. Voor diegenen die nu op de kaart kijken: ja ik heb ongeveer 1 1/2 uur om gevlogen, maar wilde vriendin-lief (de nieuwe dus) afzetten. Dat doe je dus gewoon met het vliegtuig hier
Heb de smaak dit jaar wel te pakken, zal binnenkort eens alles op een rijtje zetten. Ik kan volgens mij wel als promo-materiaal mee op een volgende binnenlandse vluchtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Pien85 het volgende:
Indah, jij vliegt zo veel dat je inmiddels bijna zelf vleugels hebt geloof ik
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrekquote:
OP zich een flink bedrag voor de gemiddelde Indonesiër denk ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrek)
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, voor deze week weer genoeg gevlogen. Ooh nee zaterdag naar Batam.
Maar ik ben vier dagen thuis dus.
quote:De man was uit een appelboom gevallen, waarna de twee reuzenreptielen toesloegen. De man werd over zijn hele lichaam gebeten. Hij werd naar een ziekenhuis vervoerd, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
Aanvallen van Komodo-varanen komen zelden voor, hoewel er de laatste jaren een opvallende stijging zichtbaar is. De dieren kunnen wel 3 meter lang worden. Hun beet is vaak dodelijk omdat hun speeksel gevaarlijke bacteriën bevat.
maandverband?quote:
Oeh, die zijn leuk hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegen
[..]
Een verband met de foutmeldingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maandverband?
loopt een heel topic over in NWS
quote:
12 uur 93. Duidelijk toch?quote:
Niet vermeld.quote:
quote:
Gilde Opleidingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:47 schreef Klonk het volgende:
nou mijn leeftijd is opgelost, ik ben nu ook echt 37, schijn ergens op een knopje te hebben gedrukt dat ik minderjarig was, goeie eerste indruk voor een belangrijk iets
TTquote:
Idem hierquote:
Staat er geen plantenbakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dan moet ik er nog in blijven zitten, dat is het vieze juist..
In Osaka ook een funnybox?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
He, in Osaka kan ik wel ingelogd blijven. Toffe software van die Danny.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
pinguinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
quote:
13:24. Luie kutstudent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef MPG het volgende:
Zo weer college.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |