slecht maar zo grappigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zand? Ik denk dat Pien meer van de potgrond is.
Wat kosten die vluchten eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, eerder vandaag Denpasar - Jakarta was 1 uur 40 minuten, daarnet Jakarta - Yogyakarta was 50 minuten. Voor diegenen die nu op de kaart kijken: ja ik heb ongeveer 1 1/2 uur om gevlogen, maar wilde vriendin-lief (de nieuwe dus) afzetten. Dat doe je dus gewoon met het vliegtuig hier
Heb de smaak dit jaar wel te pakken, zal binnenkort eens alles op een rijtje zetten. Ik kan volgens mij wel als promo-materiaal mee op een volgende binnenlandse vluchtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Pien85 het volgende:
Indah, jij vliegt zo veel dat je inmiddels bijna zelf vleugels hebt geloof ik
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrekquote:
OP zich een flink bedrag voor de gemiddelde Indonesiër denk ik...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1e vlucht was 30 euro p.p., 2e vluct 25 euro. Het kan goedkoper (ook met dezelfde maatschappijen), maar was wat laat met boeken (dag voor vertrek)
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, voor deze week weer genoeg gevlogen. Ooh nee zaterdag naar Batam.
Maar ik ben vier dagen thuis dus.
quote:De man was uit een appelboom gevallen, waarna de twee reuzenreptielen toesloegen. De man werd over zijn hele lichaam gebeten. Hij werd naar een ziekenhuis vervoerd, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
Aanvallen van Komodo-varanen komen zelden voor, hoewel er de laatste jaren een opvallende stijging zichtbaar is. De dieren kunnen wel 3 meter lang worden. Hun beet is vaak dodelijk omdat hun speeksel gevaarlijke bacteriën bevat.
maandverband?quote:
Oeh, die zijn leuk hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet zon mega-komodovaraan tegen
[..]
Een verband met de foutmeldingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maandverband?
loopt een heel topic over in NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |