pssst jezelf telt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
tot welk getal ben je gekomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tot welk getal ben je gekomen?4 jaar lang tellen hoe hou je het vol!
![]()
ik op normaal tellenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.
flink tellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik op normaal tellendan zou je ergens bij 4 miljard zitten
lekker op tijd voor de avonddienst toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan ik pas rond 6 uur vanavond zeggen
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd voor de avonddienst toch?
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijd
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaas
Phenoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
Groetjes uit een andere stad in Azie, Jakartaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
quote:
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantie![]()
mogge fapmod
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.
Ja, dan zouden mijn tickets 6x zo duur moge zijn, of ik stak 28 cent per kilometer in mijn zak.. ook niet echt heel vervelend voor de afstanden die ik heb gevlogen in de afgelopen maand...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweest
Indahquote:
Ben je alweer op reis, of nog steeds?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
Wat klink je zo als een slet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
sinds de 8e was ik op Bali, ben nu weer op Java. Eind van de maand naar KL en S'porequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Indah![]()
[..]
Ben je alweer op reis, of nog steeds?
Je bent in Japan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo Klonk en Indah en de rest die niet reageert.
Fles: Tokyo heb ik nu ook voor je en op mijn reis in de nozomi N700heb ik Osaka ook maar geschoten, omdat ik toch in de buurt was:7 . En ik heb het Katowinkeltje gevonden. Shinkansen 500
Ik ga in Tokyo daar nog eens heen, maar dat is pas voor over een week.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |