pssst jezelf telt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:55 schreef Klonk het volgende:
al 16 dagen
ik ben binnenkort 16 jaar trouw aan dezelfde
tot welk getal ben je gekomen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben vorige maand opnieuw begonnen met tellen na iets van 4 jaar of zo.. Tja.. het leven is hard.
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tot welk getal ben je gekomen?4 jaar lang tellen hoe hou je het vol!
![]()
ik op normaal tellenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doelde op het tellen van de relatieduur, niet van het aantal keren wippen.
flink tellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik op normaal tellendan zou je ergens bij 4 miljard zitten
lekker op tijd voor de avonddienst toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan ik pas rond 6 uur vanavond zeggen
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker op tijd voor de avonddienst toch?
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele korte, ben om half 9 weer thuis, lullige is dat ik door de kilometervergoeding die ik als vrijwilliger krijg meer verdien dan de muziektherapeut in dezelfde tijd
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. de dwaasheid inderdaad. Hier geen kilometervergoeding voor mijn vakanties helaas
Phenoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
Groetjes uit een andere stad in Azie, Jakartaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Vanuit een zonnig Osaka: Konnichiwa. Nou ja, ohyo gozaimasu voor jullie dan, langharig werkschuw sc tuig.
quote:
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn km vergoedingen voor je vakantie![]()
mogge fapmod
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al was het maar 5 cent per kilometer, dan had ik mijn tickets terug.
Ja, dan zouden mijn tickets 6x zo duur moge zijn, of ik stak 28 cent per kilometer in mijn zak.. ook niet echt heel vervelend voor de afstanden die ik heb gevlogen in de afgelopen maand...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de 33 cent per kilometer die ik krijg was je rijk geweest
Indahquote:
Ben je alweer op reis, of nog steeds?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
Wat klink je zo als een slet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver, zie hier in de wachtruimte weer allemaal leuke grietjes zitten... net nu ik weer voorzien ben..
sinds de 8e was ik op Bali, ben nu weer op Java. Eind van de maand naar KL en S'porequote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
Indah![]()
[..]
Ben je alweer op reis, of nog steeds?
Je bent in Japan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo Klonk en Indah en de rest die niet reageert.
Fles: Tokyo heb ik nu ook voor je en op mijn reis in de nozomi N700heb ik Osaka ook maar geschoten, omdat ik toch in de buurt was:7 . En ik heb het Katowinkeltje gevonden. Shinkansen 500
Ik ga in Tokyo daar nog eens heen, maar dat is pas voor over een week.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Voorzien? Pics!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
zit nog op het vliegveld, zal de komende dagen wel een tipje van de sluier oplichten, al hebben sommigen hier bijna 3 weken geleden al wat gezien.quote:
Je bent nu op vakantie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo Klonk en Indah en de rest die niet reageert.
Fles: Tokyo heb ik nu ook voor je en op mijn reis in de nozomi N700heb ik Osaka ook maar geschoten, omdat ik toch in de buurt was:7 . En ik heb het Katowinkeltje gevonden. Shinkansen 500
Ik ga in Tokyo daar nog eens heen, maar dat is pas voor over een week.
dat ga ik wel zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu niet zeggen dat je de Pabo niet thuis hebt liggen he...
2.5 uur, en dan zonder een seconde vertraging, japans ov is best tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Zeker klonk, de N700 rijdt van Tokyo naar Osaka in 2,5 uur. Echt, ziekelijk snel. Maar die had ik al in Spoor N. De 500 > (N)700 imho.
Hoi Bengels, yup, even rust in een hectische stad hier. Net mijn vrouw wat bento (hello kitt) stuff laten kopen, zelf wat geshopped en een fantatsisch eierpannetje voor inductie kunnen vinden. Een rechthoekig pannetje, zodat ik het japanse omelet thuis wat beter kan maken
Dus een japans ei, een gekookt ei in de vorm van Hello Kitty, en nog meer idiote dingen zijn weer mogelijk in huize Ph.
Ik lees gewoon even een stukje terug...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom niet? Meiden met een hoofddoek schijnen geil te zijn trouwens.. heb trouwens nu een Christen te pakken, voor de verandering..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
een sluier oplichten in een moslimland, mag dat ?
Hehe, maar het onderzoek bevalt wel dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
OA, vakantie is voor het plebs, ik ben op "onderzoek"
Danny moet wel meer nakijken dan alleen datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
Danny moet de quotefunctie in IE 6 eens nakijken![]()
Onderzoek ze, en met condoom he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga trouwens verder met "onderzoeken". Etenstijd!
Het blijft oneerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mannen mogen dat he, vrouwen niet...
Hai.quote:
Je bent wel goed zeg dat je vrouw iets mag kopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:
Zeker klonk, de N700 rijdt van Tokyo naar Osaka in 2,5 uur. Echt, ziekelijk snel. Maar die had ik al in Spoor N. De 500 > (N)700 imho.
Hoi Bengels, yup, even rust in een hectische stad hier. Net mijn vrouw wat bento (hello kitt) stuff laten kopen, zelf wat geshopped en een fantatsisch eierpannetje voor inductie kunnen vinden. Een rechthoekig pannetje, zodat ik het japanse omelet thuis wat beter kan maken
Dus een japans ei, een gekookt ei in de vorm van Hello Kitty, en nog meer idiote dingen zijn weer mogelijk in huize Ph.
fijne chaosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu gaan we voorlopig helemaal nergens heen. Het vliegtuig is net vertrokken uit Medan.. en moet eerst dus nog naar Jakarta toe voordat wij een half uur later aan boord kunnen. Nou ja.. laptoppen dan maar, heb toch stroom via het net hier.
kijk maar niet op buienradar danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef BrandX het volgende:
ah, de zon breekt hier nu toch eindelijk echt door, en de blauwe lucht wint het van de wolken. Gelukkig, want ik zit vanochtend anderhalf tot twee uur op de fiets
Dus als mijn bakkie naar binnen is ga ik er van tussen
Behoorlijk wind, en een striemende regen toen ik van het station naar werk liep. Beetje nat gewordenquote:
Heerlijk Indonesisch, maar ik vind het allemaal wel leuk om aan te zien.quote:
* kwijlt, triangel erbij paktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je een kwijlende josti zou zijn wel
hoi MMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:23 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen mede koffie- en thee verslaafden
doei enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
* kwijlt, triangel erbij pakt
ik ga er van tussen jongens, tot vanmiddag wellicht
Doei BXquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
* kwijlt, triangel erbij pakt
ik ga er van tussen jongens, tot vanmiddag wellicht
had net ook ietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat krijg ik nu weer voor een gare foutmelding als ik een bericht plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |