Schijten is fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeezus, waarom zien jullie er allemaal uit alsof je aan het poepen bent?
ook bij jou in de gemeentequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
een éénrichtingsfietspad? In wat voor jostiplaats bestaan die dingen dan?
Hebben we hier ook hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
een éénrichtingsfietspad? In wat voor jostiplaats bestaan die dingen dan?
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wipquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vond het een terechte conclusie!
en terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben we hier ook hoorSterker nog, als de politie hier ziet dat je aan de verkeerde kant fietst wordt je aangehouden
Nog 38 dagen eelt kwekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wip
schijtgemeentesquote:
Uiteraard word je dan aangehouden.. ze moeten iets te doen hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben we hier ook hoorSterker nog, als de politie hier ziet dat je aan de verkeerde kant fietst wordt je aangehouden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klacht: 25.000 euro meer kwijt zijn aan de aannemer terwijl je er geen rekening mee hebt gehouden
kutfietsers die denken dat ze boven de wet staan, nekschotquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schijtgemeentes
[..]
Uiteraard word je dan aangehouden.. ze moeten iets te doen hebben
En terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
weet je wat nog erger is dan hardlopers, van die wielrenners die denken dat ze de tour aan het winnen zijn
van de week eentje keihard teruggepakt, ik was samen met Klonkette aan het fietsen en toen kwam ons zo´n wielerjosti tegemoet, op een eenrichtingsfietspad, toen ben ik stug naast Klonkette blijven fietsen waardoor onze stoere wielrenner de berm in moest en toen begon ie ons helemaal verrot te schelden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeezus, waarom zien jullie er allemaal uit alsof je aan het poepen bent?
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere armquote:
bestaan er pratende opblaaspoppenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere arm.
Toen ik op de fiets naar school ging had ik steevast een grote kei in mijn jaszak, voor de eerste de beste automobilist die me geen voorrang gaf of me van de sokken zou rijdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
kutfietsers die denken dat ze boven de wet staan, nekschot
Klapjosti'squote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef DR34M3R het volgende:
oooowww.. de K in deze reeks staat helemaal niet voor Koffie, maar voor Klagen!
Ach man, niet zeiken. Bij jou is er tenminste een einddatum bekendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klacht: nog 38 dagen moeten wachten op een ochtendwip of uberhaupt een wip
Klacht: Makkelijke grapjes maken terwijl ik al zo gefrustreerd benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ie over 38 dagen aan in NL, vraagt zn chick hoe het toch kan dat zijn ene arm veel gespierder is dan zn andere arm.
Klacht: Aannemer die eindrekening niet even 39 dagen later had kunnen sturen waardoor ik met het gezeik zitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een slechte dag heb....
Samenvatting?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toen ik op de fiets naar school ging had ik steevast een grote kei in mijn jaszak, voor de eerste de beste automobilist die me geen voorrang gaf of me van de sokken zou rijden
Nu ik automobilist van lijken die fietsers overal te zijn
klacht:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
KUTTWITTER BEGINT OP FOK TE LIJKENquote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Aan de andere kant, heb jij nu de zekerheid dat er 38 dagen niks gebeurt... zonder einddatum hoeft het wacht natuurlijk niet zo lang te durenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach man, niet zeiken. Bij jou is er tenminste een einddatum bekend.
klacht : GEQUOTE worden zonder reden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klacht:
[..]
KUTTWITTER BEGINT OP FOK TE LIJKEN
Klacht: typen op een dislecties toetsenbord en geen nieuwe kopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klacht : GEQUOTE worden zonder reden!
klacht: mensen die blij zijn dat KLB dood bloed in kscquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef MPG het volgende:
Ha, over vier minuten is dat gezeik hier afgelopen
Klacht: KSC'ers die het er nog even extra inwrijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb jij nu de zekerheid dat er 38 dagen niks gebeurt... zonder einddatum hoeft het wacht natuurlijk niet zo lang te duren.
Dat krijg je zonder ochtendwip, danwel avondwip, danwel uberhaupt een wipquote:
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558quote:
Brick GR8 80s
I.c.m. slechte ontvangst,
geen sms of camera,
weegt slechts 1 KG.
Nu met gratis LP van Rick Astley
¤ 0,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Reeds beantwoord, knul.quote:
Slecht voor je huid maar goed voor je spierenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef es70 het volgende:
Ah. Badkamer is vrij.
Douchen. Lang
. Heet
(ja, ik weet dat dat slecht is voor je huid
). Veel schuim
.
En die van mij ook alweer!quote:
Schnitzelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga zo eten halen , voor vanavond nog tips ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je gratis bij KG halen als je zijn vriendin even langsbrengt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |