quote:
Jij kan op de aanwezigenlijst dus?quote:
Ik ook niet. Al jaren niet meer!quote:
Ik zag de afmeldingen al, dus uiteindelijk wordt het een loungemeet.quote:
Ik moet morgen voor het eerst in tig weken weer vroeg op!quote:
Das geen antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag de afmeldingen al, dus uiteindelijk wordt het een loungemeet.
Dan kom ik zeker nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk altijd vroeg opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor het eerst in tig weken weer vroeg op!
Ik snap het nietquote:
Sommige dingen moet je niet willen snappenquote:
kom me anders aanmoedigen in leiden als ik me halve marathom ga lopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik nou ook nog in de Lounge gaan meeposten dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Kom dan gewoonquote:
Ik acht de kans groter dat ik bij een lounge-meet aanwezig ben dan bij een ksc-meet.quote:
Fuckafstandquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt duidelijk je ochtendwip gemist vandaag.
Even in mijn agenda kijken. Oh wacht. Die ligt thuis in NL.quote:
Heb ook al van 8:45 tot 12:30 college gehadquote:
Waarom heb je zondag de Venloop niet gelopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef JortK het volgende:
[..]
kom me anders aanmoedigen in leiden als ik me halve marathom ga lopen
Zeikerd, ik heb nu ef geen tijd. Ik zal er later vandaag naar kijken, als geen van mn collegae dat doet.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb je zondag de Venloop niet gelopen?
[..]
Zeikerd, ik heb nu ef geen tijd. Ik zal er later vandaag naar kijken, als geen van mn collegae dat doet.
Hardlopersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
ga lekker in de bossen een stuk rennen ofzo in plaats van alle hoofdwegen te bezetten, KUT hardlopers...
Hondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
ga lekker in de bossen een stuk rennen ofzo in plaats van alle hoofdwegen te bezetten, KUT hardlopers...
C-C-C-COMBO BREAKER!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt duidelijk je ochtendwip gemist vandaag.
Eenschquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
Mot je pomper? /mad!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
C-C-C-COMBO BREAKER!![]()
Fuck ksc
Daar heeft mijn collega aan meegedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
Venloop
Tot zover ga ik met je meequote:
zeg alles met mad topic?quote:
mooi dat ik dat weetquote:JA
Hardlopers zijn doodlopersquote:
GVD was jij datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef Klonk het volgende:
weet je wat nog erger is dan hardlopers, van die wielrenners die denken dat ze de tour aan het winnen zijn
van de week eentje keihard teruggepakt, ik was samen met Klonkette aan het fietsen en toen kwam ons zo´n wielerjosti tegemoet, op een eenrichtingsfietspad, toen ben ik stug naast Klonkette blijven fietsen waardoor onze stoere wielrenner de berm in moest en toen begon ie ons helemaal verrot te schelden
* @#$#$%^%& St#$&%$ en zoquote:
klacht: mensen die niet kunnen teruglezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeezus, waarom zien jullie er allemaal uit alsof je aan het poepen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |