Wrom? ze is toch volwassen?quote:Ik weet niet hoe ik vriendelijk doch beleefd kan weigeren. Maar het zou in principe strafbaar zijn.
Wat hij zegtquote:Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Dan is het enkel en alleen een probleem als zij er een probleem van maakt.
Na je 16e mag je zelf beslissen of je iets wel of niet wilt.
Ja, nu voel ik me wel lulligquote:Op maandag 23 maart 2009 21:03 schreef eleusis het volgende:
Ik begrijp dat je het een lastige keus vindt, maar dat geeft al aan dat je geen lompe eikel bent. Kortom ze mag maar blij zijn met jou. Go for it en have no regrets
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
voor het rekoor: het gaat wat mij betreft puur om een jonge natte spleet en malse bipsjes
Biertaxi Amsterdam. Van 2.00 tot 6.00 ofzo. Effe bellen, biertje rellen jwtquote:
Mwa, ze doet wel veel moeite. Op basis van deze beschrijving denk ik dat zij toch wel wil daten. Als je puur wil nuecken zou ik het wel een beetje lullig vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, nu voel ik me wel lullig![]()
Maar ik weet eigenlijk niet hoe het bij haar zit qua gevoel... Maar het lijkt me sterk dat ze verliefd is.
dat dus... indien niet strafbaar, gewoon doen, die kans krijg je misschien nooit weer!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:08 schreef Pwoekie het volgende:
elke kerel droomt daar toch wel eens vanze is geen 14...
ik heb me wel eens ingehouden, achteraf spijt van gehad
Ik ben nog onschuldigquote:Op maandag 23 maart 2009 21:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwa, ze doet wel veel moeite. Op basis van deze beschrijving denk ik dat zij toch wel wil daten. Als je puur wil nuecken zou ik het wel een beetje lullig vinden.
we willen dan wel de details hequote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Interessant.
Ik heb zelf nog niet gestemd![]()
Maar ik voel me gesterkt mannen. She's gonna take one for the team
Ow nu wel maar in de OP wilde je nog weten hoe je iets beleefd kon weigeren.....quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Interessant.
Ik heb zelf nog niet gestemd![]()
Maar ik voel me gesterkt mannen. She's gonna take one for the team
Volspuiten mag, mits foto's en uitgebreid verslagquote:Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nu wel maar in de OP wilde je nog weten hoe je iets beleefd kon weigeren.....
En nu wil je der gaan volspuiten?
Dat zou idd een mooi vervolg zijn op dit topic.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef Pwoekie het volgende:
over 3 maanden zie ik al een nieuw topic:
vriendin van zusje was toch niet aan de pil, na een paar maal flink sexen is ze zwanger en wil samenwonen.
wat moet ik doen?
Dank voor deze subtiele schets. 'k heb nu een erectie weg te werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
voor het rekoor: het gaat wat mij betreft puur om een jonge natte spleet en malse bipsjes
Denk niet dat TS dat interessant vind om te weten...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef 49R het volgende:
[..]
Dank voor deze subtiele schets. 'k heb nu een erectie weg te werken
Beren op de weg!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef Pwoekie het volgende:
over 3 maanden zie ik al een nieuw topic:
vriendin van zusje was toch niet aan de pil, na een paar maal flink sexen is ze zwanger en wil samenwonen.
wat moet ik doen?
gaat en ze vooral geen huwelijk enzo moet verwachten: gewoon doenquote:jonge natte spleet en malse bipsjes
Ehm, hoe denk je dat dat meisje aan het nummer van TS is gekomen?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet doen. Niet zozeer omdat ze een meisje van 17 is, maar omdat ze een vriendin is van je zusje. Dat vraagt om gezeik.
Interessantquote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Biertaxi Amsterdam. Van 2.00 tot 6.00 ofzo. Effe bellen, biertje rellen jwt
hebben zelfs hun eigen bier (zo nu en dan althans)
Met een beetje geluk zelfs maar 9 maandenquote:
Inderdaad dan wel volledig eerlijk zijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef teamlead het volgende:
als je haar duidelijk maakt dat het wat jou betreft enkel om die
[..]
gaat en ze vooral geen huwelijk enzo moet verwachten: gewoon doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef Sport_Life het volgende:
En al geneukt?
Zo nee: LOSER DAT JE BENT!!!
Zo ja: pedo !
Koe..quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet doen. Niet zozeer omdat ze een meisje van 17 is, maar omdat ze een vriendin is van je zusje. Dat vraagt om gezeik.
quote:blabla (spelvouten verbetert )
Hee Einsteinquote:
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."quote:Ontopic: ze is 17, oud genoeg om zelf die keuze te maken. Persoonlijk zou ik 't niet doen though.
Kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hee EinsteinSpelvouten klopte ook niet, zag je dat?
Dus eigenlijk zocht je gewoon de bevestiging dat 't allemaal wel kan?quote:[..]
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."
We gaan er niet onderuit komen vrees ik
quote:
Uiteraardquote:Dus eigenlijk zocht je gewoon de bevestiging dat 't allemaal wel kan?
Ja, ik ben er niet zo één die mooie verhalen vertelt om een meisje het bed in te krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga je ook duidelijk zijn naar haar toe waar het je om gaat?
Eens, ergens wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef Friek_ het volgende:
Het is niet strafbaar hoor (dat is het pas wanneer ze jonger is dan 16), maar dat maakt het natuurlijk niet moreel verantwoord. Bioindustrie is immers ook juridisch in orde, maar moreel gezien kun je er vraagtekens bij plaatsen.
Dat is er één om in te lijstenquote:Verder zou ik het wel doen. Beetje zoals Xennia zegt; jij bent geil, zij is geil. What's the deal? Dat meisje is op die leeftijd zelf verantwoordelijk met wie ze seks heeft en het lijkt me beter dat ze het mij jou heeft i.p.v. een 16-jarige VMBO-player met geen enkel beetje verantwoordelijkheidsgevoel.
En terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:01 schreef stFz het volgende:
Je vrienden gaan er alleen wel grapjes over maken
Gast, als jij 't verschil tussen 13/14 en 18/20 niet ziet doe je echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef BloodStain het volgende:
Wees blij dat ze geen 13/14 is maar 17, want die heb je ook genoegEn ze zien er bijna allemaal uit als 18/20 op 1 of andere manier..
Of jij moet vaker vragen naar zoon meid der echte leeftijd als je denkt het verschil zo goed te kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, als jij 't verschil tussen 13/14 en 18/20 niet ziet doe je echt iets verkeerd.
Isdatzo neukt dus met grote regelmaat 13/14 jarigenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef BloodStain het volgende:
[..]
Of jij moet vaker vragen naar zoon meid der echte leeftijd als je denkt het verschil zo goed te kunnen zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Isdatzo neukt dus met grote regelmaat 13/14 jarigen
Het is niet altijd makkelijk om een man te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."
We gaan er niet onderuit komen vrees ik
Nee man, dat vindt m'n moeder maar niksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:26 schreef avotar het volgende:
Maar waarom allemaal bij haar?
Laat haar gewoon bij jou thuis komen... of is je kelder nog niet af?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee man, dat vindt m'n moeder maar niks
28quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Thuiswoner-alert! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Zou zelf het gevoel hebben denk ik in dat geval dat ik me zus gewoon zou neukenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb een zusje van 18 (ik ben zelf 28).
Dan hang je wel zeker in hele slechte clubs rondquote:Afgelopen zaterdag even uitgeweest en wie kom ik daar tegen? Eva natuurlijk
WTF? Wat is dat nou weer voor flauwekul?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef iBolt het volgende:
[...] niet doen omdat het de vriendin is van je Zus.
Just kiddingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Thuiswoner-alert! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ze kunnen je ook jong houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef ASroma het volgende:
dat je haar wil neuken begrijp ik wel, maar wat ontzettend kut dat je gelijk uitgenodigd wordt voor feestjes waar alleen 16-18 jarige komen, kom je daar als 28 jarige, is dat je vader?Kan me zo voorstellen dat je als 28 jarige wel wat beters te doen hebt....
We zullen zien. Het zijn geen tutjes ofzo, dus denk dat het allemaal wel in orde komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef ASroma het volgende:
dat je haar wil neuken begrijp ik wel, maar wat ontzettend kut dat je gelijk uitgenodigd wordt voor feestjes waar alleen 16-18 jarige komen, kom je daar als 28 jarige, is dat je vader?Kan me zo voorstellen dat je als 28 jarige wel wat beters te doen hebt....
Misschien is het wel een klein feestje voor twee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
We zullen zien. Het zijn geen tutjes ofzo, dus denk dat het allemaal wel in orde komt.
Hoop het in ieder geval
proets wat een hoop faal in een post zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef mgerben het volgende:
[..]
WTF? Wat is dat nou weer voor flauwekul?
Staat er ergens in het topic dat die meid de Vriendin, dus de Partner is van zijn zus?
Nee? Nou dan... mag hij niet gaan met iemand die iemand van zijn familie kent ofzo?
Wat is dat voor kul?
Mag hij soms ook bepalen met wie zijn zus gaat?
Stel je voor dat zijn zus een beetje vaak uitgaat en veel mensen kent ... dan moet hij om die reden maar altijd alleen blijven. Onzin. Tenzij de zus de geregistreerde partner is van die vriendin kan ze niet bepalen met wie haar broer of haar vriendinnen een relatie krijgen.
De instelling bij uitstek, zeg ik je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze windt er trouwens verder niet echt doekjes om, he
Nee, ik zeg toch: leuke meidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien is het wel een klein feestje voor twee.
Ze windt er trouwens verder niet echt doekjes om, he
Dat was maar een grapjequote:Op woensdag 25 maart 2009 00:01 schreef Resco het volgende:
Ik zeg doen. Of wou je nog langer thuis blijven wonen?
als er aangifte wordt gedaan is iedere leeftijd strafbaar...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:47 schreef Byte_Me het volgende:
17 kan toch wel strafbaar zijn, als er aangifte wordt gedaan? zo niet, eerlijk zeggen wat jouw verwachtingen zijn, dan kan zij kiezen.
Nou, een relatie met een 17 jarige sta ik niet om te springen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:14 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
als er aangifte wordt gedaan is iedere leeftijd strafbaar...
OT
ligt eraan wat je verder met dat meisje wilt. one-night-stand of een relatie?
Woont samen met nog een paar mensen, maar die ken ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef pisnicht het volgende:
Hoe ziet ze het voor zich dat jij bij haar slaapt dan? Dat jij s ochtends haar vader tegen het lijf loopt in je (of zijn) blote lul of woont ze ook al op zichzelf?
Ja, vraag me niet hoe dat allemaal zitquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net 17 en al thuis weg?
Wrs zoekt ze een vaderfiguur in je. Succes
Totaal niet raar hoor. Ken zat mensen die op hun 17e weg zijn uit huis.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net 17 en al thuis weg?
Wrs zoekt ze een vaderfiguur in je. Succes
Hoe zit dat allemaal?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, vraag me niet hoe dat allemaal zit
who's your daddy.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, vraag me niet hoe dat allemaal zit
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:27 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
who's your daddy.
daddy needs a little bit of sugar
naughty naughty girl
Waarom zeg je nu zoiets lelijks?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
TS ontstijgt 't niveau van een 17-jarige toch niet blijkbaar, julie passen prima bij elkaar.
Om op jouw onzekerheid in te spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu zoiets lelijks?
Jij bruut!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om op jouw onzekerheid in te spelen.
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, niet echt.
Dit topic moet je toch meer zien als een dialoog tussen mij en m'n geweten. Jullie zijn figuranten, maar daarmee wel bepalend voor de sfeer van de scene.
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...
Ik begrijp dus nu dat je ingaat op haar uitnodigingquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.
Wat ze dan exact wil... dat weten we snel genoeg in dit geval.
een 17 jarige weet echt nog niet wat ze wil hoor..... dadelijk is ze nog maagd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.
Wat ze dan exact wil... dat weten we snel genoeg in dit geval.
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...
Maar maar maar dat horen vrouwen toch te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?
Hoeft geen (groot) probleem te zijn hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
't is maar waar je trots op bent jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon één groot en nauwelijks verkapt kijk-mij-eens-ik-ga-een-sletje-van-17-batsen-topic
/care, hij doet maarquote:Veel plezier iig.
En zorg dat je het veilig doet
Buiten het feit dat het immoreel is, is dat ook in strijd met de policyquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
Doe eerst maar eens pics/hyves van dat wijf.
Ze hoeft toch neit nakend te zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het immoreel is, is dat ook in strijd met de policy
Een mens kan ook niks meer zeggen
Geen idee, zou het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:22 schreef Parzival het volgende:
heeft iemand ook al bedacht dat zij mischien wel alleen voor de spannende sex wil gaan ipv verliefd en relaties enzo..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?
niet vergeten dat ze 17 is he.... op die leeftijd denk je echt nog anders over andere dingen. Het kan ook zo zijn dat dat meisje helemaal gek is van ts en op deze manier hoopt zijn aandacht te krijgen, en wellicht naar meer- als in relatie etc. En als het alleen voor de sex is moeten jullie dat samen gewoon een keer, een soort van uitspreken.quote:
Ik denk niet dat het veilig is om in dit geval van je eigen ervaring uit te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef bendk het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die alleen voor de sex ging, een vrouw richt zich pdf daar namelijk niet op. Er moet altijd iets herkenbaar zijn van het begrip relatie, wat dat dan ook moge zijn.
Ik heb er geen problemen mee als beide partijen hetzelfde willen hoor. En ik vind dat zowel TS als zijn scharrel duidelijk zijn over hun motieven. Niets mis mee, veel plezier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat je er wel een ouderwetse gedachtengang op nahoudt, Xennia.
Ze bestaan, echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef bendk het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die alleen voor de sex ging
Ik heb een kater van hier tot ergens ver weg. Ik ben altijd vroeg uit de veren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel overtuigend. Verklaart ook gelijk waarom je zo vroeg uit de veren bent. Sappige details ook.
Rancuneuze meisjes van net 17 die hun romantische droom in diggelen zien vallen zijn niet erg goed in geheimen bewarenquote:
prima advies...maar te laat, zo te lezenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rancuneuze meisjes van net 17 die hun romantische droom in diggelen zien vallen zijn niet erg goed in geheimen bewaren.
TS; Brandt je vingers er niet aan voor een nachtje lol, zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:54 schreef Fip het volgende:
TS was dronken en kon 'm niet omhoog krijgen
ach, vooraf of achteraf had in dit geval niet veel verschil gemaakt, denk ik...TS had zijn besluit toch al genomenquote:
= Legaal.quote:
Dus van het hele spektakel is geen sprake meer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ze bestaan, echt.
Alles goed gegaan, en we houden het bij wat aanklooien en gezelschap. Het feestje viel ook alleszins mee, maar ik was er pas om 12 uur, dus misschien had ik de krentenbollenbende net gemist.
STFU.quote:
Of net klaar met de eerste sessiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
STFU.
Oh en kanker hij post om half 9 alweer. Niet geneukt dus, wat een complete faal.
Ja. Story behind the failure willen we natuurlijk wel weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
STFU.
Oh en kanker hij post om half 9 alweer. Niet geneukt dus, wat een complete faal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |