Dat zou idd een mooi vervolg zijn op dit topic.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef Pwoekie het volgende:
over 3 maanden zie ik al een nieuw topic:
vriendin van zusje was toch niet aan de pil, na een paar maal flink sexen is ze zwanger en wil samenwonen.
wat moet ik doen?
Dank voor deze subtiele schets. 'k heb nu een erectie weg te werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
voor het rekoor: het gaat wat mij betreft puur om een jonge natte spleet en malse bipsjes
Denk niet dat TS dat interessant vind om te weten...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef 49R het volgende:
[..]
Dank voor deze subtiele schets. 'k heb nu een erectie weg te werken
Beren op de weg!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef Pwoekie het volgende:
over 3 maanden zie ik al een nieuw topic:
vriendin van zusje was toch niet aan de pil, na een paar maal flink sexen is ze zwanger en wil samenwonen.
wat moet ik doen?
gaat en ze vooral geen huwelijk enzo moet verwachten: gewoon doenquote:jonge natte spleet en malse bipsjes
Ehm, hoe denk je dat dat meisje aan het nummer van TS is gekomen?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet doen. Niet zozeer omdat ze een meisje van 17 is, maar omdat ze een vriendin is van je zusje. Dat vraagt om gezeik.
Interessantquote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Biertaxi Amsterdam. Van 2.00 tot 6.00 ofzo. Effe bellen, biertje rellen jwt
hebben zelfs hun eigen bier (zo nu en dan althans)
Met een beetje geluk zelfs maar 9 maandenquote:
Inderdaad dan wel volledig eerlijk zijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef teamlead het volgende:
als je haar duidelijk maakt dat het wat jou betreft enkel om die
[..]
gaat en ze vooral geen huwelijk enzo moet verwachten: gewoon doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef Sport_Life het volgende:
En al geneukt?
Zo nee: LOSER DAT JE BENT!!!
Zo ja: pedo !
Koe..quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet doen. Niet zozeer omdat ze een meisje van 17 is, maar omdat ze een vriendin is van je zusje. Dat vraagt om gezeik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |