Okee.
Het is dan toch zover gekomen, dat
jij hier naast me ligt ik een topic in R&P open.
Het dilemma van de week (of tenminste de mijne):
Ik heb een zusje van 18 (ik ben zelf 28). Iets meer dan een week terug was ik jarig, en dus hadden we een feestje bij mij thuis. M'n zusje wou ook graag komen, want dat soort feestjes zijn hier doorgaans wel gezellig. Ze zou ook wat vriendinnen meenemen.
Je moet begrijpen dat ik een vrij grote en hechte kennissenkring heb waar allerlei leeftijden ook door elkaar heen lopen en met elkaar omgaan als vrienden en oude bekenden. Maar het zijn vooral veel mannen en zo nu dan ook hun vriendinnen (die hebben dan ook weer hun eigen wijvenclubje... ouwerwetse bende dus).
Lang verhaal kort: de vriendinnen van mijn zusje waren vorig jaar na een bezoek aan Blijburg (stadsstrand in Amsterdam) onder de indruk van een paar vrienden van mij en wilden graag langskomen. De mannen vonden het uiteraard prima. M'n zusje deed er verder alleen wat lacherig over, dus niets stond een interessante avond in de weg

Rond een uur of 4 's middags diende de hele kliek zich hier aan, terwijl we hier net de eerste visite over de vloer kregen. Helemaal opgedoft en al, en ik begon me een beetje zorgen te maken, maar dan met een grote grijns op m'n gezicht zeg maar
Je kunt het wel raden: naarmate de alcohol meer begon te vloeien neigde mijn perceptie van de jongedames steeds meer van 'leuk, maar zo jong' naar 'jong, maar zo leuk'. Vooral één van de dames kon zich altijd al op mijn lustgevoelens verheugen (ik noem haar maar even Eva).
Gedurende de avond zocht ze me al steeds op en werd ze steeds aanrakeriger. In eerste instantie reageerde ik er niet zo op omdat ik me vooral opgelaten voelde, maar toen iedereen langzaam echt dronken was begon ik me ook wat meer op m'n gemak te voelen dus liet ik haar rustig tegen me aanliggen enzo. Niets aan het handje...
Rond een uur of 3 's nachts hadden we de biertaxi gebeld en liep ik naar beneden om de bestelling aan te nemen en af te rekenen. Ik draai me om... staat Eva daar opeens met een grote glimlach en die begint aan met te hangen, armen om me heen, etc... Eerst stribbelde ik nog wat tegen, maar toen ik eenmaal het bier onderaan de trap zette begon ze me te zoenen en ik zoende vrij makkelijk terug eigenlijk.
Op een gegeven ogenblik ging iedereen weg en fluisterde ze bij het weggaan dat ik wel naar haar toe mocht komen als ik wilde diezelfde ochtend als ik wilde. Gezegd dat ik wel zou kijken en vrij snel daarna op de bank in slaap gedonderd.
Volgende dag erover gehad met m'n beste maatje en die begreep onmiddelijk het dilemma zeg maar
Omdat ik behoorlijk brak was niet langsgegaan.
Afgelopen zaterdag even uitgeweest en wie kom ik daar tegen? Eva natuurlijk

Was een beetje vreemd allemaal, vooral omdat ik ook merkte dat m'n hart ineens in m'n keel klopte. Het was ook heel ongemakkelijk allemaal, heel vreemd. Maar toen ik wegging werd ik opeens beetgepakt en vol op m'n bek gepakt.
Probleem: nu is het hek van de dam. Ze zit nu in m'n hoofd en ik krijg haar er niet meer uit. Nu net een smsje gekregen "Het aanbod geldt nog steeds. Laat je verrassen X" (spelvouten verbetert

)
Ik weet niet eens hoe ze aan m'n nummer komt
Ik weet niet hoe ik vriendelijk doch beleefd kan weigeren. Maar het zou in principe strafbaar zijn.