Waarom zeg je nu zoiets lelijks?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
TS ontstijgt 't niveau van een 17-jarige toch niet blijkbaar, julie passen prima bij elkaar.
Om op jouw onzekerheid in te spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu zoiets lelijks?
Jij bruut!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om op jouw onzekerheid in te spelen.
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, niet echt.
Dit topic moet je toch meer zien als een dialoog tussen mij en m'n geweten. Jullie zijn figuranten, maar daarmee wel bepalend voor de sfeer van de scene.
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...
Ik begrijp dus nu dat je ingaat op haar uitnodigingquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.
Wat ze dan exact wil... dat weten we snel genoeg in dit geval.
een 17 jarige weet echt nog niet wat ze wil hoor..... dadelijk is ze nog maagd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf dat dit echt onzin is. Een vrouw wil wat ze wil. Net als jij en ik.
Wat ze dan exact wil... dat weten we snel genoeg in dit geval.
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan zal ik je even met je geweten 'helpen': een vrouw (ook een 17 jarige) is niet mangericht maar relatiegericht...
Maar maar maar dat horen vrouwen toch te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?
Hoeft geen (groot) probleem te zijn hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:42 schreef Electrocute het volgende:
Ik zou het niet doen. Niet zozeer omdat ze een meisje van 17 is, maar omdat ze een vriendin is van je zusje. Dat vraagt om gezeik.
't is maar waar je trots op bent jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon één groot en nauwelijks verkapt kijk-mij-eens-ik-ga-een-sletje-van-17-batsen-topic
/care, hij doet maarquote:Veel plezier iig.
En zorg dat je het veilig doet
Buiten het feit dat het immoreel is, is dat ook in strijd met de policyquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
Doe eerst maar eens pics/hyves van dat wijf.
Ze hoeft toch neit nakend te zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het immoreel is, is dat ook in strijd met de policy
Een mens kan ook niks meer zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |