Geen idee, zou het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:22 schreef Parzival het volgende:
heeft iemand ook al bedacht dat zij mischien wel alleen voor de spannende sex wil gaan ipv verliefd en relaties enzo..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze een relatie wilde, zou ze toch haar lichaam niet zo openlijk in de uitverkoop gooien?
niet vergeten dat ze 17 is he.... op die leeftijd denk je echt nog anders over andere dingen. Het kan ook zo zijn dat dat meisje helemaal gek is van ts en op deze manier hoopt zijn aandacht te krijgen, en wellicht naar meer- als in relatie etc. En als het alleen voor de sex is moeten jullie dat samen gewoon een keer, een soort van uitspreken.quote:
Ik denk niet dat het veilig is om in dit geval van je eigen ervaring uit te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef bendk het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die alleen voor de sex ging, een vrouw richt zich pdf daar namelijk niet op. Er moet altijd iets herkenbaar zijn van het begrip relatie, wat dat dan ook moge zijn.
Ik heb er geen problemen mee als beide partijen hetzelfde willen hoor. En ik vind dat zowel TS als zijn scharrel duidelijk zijn over hun motieven. Niets mis mee, veel plezier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat je er wel een ouderwetse gedachtengang op nahoudt, Xennia.
Ze bestaan, echt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef bendk het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die alleen voor de sex ging
Ik heb een kater van hier tot ergens ver weg. Ik ben altijd vroeg uit de veren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel overtuigend. Verklaart ook gelijk waarom je zo vroeg uit de veren bent. Sappige details ook.
Rancuneuze meisjes van net 17 die hun romantische droom in diggelen zien vallen zijn niet erg goed in geheimen bewarenquote:
prima advies...maar te laat, zo te lezenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rancuneuze meisjes van net 17 die hun romantische droom in diggelen zien vallen zijn niet erg goed in geheimen bewaren.
TS; Brandt je vingers er niet aan voor een nachtje lol, zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:54 schreef Fip het volgende:
TS was dronken en kon 'm niet omhoog krijgen
ach, vooraf of achteraf had in dit geval niet veel verschil gemaakt, denk ik...TS had zijn besluit toch al genomenquote:
= Legaal.quote:
Dus van het hele spektakel is geen sprake meer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ze bestaan, echt.
Alles goed gegaan, en we houden het bij wat aanklooien en gezelschap. Het feestje viel ook alleszins mee, maar ik was er pas om 12 uur, dus misschien had ik de krentenbollenbende net gemist.
STFU.quote:
Of net klaar met de eerste sessiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
STFU.
Oh en kanker hij post om half 9 alweer. Niet geneukt dus, wat een complete faal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |