quote:blabla (spelvouten verbetert )
Hee Einsteinquote:
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."quote:Ontopic: ze is 17, oud genoeg om zelf die keuze te maken. Persoonlijk zou ik 't niet doen though.
Kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hee EinsteinSpelvouten klopte ook niet, zag je dat?
Dus eigenlijk zocht je gewoon de bevestiging dat 't allemaal wel kan?quote:[..]
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."
We gaan er niet onderuit komen vrees ik
quote:
Uiteraardquote:Dus eigenlijk zocht je gewoon de bevestiging dat 't allemaal wel kan?
Ja, ik ben er niet zo één die mooie verhalen vertelt om een meisje het bed in te krijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga je ook duidelijk zijn naar haar toe waar het je om gaat?
Eens, ergens wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:53 schreef Friek_ het volgende:
Het is niet strafbaar hoor (dat is het pas wanneer ze jonger is dan 16), maar dat maakt het natuurlijk niet moreel verantwoord. Bioindustrie is immers ook juridisch in orde, maar moreel gezien kun je er vraagtekens bij plaatsen.
Dat is er één om in te lijstenquote:Verder zou ik het wel doen. Beetje zoals Xennia zegt; jij bent geil, zij is geil. What's the deal? Dat meisje is op die leeftijd zelf verantwoordelijk met wie ze seks heeft en het lijkt me beter dat ze het mij jou heeft i.p.v. een 16-jarige VMBO-player met geen enkel beetje verantwoordelijkheidsgevoel.
En terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:01 schreef stFz het volgende:
Je vrienden gaan er alleen wel grapjes over maken
Gast, als jij 't verschil tussen 13/14 en 18/20 niet ziet doe je echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef BloodStain het volgende:
Wees blij dat ze geen 13/14 is maar 17, want die heb je ook genoegEn ze zien er bijna allemaal uit als 18/20 op 1 of andere manier..
Of jij moet vaker vragen naar zoon meid der echte leeftijd als je denkt het verschil zo goed te kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, als jij 't verschil tussen 13/14 en 18/20 niet ziet doe je echt iets verkeerd.
Isdatzo neukt dus met grote regelmaat 13/14 jarigenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef BloodStain het volgende:
[..]
Of jij moet vaker vragen naar zoon meid der echte leeftijd als je denkt het verschil zo goed te kunnen zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Isdatzo neukt dus met grote regelmaat 13/14 jarigen
Het is niet altijd makkelijk om een man te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb d'r net gesproken (ik werd gebeld). Ze heeft een klein feestje thuis vrijdag en ik ben uitgenodigd. Ik "hoef m'n tandenborstel niet mee te nemen, maar is misschien wel zo fris."
We gaan er niet onderuit komen vrees ik
Nee man, dat vindt m'n moeder maar niksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:26 schreef avotar het volgende:
Maar waarom allemaal bij haar?
Laat haar gewoon bij jou thuis komen... of is je kelder nog niet af?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee man, dat vindt m'n moeder maar niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |