Geen idee, het topic heet: stel je vraag, of ze antwoorden moeten we afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
4x jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn vragen:
1 - zijn de streams live?
2 - zijn de streams betaald?
3 - begint het echt zo snel? en is dat realistisch?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:Ik dacht al, wanneer komt golfer terug van zn wandelingetje met zuster Ambrosia
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Stefan het volgende:
of komen er ook nog samenvattingen met verhaallijnen?
Het is FOK! btwquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aanquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Had Danny z'n capslock aan staan toen hij het oprichtte?quote:
Dat ga ik dan zeker in de gaten houden.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aan
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
Zenders hebben zwaar "weer" maar zeg nooit nooit!
rtl ja/ maar geen tot te weinig geldquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?
Wat was hun voornaamste reden om 'nee' te zeggen? Het concept of het gebrek aan te verwachten kijkers/reclame-inkomsten?
Da's een beetje gelul, want ondanks zwaar weer moeten ze natuurlijk wel blijven uitzenden. Enige dat wel belangrijker wordt is goeie sponsoren regelen bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Het moet allemaal leuk en positief zijn, aldus Remco van Westerloo.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef Grulez het volgende:
Waarom komt het niet op tv?
bronquote:Maar RTL 5 was ook De Gouden Kooi en Can’t buy me love?
„Wat kijkcijfers betreft hebben die programma’s mijn stoutste dromen overtroffen, maar het mag nu allemaal iets leuker, iets positiever en dan zijn deze twee formules toch vreemde eenden in de bijt. Zeg nooit nooit, het waren originele soaps, maar voorlopig zie ik die programma’s niet terugkeren. Big Brother? Dat al helemaal niet, de Nederlandse kijkers zijn verwend met deze nieuwe realityreeksen en daar steekt BB toch een beetje armoedig tegen af. Can’t buy me love en De Gouden Kooi hebben veel meer lagen dan Big Brother.”
Tja, je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook ietwat sceptisch als ik de site van Enjoy Media bekijk - links die niet werken, grammaticale fouten, spelfouten, weinig tot geen echt verkochte formats...
Ik het het Stanford Prison Experiment in een ander topic ook al aangehaald. Het kan een leuk concept worden zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef NorthernStar het volgende:
"bij de gratie van de kijker"
Zijn jullie bekend met studies zoals het Milgram experiment over de sadistische aard van mensen?
Dit lijkt me wel iets voor Veronica. Of wil SBS daar ook geen RLS? Wel Johnny de Mol maar geen Bunker?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Alleen streams. Er zijn ongetwijfeld kijkers die daar filmpjes van willen maken - wij houden ze niet tegen. Wel komen er highlights.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef Stefan het volgende:
Mijn drie vragen staan nog open, zie dat er al veel beantwoord is
Komt er een samenvatting of is t alleen stream en streamverslagen op FOK!?
Wat als het project voor de 25 dagen wordt afgebroken. Wordt er dan wel een winnaar aangewezen die 10k wint?
Krijg je een standaard deelneembedrag voor je vaste lasten?
Doe mee!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Maanvis het volgende:
Geen compensatie voor je vaste lasten.
Een belachelijk laag prijzengeld.
75% van FOK! zet je op een dieet van wormen en maden.
Ik wist het wel!
Ik begrijp dat je de standaard voor de psychologische gesteldheid van de kandidaten inmiddels verlaagd hebt?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als het allemaal in het donker is...hoe kun je het dan bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik ga 25 dagen vakantie opnemen om vervolgens meer te verliezen dan te verdienenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen streams. Er zijn ongetwijfeld kijkers die daar filmpjes van willen maken - wij houden ze niet tegen. Wel komen er highlights.
Durf ik nog geen exacte uitspraak over te doen.
Nee.
Dat is al heel vaak gesuggereerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:20 schreef Jimbo het volgende:
geloof je echt dat niemand door heeft dat dit de vervroegde FOK! 1april grap is
ach Bart spring in het veld is wel een original fokkerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al heel vaak gesuggereerd.
Het zou wel ultiem suf zijn als het echt een 1 april-grap is.
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.quote:
Nou, mensen die nu niet aangemeld zijn bij FOK! kunnen dat toch gewoon doen? Als men het hoort, komt men vanzelf. Het is gewoon een TBO forum als onderdeel van FOK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Oei, alleen via fok, alleen mensen van fok? Is er geen mogelijkheid dat mensen van andere site's/fora ook mee kunnen doen? Zou ik erg leuk vinden.
Zelf fokfan hoor dus daar gaat het niet om alleen is het niet te beperkt.
Punt 5 vind ik overigens oké!
Nee. Alleen als die persoon dat daarna hier wil posten welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Moet iemand zich aanmelden bij Fok om dat aanmeldingsformulier in te vullen? Nee toch?
Nee daarom juist. De enige manier om het te volgen is dus door te betalen.. Ik denk dat maar weinig mensen daar zin in hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.
Dat moeten ze toch gewoon zelf weten of ze er al dan niet op andere fora over ouwehoeren? Ik snap het punt niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Kaat38 het volgende:
Betalen voor streams vind ik niet erg, zie dat ik schreef: punt 5 vind ik oké!
Gaat meer om mensen die geen lid zijn en wellicht ook op andere fora zitten en daar ook willen praten en aktief meedoen.
Is daar geen mogelijkheid voor te vinden of moet het alleen via fok?
Dat was mijn vraag.
Ik denk dat je je daar wel eens danig in kan vergissen. De 'fanbase' van RLS's is best groot.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef MilaNL het volgende:
Nee daarom juist. De enige manier om het te volgen is dus door te betalen.. Ik denk dat maar weinig mensen daar zin in hebben.
Ouwehoeren is easy, maar is de interaktie alleen via fok te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch gewoon zelf weten of ze er al dan niet op andere fora over ouwehoeren? Ik snap het punt niet zo.
Lees de post van Bram om 9.28 uur. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Kaat38 het volgende:
Ouwehoeren is easy, maar is de interaktie alleen via fok te doen.
Yep, gelezen en zover ik begrijp (blondmodus?) gaat het via zijn site dus maakt niet uit op wat voor forum je zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Bram om 9.28 uur. Nee dus.![]()
Juist.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, gelezen en zover ik begrijp (blondmodus?) gaat het via zijn site dus maakt niet uit op wat voor forum je zit.
Dus dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
Juist.
En anders zet je toch gewoon een aantal schermen/tabbladen naast elkaar open?
Als het via FOK! gaat verwacht ik niet zoveel streamers. DGK streamers vanuit FOK! waren er ook maar een stuk of 150. Da's niet genoeg om het prijzengeld bijeen te brengen laat staan de kosten van het programma te dekken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.
Yep, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
En anders zet je toch gewoon een aantal schermen/tabbladen naast elkaar open?
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Kaat38 het volgende:
Kortom, ik zit ook vaak op een ander forum en wil daar wat opstarten, vandaar mijn vraag.
Precies en ik zit op een ander bordje die ook wildenthousiast zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb begrepen dat VOL en Nowlive ook al actief zijn, dus het zijn niet alleen FOK!kers die streamen.
Bullshit. Als zij een forum wil beginnen is dat niet verboden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?
HAP!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Bullshit. Als zij een forum wil beginnen is dat niet verboden.
Hoezo dat dan? Als je op FOK een discussie over een TV programma wilt starten heb je toch ook geen toestemming nodig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?
Fooled againquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef enjoybram het volgende:
ff Bart bestoken! Ik mot weg nu..anders te laat!
want?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef Maanvis het volgende:
vertel eens wat meer Bram (als je wilt dat mensen je format slikken zullen ze moeten weten wat er gebeurt toch)
Gebruik je logica eens.quote:
Minder dan twee kwartjes per dag. Veel minder, volgens dieene. Ik denk dus rondom de 3 duppies per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Gaat het kosten eigenlijk?
Als je streams wil?
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Minder dan twee kwartjes per dag. Veel minder, volgens dieene. Ik denk dus rondom de 3 duppies per dag.
Met Stanford en Milgram zijn al zoveel dingen geprobeerd hoor, da's niks nieuws. Een van mijn eyeworks flops ging om dat soort experimenten - mirror mission op BNN. In dat kader is ook het totaal mislukte Prisoner: the experiment van naar ik meen de BBC wel interessant voor de makers van dit programma. En daarnaast Unanimous (US-UK).quote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik het het Stanford Prison Experiment in een ander topic ook al aangehaald. Het kan een leuk concept worden zo.
Wat ik begreep hadden die er rond de 20-30 duizend per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.
Ja, dat Mirror Mission kan ik me nog goed herinneren. Wat een slechte show was dat zeg! Tenminste, het idee was prima, maar de mensen die meededenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met Stanford en Milgram zijn al zoveel dingen geprobeerd hoor, da's niks nieuws. Een van mijn eyeworks flops ging om dat soort experimenten - mirror mission op BNN. In dat kader is ook het totaal mislukte Prisoner: the experiment van naar ik meen de BBC wel interessant voor de makers van dit programma. En daarnaast Unanimous (US-UK).
Ajoh Maanvis lult ook maar een eind in de ronde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep hadden die er rond de 20-30 duizend per dag.
Ongeveer 10.000 betaalde streamers had DGK.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.
Valt me erg mee dus!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ongeveer 10.000 betaalde streamers had DGK.
Thanks, MM was voor een deel mijn idee, maar ik was absoluut niet blij met de uiteindelijke uitvoering. De straatopdrachten zijn later gedraaid om de gaten op te vullenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat Mirror Mission kan ik me nog goed herinneren. Wat een slechte show was dat zeg! Tenminste, het idee was prima, maar de mensen die meededen![]()
dat arrogante grietje uit India, die als eerste in een overall moest lopen.![]()
En dat was toch ook met straatopdrachten? Dat ze langs een man met een hartaanval liepen, en dan moesten helpen. Lag er één in zwerverkleren, en één in een net pak. De zwerver liet iedereen liggen![]()
Prisoner-the experiment ken ik ook wel, dat was niet een heel groot succes. Wat was Unanimous?
De streams waren toch duurder dan 2,50? MEen me iets te herinneren van 4,- per maand? Dan zijn het eerder in de orde van 6000 streamers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
25.000 euro in de maand was het geloof ik. Daar werd de internet redactie van betaald.
- Korte omschrijving: een kort reality programma waarin de deelnemers een minimumbestaan krijgen. Alle extra's worden door de kijker bepaald, net als de exits. Aan het einde wint één persoon de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bart, 2 vraagjes - Kun je de premisse van het format in 1 zin even uitleggen? En een kort idee van wat we gaan zien op de streams?
Ik heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De streams waren toch duurder dan 2,50? MEen me iets te herinneren van 4,- per maand? Dan zijn het eerder in de orde van 6000 streamers?
quote:Per dag betaal je 95 eurocent, voor een week 1,95 euro en voor de diehards is er een maandabonnement voor 3,95 euro
Maar het mag wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef dieenebart het volgende:
Voor 10 ruggen hoef je je moeder ook niet te verkopen, natuurlijk.
Ben thuis nog aan het experimenterenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Bart, omschrijf het begrip 'minimumbestaan' eens concreet. Dan kunnen we daar onze sadistische spelletjes op aanpassen.
3,95 per maand is 6329 streamers.quote:
En we kunnen mss wel wat uitwisselen, je weetzzzquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
Minder dan twee kwartjes per dag. Veel minder, volgens dieene. Ik denk dus rondom de 3 duppies per dag.
Je mag dit recept wel alvast uitproberen: Recept voor Madenkoekjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben thuis nog aan het experimenteren![]()
(als je een week niets meer van me hoort, was het té minimaal)
Idd.. we kunnen best allemaal via justin.tv kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En we kunnen mss wel wat uitwisselen, je weetzzz
Dat zegt me nog niet genoeg. Hoe wint die ene persoon dan? En wat is de incentive voor de kijker om te kijken? De directe bemoeienis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
- Korte omschrijving: een kort reality programma waarin de deelnemers een minimumbestaan krijgen. Alle extra's worden door de kijker bepaald, net als de exits. Aan het einde wint één persoon de hoofdprijs.
- Nog geen flauw idee, dat is voor een deel afhankelijk van de streamers, en voor een groot deel afhankelijk van de deelnemers.
Ik denk dat de minimale omstandigheden goed zijn voor het groepsgevoel. laat de deelnemers maar weer eens fatsoenlijk en beelfd met elkaar omgaan. Voor 10 ruggen hoef je je moeder ook niet te verkopen, natuurlijk.
Zijn in ruime mate voorradig in mijn eigenste Kuhlschrankquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je mag dit recept wel alvast uitproberen: Recept voor Madenkoekjes.
Dus chocolate chip cookies bakken en dan ipv chocolade maden gebruiken. Maden zijn verkrijgbaar bij de hengelsportzaak.
Dieenebartpersoon wint als de meeste kijkers op hem/haar hebben gestemd. De mogelijkheid om mee te sturen zal voor de kijker een interessant gegeven zijn, omdat er nog niet eerder op grote schaal (en eerlijk) mee te spelen viel. Nu moet iedereen het thuis doen met zijn eigen kinderen, maar binnenkort kun je dus Simmen op internetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niet genoeg. Hoe wint die ene persoon dan? En wat is de incentive voor de kijker om te kijken? De directe bemoeienis?
Lees het nu pas, fokken op het werkquote:Per dag betaal je 95 eurocent, voor een week 1,95 euro en voor de diehards is er een maandabonnement voor 3,95 euro
en er op die manier voor zorgen dat dit meteen de laatste keer isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd.. we kunnen best allemaal via justin.tv kijken.
Masterplan en Sterrenbeurs zijn beiden van Endemol, daar heb ik nooit gewerktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Stefan het volgende:
Rip, vertel eens waar jij haken en ogen ziet. Wellicht kunnen ze er op voorhand nog wat mee
Was die RLS met Peter Tuinman als presentator ook van jou? En Sterrenbeurs?
De directe invloed van de kijker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het afzien onder moeilijke omstandigheden was al te zien in bijvoorbeeld ER. Ik vraag me af wat dit experiment toevoegt en die lichte twist heb ik nog niet ontdekt.
Dat was er ook al: alleen al het wegstemmen via sms van mensen heeft een hele directe invloed, maar bijvoorbeeld in I'm A Celebrity Get Me Out Of Here kan de kijker ook al beslissen wie er welke opdrachten kreeg bijvoorbeeldquote:
Ok, anders gezegd: de directe invloed van de kijker wat betreft het licht en eten, bijvoorbeeld. Het beperkt zich niet alleen tot een opdracht maar ook de dagelijkse dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was er ook al: alleen al het wegstemmen via sms van mensen heeft een hele directe invloed, maar bijvoorbeeld in I'm A Celebrity Get Me Out Of Here kan de kijker ook al beslissen wie er welke opdrachten kreeg bijvoorbeeld
Bobo's in The Bush was dat toch? Dat was toch vantevoren opgenomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was er ook al: alleen al het wegstemmen via sms van mensen heeft een hele directe invloed, maar bijvoorbeeld in I'm A Celebrity Get Me Out Of Here kan de kijker ook al beslissen wie er welke opdrachten kreeg bijvoorbeeld
Neuh, de echte sadisten moeten wel betalen om punten te kunnen kopen voor hun sadistische plannetjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
en er op die manier voor zorgen dat dit meteen de laatste keer is
Big Brother Nulquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bobo's in The Bush was dat toch? Dat was toch vantevoren opgenomen.
Hoe dan ook, de spoeling is na 10 jaar RLS erg dun geworden, iedereen jatte van elkaar. Ik denk dat Bart terug wil naar de basis. Big Brother Beta ipv BB 7.1
Bobo's in the Bush was een slechte ripversiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bobo's in The Bush was dat toch? Dat was toch vantevoren opgenomen.
Hoe dan ook, de spoeling is na 10 jaar RLS erg dun geworden, iedereen jatte van elkaar. Ik denk dat Bart terug wil naar de basis. Big Brother Beta ipv BB 7.1
Jij bent al aan t sparen om kakkerlakkuddo's te kunnen kopen begrijp ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuh, de echte sadisten moeten wel betalen om punten te kunnen kopen voor hun sadistische plannetjes.
Ik ken dat programma niet, maar als je mijn ideetjestopic bekijkt zul je wel beseffen dat wat de kijkers hier gaan doen alles te boven gaat wat ooit is gedaan bij reality soapsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag het me af - Bart gaf al aan dat je voor 10.000 euro je moeder niet hoeft te verkopen. Vraag me echt af of het wel of niet extreem wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet, maar als je mijn ideetjestopic bekijkt zul je wel beseffen dat wat de kijkers hier gaan doen alles te boven gaat wat ooit is gedaan bij reality soaps
Ken je Bobo's in the bush? Dat is de gejatte Endemolversie, ook met Bekende Sterren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet, maar als je mijn ideetjestopic bekijkt zul je wel beseffen dat wat de kijkers hier gaan doen alles te boven gaat wat ooit is gedaan bij reality soaps
Dat is zo, de kans dat je in je eentje de dienst uit kunt maken is vrij klein. Misschien dat je om 3 uur snachts een redelijke kans maakt om het zover te schoppen dat je het licht aan krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
En marrije - tja, maar dan nog ben ik afhankelijk van wat de andere kijkers beslissen - ik kan niet zelf beslissen wat iemand gaat doen, ik moet maar hopen dat er genoeg andere mensen zijn die hetzelfde willen. Dus zo direct is het nu ook weer niet
Dat bepalen wij. Het concept zorgt voor (bij mijn weten) water, licht en slaap. En de rest mogen wij bepalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag het me af - Bart gaf al aan dat je voor 10.000 euro je moeder niet hoeft te verkopen. Vraag me echt af of het wel of niet extreem wordt.
BITB haalt nog niets eens de helft van de impact van I'm a celeb hoor, daar is het veel heftigerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ken je Bobo's in the bush? Dat is de gejatte Endemolversie, ook met Bekende Sterren.
maar goed, alles is gejat. Ik vond 14 jaar geleden The Real World erg gaaf. Nu is dat saaie shit. Een van de leukste spinoffs van BB vind ik The Sureal Life met al die verlepte artiesten als Vanilla Ice en Brigitte Nielsen.
Bij mijn weten is eten niet standaard aangezien 't uitlegfilmpje rept over 'geen eten' en het concept rept over 'kun je niet 2 dagen zonder eten?'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:39 schreef Stefan het volgende:
The Bunker heeft gewoon standaard aan eten, drinken, licht. De kijker bepaalt of het luxer wordt of niet. Niemand hoeft dus verplicht regenwater te drinken of 24/7 in het donker rond te scharrelen.
Undercover princes, is met 3 prinsen. Maar dat heeft echt slechte cijfers helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
En de BBC heeft wel wat toffe formats. Zag een stukje over een echte Afrikaanse prins die als pauper moet zien te overleven.
Spy vind ik ook goed gemaakt, al kun je nooit echt opdrachten doen als er een cameraploeg bij is.
Hmmm, je hebt gelijk. Misschien mag je wel elkaar op eten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mijn weten is eten niet standaard aangezien 't uitlegfilmpje rept over 'geen eten' en het concept rept over 'kun je niet 2 dagen zonder eten?'
Maden zijn trouwens heel voedzaam (ik schat 25 kcal per eetlepel) en regenwater is in sommige gevallen ook drinkbaar. Ik zie het probleem niet zo.
Aha, ik vond t al zo raar, dat je prinsen had maar dat de titel Prinses wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Undercover princes, is met 3 prinsen. Maar dat heeft echt slechte cijfers helaasComing to America als format zeg maar
Lijkt me dat die mate van de kijker bepaalt wel ingeperkt is. Om te voorkomen dat jouw meest zieke ideeën werkelijkheid wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Dat bepalen wij. Het concept zorgt voor (bij mijn weten) water, licht en slaap. En de rest mogen wij bepalen.
Ik heb wel een idee voor het volgende concept. We stoppen maanvis in zijn eentje in een bunker en dan mag de kijker beslissen of ie eten of drinken krijgtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me dat die mate van de kijker bepaalt wel ingeperkt is. Om te voorkomen dat jouw meest zieke ideeën werkelijkheid worden.
Tapasmeet: the sequel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee voor het volgende concept. We stoppen maanvis in zijn eentje in een bunker en dan mag de kijker beslissen of ie eten of drinken krijgt
En dan na 3 dagen gooien we een emmer wasabi naar binnenquote:
Ojee.. krijgen we van die polls:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me dat die mate van de kijker bepaalt wel ingeperkt is. Om te voorkomen dat jouw meest zieke ideeën werkelijkheid worden.
Kun jij nog anders dan zwart-wit denken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Maanvis het volgende:
Ojee.. krijgen we van die polls:
Wat krijgen de bewoners vandaag te eten?
1) Macaroni
2) Friet
3) Patat
4) Lasagne
5) Aardappelen, Spruitjes en een biefstukje.concept.
Nee, ik ben niet zo van het nuanceren. Het is aan jullie om er een sluitend verhaal van te maken wat de realiteit benadertquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun jij nog anders dan zwart-wit denken?
En stiekem wil je er dolgraag in, maar durf je niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ojee.. krijgen we van die polls:
Wat krijgen de bewoners vandaag te eten?
1) Macaroni
2) Friet
3) Patat
4) Lasagne
5) Aardappelen, Spruitjes en een biefstukje.concept.
Gaat niet lukken, te kort dag etc. En jij? Heb jij zin?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
En stiekem wil je er dolgraag in, maar durf je niet.
Ja inderdaad, Patty Brard ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Mylene het volgende:
I'm A Celebrity Get Me Out Of Here met Ant & Dec.
Moesten voornamelijk Engelse B-sterren insecten en andere vieze beesten eten enzo.
Jordan en Peter Andre hebben daar elkaar leren kennen.
quote:The Bunker is een reality programma wat alleen op internet live uitgezonden gaat worden. 8 deelnemers starten en na 25 dagen is er een winnaar die 10.000 wint. Het te winnen bedrag kan oplopen door opdrachten en andere elementen. Het speelt zich niet geheel in het donker af! En er mag af en toe gelucht worden in een kleine luchtruimte.
Op de site van The Bunker www.thebunkeronline.tv & www.debunkeronline.tv zijn diverse functies te vinden:
1. Stemmen, via een credits syteem (dus niet via sms, voor en tegenstem mogelijkheden, goedkoper dan sms, per ideal of telefoon te kopen) (alles is live zichtbaar, en dus transparant!)
2. Deelnemers, overzicht van de deelnemers, met achtergrond informatie en extra’s gadgets.
3. Kijk live, dit kan alleen nadat je een klein bedrag hebt betaald ( hoe hoog dit is zijn we nu nog druk mee bezig, ivm sponsors!) (het embedden is mogelijk zoals andere programma’s)
4. Chat/forum, alias cummunity, dit loopt voor via (fok!) (hun houden dit forum bij omdat ze expertise en kracht hebben om veel aan te kunnen) Idem voor chat waar vraag naar is!
H (Ieder forum kan zelf zijn forum/chat onderhouden op zijn of haar eigen site, met haar eigen mensen)
(
5. Control, hier kun je interactief veel handelen doen die “gratis” erbij komen als betaald hebt voor de streams, denk aan:
• Boodschappen doen (met een dagwinnaar functie voor streamers)
• Duels bepalen tussen bunker bewoners
• Weekopdrachten stemmen
• Dagopdrachten samenstellen/stemmen
• Ideeën insturen
• Etc..
6. Partners, hier komt een overzicht van partners en belangrijke sponsors, die je ook rond de site gaat vinden in de vorm van banners.
7. News , overzicht van live newsfeeds, en latest video feeds.
Het betrekken van de partner FOK! Heb ik je uitgelegd, FOK! is erg krachtig als het gaat om veel forumbezoekers (server). Daarbij bestaan zij ook dit jaar ook 10 jaar!
Ieder forum is vrij om zijn eigen “community” te bouwen rondom het programma, ik verplicht niemand tot iets. Ik ben bezig met een aantal constructies om voor NOWLIVE een eerlijke en goed voorstel te doen.
Dus laat ik aub hiermee alles duidelijk hebben gemaakt!
Neuh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, te kort dag etc. En jij? Heb jij zin?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Mylene het volgende:
I'm A Celebrity Get Me Out Of Here met Ant & Dec.
Moesten voornamelijk Engelse B-sterren insecten en andere vieze beesten eten enzo.
Jordan onder een madendouche of Janice Dickinson die tussen de alen moet zwemmen om eten te scorenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]Ant &Deck moesten Engelse B-sterren en andere vieze beesten eten?
Dat lijkt me redelijk essentiële voorproductie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Stefan het volgende:
Is dat ook niet voorgesproduceerd? Dat ze bakken met maden kopen van de dealer, virusvrij? EN ongevaarlijke alen enzo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef enjoybram het volgende:
Even voor de info tijdelijke website is online! www.thebunkeronline.tv of www.debunkeronline.tv
ls. is puur een TIJDELIJKE WEBSITE dus nog niet DEF.
Bij Groeten uit de Rimboe eten ze ook gewoon levende meelwormen of voorgekauwde troep van d eindianen - je gaat niet zo snel dood aan dat soort dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk essentiële voorproductie.
Bij groeten uit de Rimboe praten sommige stammen toch gewoon Engels en hebben ze auto's, koelkasten en bankrekeningen die uit zicht worden gehouden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij Groeten uit de Rimboe eten ze ook gewoon levende meelwormen of voorgekauwde troep van d eindianen - je gaat niet zo snel dood aan dat soort dingen
Nee hoor, dat is pertinent niet waar. Waar het misverstand uit is ontstaan is dat bijvoorbeeld een Himba stam uit meerdere kleinere stammetjes bestaat die los van elkaar leven. Er zijn bijvoorbeeld Himba's uit bepaalde onderstammen naar de stad gegaan en hebben Engels geleerd etc. Die Himba's zijn de tolken voor het productieteam. De stam waar de families gaat logeren is echter wel authentiek primitief, zeg maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij groeten uit de Rimboe praten sommige stammen toch gewoon Engels en hebben ze auto's, koelkasten en bankrekeningen die uit zicht worden gehouden?
Hierover gesproken, weet je nog dat Yvonne niet mee wilde doen? EW had afgelopen seizoen wel een soortgelijke familie uit Dordt
Jammiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Maanvis het volgende:
Maden zijn van zichzelf al heel schoon. Er bevinden zich bijna geen bacteriën en virussen op of in de made zelf. Dit komt doordat ze van nature rottend vlees eten en daardoor een geweldige bescherming nodig hadden om te overleven. Even afspoelen onder de kraan is voldoende om maden te kunnen eten.
Je kunt ze overigens voeren met brinta. Daar worden ze iets harder van en minder slijmerig.
Als je in de jungle beland en je hebt een wond moet je juist zorgen dat er maden op de wond komen, die vreten de boel schoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Maanvis het volgende:
Maden zijn van zichzelf al heel schoon. Er bevinden zich bijna geen bacteriën en virussen op of in de made zelf.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef Peter het volgende:
De familie tokkies met een familie uit 't gooi in 1 bunker, dat is pas leuk
w00t!!!!1111!??quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
You must be jokin'. En dat voor 25 dagen. Doeiquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor 26,95 per maand zul je toch wel met kwalitatief betere beelden moeten komen dan die van de interviews op de F&Z-site. Wordt De Bunker qua redactie, regie, camera etc gemaakt door dezelfde mensen die DGK maakten?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
Suggestie: het belgische/poolse/whatever BB huisquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?Vergeleken met Talpa had John een hoop centjes in z'n zak waarmee hij al die apparatuur en service kon financieren, maar hoe willen jullie dat gaan doen?
Wat nou kuddedieren? Je denkt toch niet dat streamers bijna ¤ 30,- gaan betalen voor mensen die misschien totaal niet boeiend zijn. Ik noem geen namen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef enjoybram het volgende:
[..]
was je idee toch?? ik zei t hierop gaan ze reageren.... ik zei: 24,95
copycat is gewoon een schat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
copycat sorry.. ga je even misbruiken:
HAP!
Achter elkaar aan tuimelen over de grap van Bram.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou kuddedieren? Je denkt toch niet dat streamers bijna ¤ 30,- gaan betalen voor mensen die misschien totaal niet boeiend zijn. Ik noem geen namen.
Dat is nog geen euro per dag, I'm inquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
LOL LUL.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
HAP!
Die spullen zijn te huur bij United/Filmpartners. Die systemen worden overal ter wereld ingezet. Als er in Nederland zo'n programma stopt worden de camera's en besturing vaal vlot weggehaald om ergens anders in Europa of wereldwijd weer gebruikt te worden. Daar hangt natuurlijk alsnog een stevig prijskaartje aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?Vergeleken met Talpa had John een hoop centjes in z'n zak waarmee hij al die apparatuur en service kon financieren, maar hoe willen jullie dat gaan doen?
Ah wat zielig je trapte er inquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
Hoe verlies je users in een paar minuten![]()
Wat grappig
quote:
Kost inderdaad een hoop ¤¤¤ als je zoiets voor 25 dagen wil huren. 35 camera's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spullen zijn te huur bij United/Filmpartners. Die systemen worden overal ter wereld ingezet. Als er in Nederland zo'n programma stopt worden de camera's en besturing vaal vlot weggehaald om ergens anders in Europa of wereldwijd weer gebruikt te worden. Daar hangt natuurlijk alsnog een stevig prijskaartje aan.
Dat zulke reality in Nederland even weg is ligt niet alleen aan dat de omroepbazen alleen nog maar positieve programma's willen maar ook omdat dit soort programma's stervensduur zijn en de reclame-budgetten teruglopen.
Dat is een normaal atwoord.. Ik verwachte dat van die gasten die het promotenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef Gert het volgende:
Er is al een paar keer gezegd wat het ongeveer gaat kosten.
Streams een paar duppies per dag. Invloed uitoefenen kost geloof ik extra.
Nee joh, dat zijn zelf ook maar halve amateurs. Vind ik juist wel charmant aan dit hele project.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een normaal atwoord.. Ik verwachte dat van die gasten die het promoten
In dit topic moet je daarvoor wel heel erg tussen de regels doorlezen en was het de eerste keer dat één van de makers zich er rechtstreeks over uitliet. Maar ik begrijp dat het een grap was. Leuk. Succes met je programma, Bramquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef Gert het volgende:
Er is al een paar keer gezegd wat het ongeveer gaat kosten.
Dat betekent ook dat het gruwelijk kan floppen of mislopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn zelf ook maar halve amateurs. Vind ik juist wel charmant aan dit hele project.
Que?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ze het wel allemaal gesponsord krijgen. Mocht het floppen helaas pindakaas, maar gaat het cashen zit Danny weer in de centen.
Voor een webcamchickie wordt grif $ 2,- per minuut betaald, dus is een kleine ¤ 30 voor een maand een schijntje!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro per dag, I'm in
Nee, ik zie niet zo snel in hoe?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Zijn jullie niet bang dat dezelfde meute die DGK naar de kloten heeft geholpen nu ook met hun invloed dit programma saai gaan maken?
Welke meute? DGK is toch gewoon naar de klote gegaan omdat t een kutconcept is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Zijn jullie niet bang dat dezelfde meute die DGK naar de kloten heeft geholpen nu ook met hun invloed dit programma saai gaan maken?
Omdat alle scherpe randen van DGK door debiele acties van een groep streamers weggeslepen werden toen ze invloed probeerden uit te oefenen door sponsors aan te schrijven en dat soort zaken.quote:
Welke meutequote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Ook aan jou de vraag "Welke meute"quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet zo snel in hoe?
Kom met namen en niet zomaar wat roepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat alle scherpe randen van DGK door debiele acties van een groep streamers weggeslepen werden toen ze invloed probeerden uit te oefenen door sponsors aan te schrijven en dat soort zaken.
Wat jullie volgens mij nodig hebben is een flinke groep onsmakelijke kijkers die lekker foute opdrachten geven.
En dan niet dat maden eten dat hier vaak genoemd wordt, dat is al vaak gedaan en dus redelijk saai.
't Is dat ik op dat moment nog aan het wegenwachten was ...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
HAP!
Heeft dat niet met de geboorte van FOK! te maken?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom lanceren jullie de zoveelste kopie van het meest kansloze programmaconcept ooit?
Geef je op danquote:Op woensdag 15 april 2009 13:10 schreef F_N het volgende:
Denken jullie nou nog steeds dat dit allemaal echt is?
Het is één grote hoax van Bart en Bram.
Bram of Bart deze vraag stond in een ander topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
Dit zou ik ook graag willen weten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |