You must be jokin'. En dat voor 25 dagen. Doeiquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor 26,95 per maand zul je toch wel met kwalitatief betere beelden moeten komen dan die van de interviews op de F&Z-site. Wordt De Bunker qua redactie, regie, camera etc gemaakt door dezelfde mensen die DGK maakten?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
Suggestie: het belgische/poolse/whatever BB huisquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?Vergeleken met Talpa had John een hoop centjes in z'n zak waarmee hij al die apparatuur en service kon financieren, maar hoe willen jullie dat gaan doen?
Wat nou kuddedieren? Je denkt toch niet dat streamers bijna ¤ 30,- gaan betalen voor mensen die misschien totaal niet boeiend zijn. Ik noem geen namen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef enjoybram het volgende:
[..]
was je idee toch?? ik zei t hierop gaan ze reageren.... ik zei: 24,95
copycat is gewoon een schat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
copycat sorry.. ga je even misbruiken:
HAP!
Achter elkaar aan tuimelen over de grap van Bram.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat nou kuddedieren? Je denkt toch niet dat streamers bijna ¤ 30,- gaan betalen voor mensen die misschien totaal niet boeiend zijn. Ik noem geen namen.
Dat is nog geen euro per dag, I'm inquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
LOL LUL.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
copycat sorry.. ga je even misbruiken:
HAP!
Die spullen zijn te huur bij United/Filmpartners. Die systemen worden overal ter wereld ingezet. Als er in Nederland zo'n programma stopt worden de camera's en besturing vaal vlot weggehaald om ergens anders in Europa of wereldwijd weer gebruikt te worden. Daar hangt natuurlijk alsnog een stevig prijskaartje aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je wil weten hoe duur al die apparatuur daar kost denk ik niet dat de bunker dat kan financieren. Waar willen jullie dan die 35 camera's vandaan halen? ¤50 per stuk bij de MediaMarkt?Vergeleken met Talpa had John een hoop centjes in z'n zak waarmee hij al die apparatuur en service kon financieren, maar hoe willen jullie dat gaan doen?
Ah wat zielig je trapte er inquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
Hoe verlies je users in een paar minuten![]()
Wat grappig
quote:
Kost inderdaad een hoop ¤¤¤ als je zoiets voor 25 dagen wil huren. 35 camera's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die spullen zijn te huur bij United/Filmpartners. Die systemen worden overal ter wereld ingezet. Als er in Nederland zo'n programma stopt worden de camera's en besturing vaal vlot weggehaald om ergens anders in Europa of wereldwijd weer gebruikt te worden. Daar hangt natuurlijk alsnog een stevig prijskaartje aan.
Dat zulke reality in Nederland even weg is ligt niet alleen aan dat de omroepbazen alleen nog maar positieve programma's willen maar ook omdat dit soort programma's stervensduur zijn en de reclame-budgetten teruglopen.
Dat is een normaal atwoord.. Ik verwachte dat van die gasten die het promotenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef Gert het volgende:
Er is al een paar keer gezegd wat het ongeveer gaat kosten.
Streams een paar duppies per dag. Invloed uitoefenen kost geloof ik extra.
Nee joh, dat zijn zelf ook maar halve amateurs. Vind ik juist wel charmant aan dit hele project.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een normaal atwoord.. Ik verwachte dat van die gasten die het promoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |