Ja inderdaad, Patty Brard ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Mylene het volgende:
I'm A Celebrity Get Me Out Of Here met Ant & Dec.
Moesten voornamelijk Engelse B-sterren insecten en andere vieze beesten eten enzo.
Jordan en Peter Andre hebben daar elkaar leren kennen.
quote:The Bunker is een reality programma wat alleen op internet live uitgezonden gaat worden. 8 deelnemers starten en na 25 dagen is er een winnaar die 10.000 wint. Het te winnen bedrag kan oplopen door opdrachten en andere elementen. Het speelt zich niet geheel in het donker af! En er mag af en toe gelucht worden in een kleine luchtruimte.
Op de site van The Bunker www.thebunkeronline.tv & www.debunkeronline.tv zijn diverse functies te vinden:
1. Stemmen, via een credits syteem (dus niet via sms, voor en tegenstem mogelijkheden, goedkoper dan sms, per ideal of telefoon te kopen) (alles is live zichtbaar, en dus transparant!)
2. Deelnemers, overzicht van de deelnemers, met achtergrond informatie en extra’s gadgets.
3. Kijk live, dit kan alleen nadat je een klein bedrag hebt betaald ( hoe hoog dit is zijn we nu nog druk mee bezig, ivm sponsors!) (het embedden is mogelijk zoals andere programma’s)
4. Chat/forum, alias cummunity, dit loopt voor via (fok!) (hun houden dit forum bij omdat ze expertise en kracht hebben om veel aan te kunnen) Idem voor chat waar vraag naar is!
H (Ieder forum kan zelf zijn forum/chat onderhouden op zijn of haar eigen site, met haar eigen mensen)
(
5. Control, hier kun je interactief veel handelen doen die “gratis” erbij komen als betaald hebt voor de streams, denk aan:
• Boodschappen doen (met een dagwinnaar functie voor streamers)
• Duels bepalen tussen bunker bewoners
• Weekopdrachten stemmen
• Dagopdrachten samenstellen/stemmen
• Ideeën insturen
• Etc..
6. Partners, hier komt een overzicht van partners en belangrijke sponsors, die je ook rond de site gaat vinden in de vorm van banners.
7. News , overzicht van live newsfeeds, en latest video feeds.
Het betrekken van de partner FOK! Heb ik je uitgelegd, FOK! is erg krachtig als het gaat om veel forumbezoekers (server). Daarbij bestaan zij ook dit jaar ook 10 jaar!
Ieder forum is vrij om zijn eigen “community” te bouwen rondom het programma, ik verplicht niemand tot iets. Ik ben bezig met een aantal constructies om voor NOWLIVE een eerlijke en goed voorstel te doen.
Dus laat ik aub hiermee alles duidelijk hebben gemaakt!
Neuh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, te kort dag etc. En jij? Heb jij zin?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Mylene het volgende:
I'm A Celebrity Get Me Out Of Here met Ant & Dec.
Moesten voornamelijk Engelse B-sterren insecten en andere vieze beesten eten enzo.
Jordan onder een madendouche of Janice Dickinson die tussen de alen moet zwemmen om eten te scorenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]Ant &Deck moesten Engelse B-sterren en andere vieze beesten eten?
Dat lijkt me redelijk essentiële voorproductie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Stefan het volgende:
Is dat ook niet voorgesproduceerd? Dat ze bakken met maden kopen van de dealer, virusvrij? EN ongevaarlijke alen enzo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef enjoybram het volgende:
Even voor de info tijdelijke website is online! www.thebunkeronline.tv of www.debunkeronline.tv
ls. is puur een TIJDELIJKE WEBSITE dus nog niet DEF.
Bij Groeten uit de Rimboe eten ze ook gewoon levende meelwormen of voorgekauwde troep van d eindianen - je gaat niet zo snel dood aan dat soort dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk essentiële voorproductie.
Bij groeten uit de Rimboe praten sommige stammen toch gewoon Engels en hebben ze auto's, koelkasten en bankrekeningen die uit zicht worden gehouden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij Groeten uit de Rimboe eten ze ook gewoon levende meelwormen of voorgekauwde troep van d eindianen - je gaat niet zo snel dood aan dat soort dingen
Nee hoor, dat is pertinent niet waar. Waar het misverstand uit is ontstaan is dat bijvoorbeeld een Himba stam uit meerdere kleinere stammetjes bestaat die los van elkaar leven. Er zijn bijvoorbeeld Himba's uit bepaalde onderstammen naar de stad gegaan en hebben Engels geleerd etc. Die Himba's zijn de tolken voor het productieteam. De stam waar de families gaat logeren is echter wel authentiek primitief, zeg maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij groeten uit de Rimboe praten sommige stammen toch gewoon Engels en hebben ze auto's, koelkasten en bankrekeningen die uit zicht worden gehouden?
Hierover gesproken, weet je nog dat Yvonne niet mee wilde doen? EW had afgelopen seizoen wel een soortgelijke familie uit Dordt
Jammiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Maanvis het volgende:
Maden zijn van zichzelf al heel schoon. Er bevinden zich bijna geen bacteriën en virussen op of in de made zelf. Dit komt doordat ze van nature rottend vlees eten en daardoor een geweldige bescherming nodig hadden om te overleven. Even afspoelen onder de kraan is voldoende om maden te kunnen eten.
Je kunt ze overigens voeren met brinta. Daar worden ze iets harder van en minder slijmerig.
Als je in de jungle beland en je hebt een wond moet je juist zorgen dat er maden op de wond komen, die vreten de boel schoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Maanvis het volgende:
Maden zijn van zichzelf al heel schoon. Er bevinden zich bijna geen bacteriën en virussen op of in de made zelf.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef Peter het volgende:
De familie tokkies met een familie uit 't gooi in 1 bunker, dat is pas leuk
w00t!!!!1111!??quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |