Voor een webcamchickie wordt grif $ 2,- per minuut betaald, dus is een kleine ¤ 30 voor een maand een schijntje!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro per dag, I'm in
Nee, ik zie niet zo snel in hoe?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Zijn jullie niet bang dat dezelfde meute die DGK naar de kloten heeft geholpen nu ook met hun invloed dit programma saai gaan maken?
Welke meute? DGK is toch gewoon naar de klote gegaan omdat t een kutconcept is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Zijn jullie niet bang dat dezelfde meute die DGK naar de kloten heeft geholpen nu ook met hun invloed dit programma saai gaan maken?
Omdat alle scherpe randen van DGK door debiele acties van een groep streamers weggeslepen werden toen ze invloed probeerden uit te oefenen door sponsors aan te schrijven en dat soort zaken.quote:
Welke meutequote:Op donderdag 26 maart 2009 00:20 schreef APK het volgende:
Ook aan jou de vraag "Welke meute"quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet zo snel in hoe?
Kom met namen en niet zomaar wat roepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat alle scherpe randen van DGK door debiele acties van een groep streamers weggeslepen werden toen ze invloed probeerden uit te oefenen door sponsors aan te schrijven en dat soort zaken.
Wat jullie volgens mij nodig hebben is een flinke groep onsmakelijke kijkers die lekker foute opdrachten geven.
En dan niet dat maden eten dat hier vaak genoemd wordt, dat is al vaak gedaan en dus redelijk saai.
't Is dat ik op dat moment nog aan het wegenwachten was ...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef enjoybram het volgende:
copycat sorry.. ga je even misbruiken:
HAP!
Heeft dat niet met de geboorte van FOK! te maken?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom lanceren jullie de zoveelste kopie van het meest kansloze programmaconcept ooit?
Geef je op danquote:Op woensdag 15 april 2009 13:10 schreef F_N het volgende:
Denken jullie nou nog steeds dat dit allemaal echt is?
Het is één grote hoax van Bart en Bram.
Bram of Bart deze vraag stond in een ander topic.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
Dit zou ik ook graag willen weten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik heb hier meerdere PC's staan. Is het een licentie per PC? Per IP? Per account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |