Geen idee, het topic heet: stel je vraag, of ze antwoorden moeten we afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef -SG- het volgende:
Worden de vragen ook nog door hen beantwoord?
4x jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn vragen:
1 - zijn de streams live?
2 - zijn de streams betaald?
3 - begint het echt zo snel? en is dat realistisch?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:Ik dacht al, wanneer komt golfer terug van zn wandelingetje met zuster Ambrosia
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef Stefan het volgende:
of komen er ook nog samenvattingen met verhaallijnen?
Het is FOK! btwquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef golfer het volgende:
Welk percentage van de betalingen gaat naar Fok! ?
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aanquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Had Danny z'n capslock aan staan toen hij het oprichtte?quote:
Dat ga ik dan zeker in de gaten houden.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zullen hier wel geschreven worden door de streamers neem ik zo aan
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
Zenders hebben zwaar "weer" maar zeg nooit nooit!
rtl ja/ maar geen tot te weinig geldquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het concept aan meerdere zenders hebt aangeboden?
Wat was hun voornaamste reden om 'nee' te zeggen? Het concept of het gebrek aan te verwachten kijkers/reclame-inkomsten?
Da's een beetje gelul, want ondanks zwaar weer moeten ze natuurlijk wel blijven uitzenden. Enige dat wel belangrijker wordt is goeie sponsoren regelen bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Het moet allemaal leuk en positief zijn, aldus Remco van Westerloo.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef Grulez het volgende:
Waarom komt het niet op tv?
bronquote:Maar RTL 5 was ook De Gouden Kooi en Can’t buy me love?
„Wat kijkcijfers betreft hebben die programma’s mijn stoutste dromen overtroffen, maar het mag nu allemaal iets leuker, iets positiever en dan zijn deze twee formules toch vreemde eenden in de bijt. Zeg nooit nooit, het waren originele soaps, maar voorlopig zie ik die programma’s niet terugkeren. Big Brother? Dat al helemaal niet, de Nederlandse kijkers zijn verwend met deze nieuwe realityreeksen en daar steekt BB toch een beetje armoedig tegen af. Can’t buy me love en De Gouden Kooi hebben veel meer lagen dan Big Brother.”
Tja, je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook ietwat sceptisch als ik de site van Enjoy Media bekijk - links die niet werken, grammaticale fouten, spelfouten, weinig tot geen echt verkochte formats...
Ik het het Stanford Prison Experiment in een ander topic ook al aangehaald. Het kan een leuk concept worden zo.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:10 schreef NorthernStar het volgende:
"bij de gratie van de kijker"
Zijn jullie bekend met studies zoals het Milgram experiment over de sadistische aard van mensen?
Dit lijkt me wel iets voor Veronica. Of wil SBS daar ook geen RLS? Wel Johnny de Mol maar geen Bunker?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Alleen streams. Er zijn ongetwijfeld kijkers die daar filmpjes van willen maken - wij houden ze niet tegen. Wel komen er highlights.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef Stefan het volgende:
Mijn drie vragen staan nog open, zie dat er al veel beantwoord is
Komt er een samenvatting of is t alleen stream en streamverslagen op FOK!?
Wat als het project voor de 25 dagen wordt afgebroken. Wordt er dan wel een winnaar aangewezen die 10k wint?
Krijg je een standaard deelneembedrag voor je vaste lasten?
Doe mee!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Maanvis het volgende:
Geen compensatie voor je vaste lasten.
Een belachelijk laag prijzengeld.
75% van FOK! zet je op een dieet van wormen en maden.
Ik wist het wel!
Ik begrijp dat je de standaard voor de psychologische gesteldheid van de kandidaten inmiddels verlaagd hebt?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als het allemaal in het donker is...hoe kun je het dan bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik ga 25 dagen vakantie opnemen om vervolgens meer te verliezen dan te verdienenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen streams. Er zijn ongetwijfeld kijkers die daar filmpjes van willen maken - wij houden ze niet tegen. Wel komen er highlights.
Durf ik nog geen exacte uitspraak over te doen.
Nee.
Dat is al heel vaak gesuggereerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:20 schreef Jimbo het volgende:
geloof je echt dat niemand door heeft dat dit de vervroegde FOK! 1april grap is
ach Bart spring in het veld is wel een original fokkerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is al heel vaak gesuggereerd.
Het zou wel ultiem suf zijn als het echt een 1 april-grap is.
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.quote:
Nou, mensen die nu niet aangemeld zijn bij FOK! kunnen dat toch gewoon doen? Als men het hoort, komt men vanzelf. Het is gewoon een TBO forum als onderdeel van FOK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:42 schreef Kaat38 het volgende:
Oei, alleen via fok, alleen mensen van fok? Is er geen mogelijkheid dat mensen van andere site's/fora ook mee kunnen doen? Zou ik erg leuk vinden.
Zelf fokfan hoor dus daar gaat het niet om alleen is het niet te beperkt.
Punt 5 vind ik overigens oké!
Nee. Alleen als die persoon dat daarna hier wil posten welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Moet iemand zich aanmelden bij Fok om dat aanmeldingsformulier in te vullen? Nee toch?
Nee daarom juist. De enige manier om het te volgen is dus door te betalen.. Ik denk dat maar weinig mensen daar zin in hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.
Dat moeten ze toch gewoon zelf weten of ze er al dan niet op andere fora over ouwehoeren? Ik snap het punt niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Kaat38 het volgende:
Betalen voor streams vind ik niet erg, zie dat ik schreef: punt 5 vind ik oké!
Gaat meer om mensen die geen lid zijn en wellicht ook op andere fora zitten en daar ook willen praten en aktief meedoen.
Is daar geen mogelijkheid voor te vinden of moet het alleen via fok?
Dat was mijn vraag.
Ik denk dat je je daar wel eens danig in kan vergissen. De 'fanbase' van RLS's is best groot.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef MilaNL het volgende:
Nee daarom juist. De enige manier om het te volgen is dus door te betalen.. Ik denk dat maar weinig mensen daar zin in hebben.
Ouwehoeren is easy, maar is de interaktie alleen via fok te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch gewoon zelf weten of ze er al dan niet op andere fora over ouwehoeren? Ik snap het punt niet zo.
Lees de post van Bram om 9.28 uur. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Kaat38 het volgende:
Ouwehoeren is easy, maar is de interaktie alleen via fok te doen.
Yep, gelezen en zover ik begrijp (blondmodus?) gaat het via zijn site dus maakt niet uit op wat voor forum je zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Bram om 9.28 uur. Nee dus.![]()
Juist.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, gelezen en zover ik begrijp (blondmodus?) gaat het via zijn site dus maakt niet uit op wat voor forum je zit.
Dus dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
Juist.
En anders zet je toch gewoon een aantal schermen/tabbladen naast elkaar open?
Als het via FOK! gaat verwacht ik niet zoveel streamers. DGK streamers vanuit FOK! waren er ook maar een stuk of 150. Da's niet genoeg om het prijzengeld bijeen te brengen laat staan de kosten van het programma te dekken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want? Dat is de laatste jaren sowieso al usance. En daarbij heb je bij TheBunker geen alternatief als in televisie.
Yep, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
En anders zet je toch gewoon een aantal schermen/tabbladen naast elkaar open?
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Kaat38 het volgende:
Kortom, ik zit ook vaak op een ander forum en wil daar wat opstarten, vandaar mijn vraag.
Precies en ik zit op een ander bordje die ook wildenthousiast zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef beequeen het volgende:
Ik heb begrepen dat VOL en Nowlive ook al actief zijn, dus het zijn niet alleen FOK!kers die streamen.
Bullshit. Als zij een forum wil beginnen is dat niet verboden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?
HAP!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Bullshit. Als zij een forum wil beginnen is dat niet verboden.
Hoezo dat dan? Als je op FOK een discussie over een TV programma wilt starten heb je toch ook geen toestemming nodig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je eerst toestemming moet vragen bij Enjoy Media en bij FOK!?
Fooled againquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:30 schreef enjoybram het volgende:
ff Bart bestoken! Ik mot weg nu..anders te laat!
want?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef Maanvis het volgende:
vertel eens wat meer Bram (als je wilt dat mensen je format slikken zullen ze moeten weten wat er gebeurt toch)
Gebruik je logica eens.quote:
Minder dan twee kwartjes per dag. Veel minder, volgens dieene. Ik denk dus rondom de 3 duppies per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Gaat het kosten eigenlijk?
Als je streams wil?
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Minder dan twee kwartjes per dag. Veel minder, volgens dieene. Ik denk dus rondom de 3 duppies per dag.
Met Stanford en Milgram zijn al zoveel dingen geprobeerd hoor, da's niks nieuws. Een van mijn eyeworks flops ging om dat soort experimenten - mirror mission op BNN. In dat kader is ook het totaal mislukte Prisoner: the experiment van naar ik meen de BBC wel interessant voor de makers van dit programma. En daarnaast Unanimous (US-UK).quote:Op maandag 23 maart 2009 19:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik het het Stanford Prison Experiment in een ander topic ook al aangehaald. Het kan een leuk concept worden zo.
Wat ik begreep hadden die er rond de 20-30 duizend per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.
Ja, dat Mirror Mission kan ik me nog goed herinneren. Wat een slechte show was dat zeg! Tenminste, het idee was prima, maar de mensen die meededenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met Stanford en Milgram zijn al zoveel dingen geprobeerd hoor, da's niks nieuws. Een van mijn eyeworks flops ging om dat soort experimenten - mirror mission op BNN. In dat kader is ook het totaal mislukte Prisoner: the experiment van naar ik meen de BBC wel interessant voor de makers van dit programma. En daarnaast Unanimous (US-UK).
Ajoh Maanvis lult ook maar een eind in de ronde.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep hadden die er rond de 20-30 duizend per dag.
Ongeveer 10.000 betaalde streamers had DGK.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je alleen al dagelijks 1333 streamers nodig om de kosten voor het prijzengeld te dekken. Ik vraag me af of DGK überhaupt aan dat aantal kwam.
Valt me erg mee dus!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ongeveer 10.000 betaalde streamers had DGK.
Thanks, MM was voor een deel mijn idee, maar ik was absoluut niet blij met de uiteindelijke uitvoering. De straatopdrachten zijn later gedraaid om de gaten op te vullenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat Mirror Mission kan ik me nog goed herinneren. Wat een slechte show was dat zeg! Tenminste, het idee was prima, maar de mensen die meededen![]()
dat arrogante grietje uit India, die als eerste in een overall moest lopen.![]()
En dat was toch ook met straatopdrachten? Dat ze langs een man met een hartaanval liepen, en dan moesten helpen. Lag er één in zwerverkleren, en één in een net pak. De zwerver liet iedereen liggen![]()
Prisoner-the experiment ken ik ook wel, dat was niet een heel groot succes. Wat was Unanimous?
De streams waren toch duurder dan 2,50? MEen me iets te herinneren van 4,- per maand? Dan zijn het eerder in de orde van 6000 streamers?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
25.000 euro in de maand was het geloof ik. Daar werd de internet redactie van betaald.
- Korte omschrijving: een kort reality programma waarin de deelnemers een minimumbestaan krijgen. Alle extra's worden door de kijker bepaald, net als de exits. Aan het einde wint één persoon de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bart, 2 vraagjes - Kun je de premisse van het format in 1 zin even uitleggen? En een kort idee van wat we gaan zien op de streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |