quote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
nope, KBA paar keer rond en toen naar huis, maar ik pakte de A12 ri utrecht ipv arnhem. Zat niet op te letten![]()
Toen maar richting heteren gereden en daar de dijk op ri arnhem.![]()
ja snapte dr al geen drol van, maar dat was idd slimmer geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik probeerde te gebaren bij Loenen missch is het handiger voor jou om eraf te gaan..anders zou je eerst naar beneden gaan en dan weer terug (gebaar)
quote:@WB: thx voor het voorrijden
idd ja, wat er voor je voorwiel gebeurt besef je pas als je dr overheen bent gereden op die manierquote:Op zondag 22 maart 2009 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
spelen @ rotondealtijd leuk ff
bocht lekker doorkijken
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huisquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef BazzieK het volgende:
Wat deden jullie trouwens in godsnaam bij afslag Arnhem oid. 3 verschillende richtingen op
Ahquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huis
op t circuit gebruik je ze niet ehquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
* zucht * nog zo de gezichten gesoeptquote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
en onze voorrijder ookquote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:CP kan dat ook goed "Y z'n knippers aan laten staan
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor iddquote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kijk de bocht wel door, alleen scan ik hem continu, dus kijk zowel dichtbij als ver weg, alleen draai ik mijn hoofd niet continu
34, maar stelt alsnog niet veel voor neequote:Op zondag 22 maart 2009 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor idd![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]CP kan dat ook goed "Y z'n knippers aan laten staan
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vermogensafgifte is pure pr0nbeetje lomper wel, ff keren met de Bandit kan ik op een 4kante meter zowat..met de 12R leek het wel of ik een vrachtwagen keerde
[ afbeelding ]
zal wel wennen natuurlijk maar voelde ff anders aanquote:
R1 zal iets lichter zijnquote:Vind t wel wat voor jou, maar ook weer niet.![]()
Je hebt wat sportievers nodig
ja ging wel aardigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
34, maar stelt alsnog niet veel voor neeal kon ik tot de 140 jullie toch goed bijhouden
De dijk bij heteren lag er netjes bijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja ging wel aardigmaar nu weten we nog niet hoe dat op dijkjes gaat
we moeten nog altijd iemand vinden die in de berm wilt liggen met een camquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Cageon het volgende:
jammer dat er geen pics zijn van KBA had wel willen weten wat mijn houding nu was..
of gewoon 2 onboard cam's aanschaffen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we moeten nog altijd iemand vinden die in de berm wilt liggen met een cam
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
of gewoon 2 onboard cam's aanschaffen.
moeten we eigenlijk gewoon een keer doen, ook leuk voor komend seizoen @ the trackquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef Cageon het volgende:
moeten we eigenlijk gewoon een keer doen, ook leuk voor komend seizoen @ the track
Hetzelfde als alle andere S bochten die we vandaag haddenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja ging wel aardigmaar nu weten we nog niet hoe dat op dijkjes gaat
dus volgend seizoen gaat t gebeuren?quote:
Jou film ik nietquote:Op zondag 22 maart 2009 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan nog niks op beeld hebben behalve vluchtstrook.
Berm, statiefje en groothoeklensquote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je dan ook nog de berm induikt![]()
't was wel touren vandaagquote:Op zondag 22 maart 2009 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hetzelfde als alle andere S bochten die we vandaag haddenzolang de rechte stukken niet te lang zijn, en de snelheid niet boven de 140 komt, zit ik er vrij strak achter. Alleen als het rechte stuk langer is dan zeg, 50 meter
dan kom ik gewoon vermogen tekort
Maar we doen binnekort nog wel een keer een dijkritje
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jou film ik niet
[..]
Berm, statiefje en groothoeklens
Dat is al een jaar eerder dan ik had verwachtquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hee bike is nice hoor![]()
wel snel andere dembers nodig
Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenquote:beetje jammer dat ik em niet mocht testen
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is al een jaar eerder dan ik had verwacht
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullenquote:
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hoorquote:Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
Moeten we greppelslet ff meenemen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je dan ook nog de berm induikt![]()
![]()
Mooi werk iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
mooi, regelen volgende keer dusquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten we greppelslet ff meenemen.
BWT doet boodschappen met'r, die moet het dus vragen.
heel lomp zelfsquote:12 lomp met manoevreren.
daar zijn oefensessies voorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mooi werk idd![]()
Ik vind dat OPM klaar is voor balans-punt-wheelie's mbv achterrem
Yea I know. Probeer je een beetje extra stimulans te gevenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar zijn oefensessies voorvandaag dus geskipped
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiersquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi, regelen volgende keer dus
[..]
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullen![]()
Airbornenquote:[..]
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hooralsof ik echt zou airbornen met andermans fiets..
Matig salaris als bazziek natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.![]()
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:33 schreef Cageon het volgende:
een busa.... volgens mij is er ook iets defect bij jou
Misschien een zwarte, die zijn sneller.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Cageon het volgende:
Vind t wel wat voor jou, maar ook weer niet.![]()
Je hebt wat sportievers nodig
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Die waren helaas niet in de buurt.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:24 schreef Cageon het volgende:
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiers![]()
quote:The ZX-12R begins with a rigid monocoque aluminum backbone that wraps closely around the huge 1,199cc digitally fuel-injected engine for unparalleled handling and cornering agility. For horsepower junkies, the muscular DOHC mill is built to satisfy your primal urges for hard acceleration.
ZZR1400 enig vindbare vergelijk frame.
And adjustable suspension components straight off the top shelf deliver impeccable handling and grown-up ergonomics ensure a comfortable ride, even in predator status. Did we mention the ZX-12R is undefeated in Formula Superbike and a major contender in Streetbike Shootout in AMA ProStar drag racing?
So do you really need a Ninja ZX-12R?
Yeah.
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Matig salaris als bazziek natuurlijk.
Moet je misschien iets meer lazeren
Ik vind t echt niksquote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bij
(Best comfortabele fiets trouwens)
Nooh, welke gek doet dat danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nooh, welke gek doet dat dan![]()
Je hebt m toch wel gelijk staande gehouden, of kon je het niet bijhouden?
hoeveel achterbanden had ie danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
3.5quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
supersport zit heel goed, niks mis meequote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een zwarte, die zijn sneller.
[ afbeelding ]
Vrachtwaggel.
[..]
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?
wereld van verschil zeker wetenquote:
Van jou anders ook wel dingen gezien hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
blij dat ik nog op tijd kon remmen
![]()
ach zelfde poging gedaan bij Cageonquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
blij dat ik nog op tijd kon remmen
![]()
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
blij dat ik nog op tijd kon remmen
![]()
Die fzrquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.![]()
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
Ju ik dacht nu gaat het mis, en idd miste elkaar netquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.![]()
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
Jij bent ook de grootste mafkees die ooit op een GS heeft gezeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die fzrik kneep ook even mijn billen samen
En Geerd ik weet het, ik was vandaag ook niet al te netjes bezig
Was blij dat ik even keek voordat ik er rechts in dook.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ju ik dacht nu gaat het mis, en idd miste elkaar net
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegelsquote:Op zondag 22 maart 2009 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat jullie allemaal daar doen achterinbeter da'k voorop blijf rijden dus
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Dat ook iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Dat was ikquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.![]()
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
en wij maar denken dat jullie braaf bochtuitgaserop aan het oefenen zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Was jij dat. Dan heb ik 2 mensen door elkaar gehaald.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat was ikOnno had wel ruimte genoeg, was blij dat ik nog een paar pk kon aanspreken toen ik ineens die stoeprand zag opduiken.
Die Audi scheelde minder, met dank aan mijn nieuwe remschijfjes
Thanks vriendquote:Op zondag 22 maart 2009 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw ego aan CC's vind je alleen bij choppers.
ik vond het ook al een hele trip voor zo'n korte rit..quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef o-o het volgende:
He brommerbrigade, ik heb me kostelijk geamuseerd!
Bedankt voor de lessen in 'bochtje-uit-gas-erop'. Het was wat kort en de rit terug was vreselijk. IJskoude wind tegen (en hard, kreeg 'm nog maar net boven de 130 uit) en het laatste stukje met stinkie achterop.
Volgende keer wil ik er zeker weer bij zijn. Zal dan ook weer proberen de achterhoede niet teveel op te houden!
Ketting versleten?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent ook de grootste mafkees die ooit op een GS heeft gezeten.Gewoon met 170 een doordraaier in duiken terwijl je ketting over de grond schuurt op de terugweg bij wijze van.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Eensch met Cageonquote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
"bochtje uit gas erop"![]()
Mjeh, meer dijkjes rijden dan kan t allemaal wat soepeler, ivm overzicht en soort bochten.
Nee joh, met je witte poserhandschoenen in deze kou.quote:
Mijn handen hadden t niet koud eigenlijk en veel keus heb ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, met je witte poserhandschoenen in deze kou.![]()
quote:Eigenlijk ben ik gewoon bang voor je sinds je frietjesdreigement.![]()
Zaten 2 auto's voor ons (ik, den_haag en roderick), audi was de voorste en had knippertje aan, toen weer uit en dacht ik op een recht stuk er voorbij te kunnen, was net voorbij eerste auto, toen ie toch weer knipper aandeed en meteen naar links een inritje indraaide. Was de eerste test van de remmetjes. Viel niet tegenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was jij dat. Dan heb ik 2 mensen door elkaar gehaald.
Maarre Audi? Niet gezien, vertel.
Mijne ook niet had de handvat verwarming nog op 75%quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn handen hadden t niet koud eigenlijk en veel keus heb ik niet.
Sterker nog, ik heb niet eens winterhandschoenen.![]()
[..]
*aai*
In t echt ben je schattiger
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn handen hadden t niet koud eigenlijk en veel keus heb ik niet.
Sterker nog, ik heb niet eens winterhandschoenen.![]()
[..]
*aai*
In t echt ben je schattiger
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zaten 2 auto's voor ons (ik, den_haag en roderick), audi was de voorste en had knippertje aan, toen weer uit en dacht ik op een recht stuk er voorbij te kunnen, was net voorbij eerste auto, toen ie toch weer knipper aandeed en meteen naar links een inritje indraaide. Was de eerste test van de remmetjes. Viel niet tegen
Handvatverwarmingquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijne ook niet had de handvat verwarming nog op 75%tenminste nog iets warms, kouwe ballen
Ben niet echt zo'n uberposer, maar foto's vind ik altijd welquote:
Same! Maar had ik al wel zo ingeschat aan de hand van de FOK!MC topics, beetje humor, beetje afzeiken, beetje doorrijdenquote:vond het eigenlijk wel met iedereen uit de groep lachen vandaag.
Sommige mensen rijden het hele jaar doorquote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Handvatverwarming![]()
Dood gaan en morgen weer laseren werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
De helft deed het vrijdag niet, dus ze hebben voldoende kunnen rustenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was toch lullig geweest als ze wat minder hadden gewerkt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ben niet echt zo'n uberposer, maar foto's vind ik altijd wel![]()
[..]
Same! Maar had ik al wel zo ingeschat aan de hand van de FOK!MC topics, beetje humor, beetje afzeiken, beetje doorrijden
Wat harder knijpen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was toch lullig geweest als ze wat minder hadden gewerkt.
Oefenen met in de berm liggen voor het filmenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Handvatverwarming![]()
Dood gaan en morgen weer laseren werken.
Duurt ffquote:Op zondag 22 maart 2009 21:24 schreef Wifebeater het volgende:
Nou, zo te lezen was het een geslaagde meet en een wonder dat iedereen heelhuids thuis is gekomen
En ik maar denken dat wilde zwijnen refereerde naar die beesten in de natuur ipv op de motor
foto's schieten is voor posers.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[/b]
Verder... Volgende keer wil ik best een uur uittrekken hoor om foto's te schieten op een leuke plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ja al die homo's wouden alleen maar rijdenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef ikookhier het volgende:
Moet wel een helse rit zijn geweest als bazziek in de kopgroep reed
Jammer dat ik niet mee kon
Weinig pics![]()
Klopt zoon 900 is ook niet allesquote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef ikookhier het volgende:
Moet wel een helse rit zijn geweest als bazziek in de kopgroep reed
Jammer dat ik niet mee kon
Weinig pics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Heh, motoren zegt weinigquote:Op zondag 22 maart 2009 21:43 schreef stinkie het volgende:
Eerste opmerking van O-O bij aankomst Shell Reeuwijk:
"Zijn dat hun motoren"
-"Ja"
"Damn, dat houd ik nooit bij"
Maar hij deed het best aardig voor een introducee
quote:Ik blijf van mening, 80% rijder (-> skills) 20% motor (->Rijeigenschappen/kwaliteiten)
Tsja, kijk maar naar mij, met mijn dansende GS500 met compleet lekke voorvork, versleten ketting/tandwielzaagblad setquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heh, motoren zegt weinig
even cross-posten:
[..]
straks ga ik nog blozenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:43 schreef stinkie het volgende:
Eerste opmerking van O-O bij aankomst Shell Reeuwijk:
"Zijn dat hun motoren"
-"Ja"
"Damn, dat houd ik nooit bij"
Maar hij deed het best aardig voor een introducee
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt zoon 900 is ook niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Zelf ik ben enthousiastquote:Op zondag 22 maart 2009 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ow jullie zijn nog enthousiast over de rit.
Voor zover we erbij warenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ow jullie zijn nog enthousiast over de rit.
o, WB rijdt wel is harderquote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor zover we erbij waren![]()
Werd rustiger gereden dan vorige keer, maar goed ook, anders had ik op de heenweg al zonder koppeling gestaan ...
spreek voor jezelfquote:Op zondag 22 maart 2009 22:03 schreef o-o het volgende:
nu zijn we enthousiast, morgen hebben we spierpijn
, luie kantoorslaven die we zijn
. . .
och, sommigen hoeven nog niet te werkenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:03 schreef o-o het volgende:
nu zijn we enthousiast, morgen hebben we spierpijn
, luie kantoorslaven die we zijn
. . .
Das weer voordeel van dijkjes honderden meters vooruitzichtquote:Op zondag 22 maart 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, ik ben hartstikke blij dat er geen auto aan kwam, toen ik besloot op een gegeven moment die auto toch nog wél in te halen... in een totaal blinde bocht![]()
1e keer dat ik het op onbekend gebied deed
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das weer voordeel van dijkjes honderden meters vooruitzicht![]()
Kijk eens naar uhm,... de 1e post in dit topic, de OPquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
Geloof niet dat ik last van je heb gehad hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef o-o het volgende:
He brommerbrigade, ik heb me kostelijk geamuseerd!
Bedankt voor de lessen in 'bochtje-uit-gas-erop'. Het was wat kort en de rit terug was vreselijk. IJskoude wind tegen (en hard, kreeg 'm nog maar net boven de 130 uit) en het laatste stukje met stinkie achterop.
Volgende keer wil ik er zeker weer bij zijn. Zal dan ook weer proberen de achterhoede niet teveel op te houden!
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Die was inderdaad behoorlijk closequote:Op zondag 22 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat was ikOnno had wel ruimte genoeg, was blij dat ik nog een paar pk kon aanspreken toen ik ineens die stoeprand zag opduiken.
Die Audi scheelde minder, met dank aan mijn nieuwe remschijfjes
Dat krijg je als je alleen maar vooraan rijdquote:Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was jij dat. Dan heb ik 2 mensen door elkaar gehaald.
Maarre Audi? Niet gezien, vertel.
Ben niet zo'n heldquote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ketting versleten?Hoe kom je er bij
morgen eerst maar eens dat nieuwe spul er op leggen, blij dat ik nog leven thuis kwam
elke bocht naar links hoorde ik em goed
[ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
[..]
Eensch met Cageon![]()
![]()
Oja, Roderick, whut heppentik verwachte elke keer nóg een bandit die op zen achterwiel voorbij kwam stuiven, maar ik zag niks voor me, en niks achter me in de spiegels?
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, met je witte poserhandschoenen in deze kou.![]()
Eigenlijk ben ik gewoon bang voor je sinds je frietjesdreigement.![]()
Had ik ook niet echt last vanquote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn handen hadden t niet koud eigenlijk en veel keus heb ik niet.
Sterker nog, ik heb niet eens winterhandschoenen.![]()
quote:[..]
*aai*
In t echt ben je schattiger
Standaard FokMC meet toch? Gaat altijd wel een paar keer bijna foutquote:Op zondag 22 maart 2009 21:24 schreef Wifebeater het volgende:
Nou, zo te lezen was het een geslaagde meet en een wonder dat iedereen heelhuids thuis is gekomen
En ik maar denken dat wilde zwijnen refereerde naar die beesten in de natuur ipv op de motor
Kunnen iig niet zeggen dat het een saaie rit wasquote:Op zondag 22 maart 2009 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ow jullie zijn nog enthousiast over de rit.
Bij die binnenbocht bedoel je? Schrok die automobilist ook van geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, ik ben hartstikke blij dat er geen auto aan kwam, toen ik besloot op een gegeven moment die auto toch nog wél in te halen... in een totaal blinde bocht![]()
1e keer dat ik het op onbekend gebied deed
quote:
dat optrekwedstrijdje verloor je toch best dikquote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
34, maar stelt alsnog niet veel voor neeal kon ik tot de 140 jullie toch goed bijhouden
heuij, hard rechtuit kan elke mallootquote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat optrekwedstrijdje verloor je toch best dik
het voer hier in de UK is weer
ritje was top! alleen moet WB voortaan iets eerder de bochten aangeven
Afslagen bedoel je.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ritje was top! alleen moet WB voortaan iets eerder de bochten aangeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
En check ook even of hij -net als de TT-Rider2- de gemiddelde en topsnelheden bijhoudtquote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]WB heb je de route en geschiedenis al van je navi verwijderd?
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
zich op wat? gegooidquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.
Heb het net gezien, bijgebouwtje woont de oude eigenaar, en die heeft er zich op van boven.
Hoofd nog aan de kant, lichaam in het ondiepe water.![]()
De fotograaf die bij ons uit het raam foto's ging maken is al gearresteerd.
hij typt dit nu vanuit zijn celquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zich op wat? gegooid![]()
heb jij geen foto's ?![]()
quote:
Collega wil scoren, heeft pics gemaakt voor de krant.quote:heb jij geen foto's ?![]()
HTC met breedband.quote:
compensatie drang!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Collega wil scoren, heeft pics gemaakt voor de krant.
Ziet er niet fijn uit.
[..]
HTC met breedband.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef ikookhier het volgende:
Moet wel een helse rit zijn geweest als bazziek in de kopgroep reed
Jammer dat ik niet mee kon
Weinig pics![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
Foootoooosquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.
Heb het net gezien, bijgebouwtje woont de oude eigenaar, en die heeft er zich op van boven.
Hoofd nog aan de kant, lichaam in het ondiepe water.![]()
De fotograaf die bij ons uit het raam foto's ging maken is al gearresteerd.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan wel rijden, alleen niet op die kutdijkjes bij jullie
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
Jouw vaderquote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef Geerd het volgende:
*
Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 19:24
toevallig is mijn vader ook precies 37 te snel geflitst laatst.. reedt 117 op een 80km weg.. kostte hem 270 euro.
Nou kunnen we dat iig al apart leggen deze maand.![]()
niet gister hoor eerder al
Uhh nee laatst container te laat gezien was dubbel baans voor stoplicht en die 2de word na het licht weer in voeg strook dacht ohw mooi paar inhalen.quote:
O datquote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh nee laatst container te laat gezien was dubbel baans voor stoplicht en die 2de word na het licht weer in voeg strook dacht ohw mooi paar inhalen.
Maar zag ineens een busje staan kijk achterom ja hoor maar waar de teller nou precies stond
Bijna t zelfde als met metaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
He hoe soldeer je die kuipdelen aan elkaar? Misschien kan ik zo mijn topkuip repareren
men neme hetzelfde basismateriaal, zal wel ABS zijn. Dan smolt ik eerst voorzichtig de kieren weer aan elkaar, indien mogelijk. Daarna pak je je toevoegmateriaal, en dat smelt op je de plek van de kier. Daarna een beetje smeren, zodat het hele gebied rond je scheur wat vloeibaar wordt en het zo dus een geheel word, ipv plastic wat op je scheur ligt.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
He hoe soldeer je die kuipdelen aan elkaar? Misschien kan ik zo mijn topkuip repareren
Er is idd een lasapparaat voor, beetje het MIG/MAG idee, maar dan hete lucht idd en toevoegmiddel is kunststof op een rolquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bijna t zelfde als met metaal.
Wat kunstof draad, hele warme lucht en je kuipdelen is geloof ik het recept.
Verder nog nooit gedaan.
Ook al nagedacht hoe je daar dan in hemelsnaam nog weer een passend zadel op krijgt?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo... gsxr kap zon 4 cm smaller gemaakt en weer aan elkaar gesoldeert![]()
en maar een eigen topic geopend op MF omdat ik lam werd van hier en daar de foto's posten
Beunkoeprikker GS verbeunerij
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook al nagedacht hoe je daar dan in hemelsnaam nog weer een passend zadel op krijgt?
Die site is al eens eerder voorbij gekomen via WB en zijn olie dingenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:02 schreef TataK het volgende:
We hebben onze motoren verkeerd ingereden![]()
Lees het hier maar eens op je gemak na:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Volgende keer meteen volop gas erop dus![]()
kijk es aan - begint er op te lijken ook nogquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
[..]
Netjes netjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
@TataK, mooi spul idd![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
@TataK, mooi spul idd![]()
Niks moetquote:
wil ik dat wetenquote:Weet je wat mijn normale tarief is voor commercieel werk
been there, done that.quote:
En ik maar denken dat je met die soes op het circuit zou gaan
Denk het nietquote:
nee, 20 minuten (misschien 25) ruw materiaal. Knippen en plakken doen ze in eigen studioquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:34 schreef Cageon het volgende:
neem aan dat t wel >20 minuten filmen is, maar na knippen en plakken + nog maar 20 minuten over is?
altijd leuk om je werk terug te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, 20 minuten (misschien 25) ruw materiaal. Knippen en plakken doen ze in eigen studio
Had ze wel nog wat stockmateriaal toegezegd als ze dat nodig hadden, maar dat hoefde niet. En het mooiste was dat een paar beelden een half jaar in de Avro leader hebben gestaan. Toch wel elke keer een klein stijfje hoor
quote:Ergens begin November 2008 werd het duidelijk dat ik een mooie circuit fiets kon aanschaffen boven alle verwachtingen. Het is een Honda CBR1000RR geworden geheel in circuit trim. Met heel veel geluk kon ik het voor elkaar krijgen om op een van de allerlaatste circuitdagen van het jaar nog even de CBR uit te proberen. Het circuit van Zandvoort kende ik ondertussen al een beetje en het was dus afwachten hoe dit zou zijn op de CBR. Het bleek dat er geen bandenservice aanwezig was en heb het die dag nog met Michelin Pilot Powers moeten doen. Geen probleem, deze banden kende ik al van de TLR! Dat ging direct de eerste sessie al vrij soepel en de sessies daaropvolgend gingen de tijden al flink naar beneden. Uiteindelijk afgesloten met een rondetijd (2:08:240) die 2 seconden lagerlag dan met de TLR (2:10:400), geheel boven verwachting aangezien ik er niet van uit ging direct zo lekker overweg te kunnen met deze vier-cilinder!
thanks, je hebt nog wel mailquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Goed man jullie verhalen
@ Cageon
Goegedaan menneke![]()
quote:[message=12060806,noline]D0 schreef op 24 maart 2009 @ 09:42[/message]:
Ik ben een doorrijder en kan alleen maar beamen dat afgelopen week, het niveau qua motorbeheersing op de weg weer zakte tot de temperatuur die het 's nachts buiten was.
Nu is het helemaal niet erg dat er mensen zijn die hun dierbare brommer 's winters liever binnen laten, als je maar één brommer hebt is het ook soort van logisch.
Maar als de eerste zonnestraal door het wolkendek prikt wordt in allerijl de accu opgeladen, de bijpassende (puntgave) lederen race-overall uit de kast gehaald, de dure bijpassende Arai of Shoei helm onder het stof vandaan geplukt en worden de matchende kevlar handschoenen opgezocht. En dan gaat het gebeuren..
De Moto GP lookalikes rollen hun machine naar buiten met in gedachten de hele pitcrew om hen heen, starten dat machtige apparaat en nemen erop plaats. Wat houterig achteruit manoeuvreren om uit de tuin de komen, in de versnelling en op weg. De eerste paar honderd meter rustig aan want de motor is natuurlijk steenkoud, maar bij het stoplicht staat een VW Golf uit 1980 met een petje achter het stuur. Het petje kijkt stoer, zoals petjes betaamd en geeft aan een potje te willen boeken. Overtuigd als je van jezelf bent neem je deze uitdaging aan en als het licht op groen springt knal je er vandoor, je kijkt in je spiegel en het petje ligt ver achter je. Maar in als je enthousiasme ben je de aankomende bocht vergeten, remmen! Lekker doorremmen in de bocht en maar hopen dat niemand het gezien heeft.
Nu is dat alleen rijden eventjes leuk maar omdat je skilzz van je hele voorkomen af te lezen zijn zoek je de mensen op, want, je moet wel gezien worden (je geeft namelijk niet voor niets zo,n shitload geld uit om er zo uit te zien).
De mensen komen naar buiten op een dag als deze en zullen zich vast wel verzamelen op een terrasje, om te genieten van de eerste zonnestralen. Koers naar het terrasje dus.
Het terrasje ligt aan een smal oud straatje en daar komt je open Akrapovic goed tot z,n recht weet je. Aan de gezichten van de lui op het terras is af te lezen dat ze minstens zo blij zijn met dit geluid als met de eerste zonnestralen op hun gezicht.
Je bent nu dus gezien, maar nog niet echt door de doelgroep die je in gedachten had, andere motorrijders! Dus, koers naar de snelweg en op naar die ene parkeerplaats waar de Valentino's in spé elkaar vaak treffen. Even invoegen, knippertje naar links, opschakelen &$%^W how, daar ging het schakelen weer even mis, hopelijk heeft niemand het gezien! Kijk even naar je motorlaars (net alsof het een technisch mankement betrof waarvan je op de hoogte bent) en nu om de afgang te compenseren, vol gas! Hoppa 300 op de teller, wie doet dat me na op asfalt van 8 graden Celcius. Met deze snelheid ben ik er lekker rap en horen ze me vast aankomen (looks zijn vaak ondergeschikt aan het geluid weetje). Een inhalende vrachtwagen een paar honderd meter op heb je al gespot, je besluit het gas er nog heel even op te houden want die vrachtwagen zal tegen de tijd dat jij er bent vast weer op de rechterbaan rijden. Niet dus, vol in de remmen. Maar goed dat je vorig jaar die speciale kevlarneopreencarbide remblokjes hebt laten monteren, anders had het lelijk af kunnen lopen!
De afrit, scherp bochtje wat erna komt. Even lekker plat. Ho, whoeps, iets te plat even rechtop en weer plat, beetje bijremmen en weer rechtop. Zulke bochtjes heb je in de pocket. Er komt een tegenligger aan, iets op twee wielen. Je kunt niet goed zien wat het is maar je steekt voorzichtig je hand op, de tegenligger steekt daarop ook zijn hand op. Als de tegenligger dichterbij komt zie je dat het een scooter betreft! Snel die hand terug aan je stuur en maar weer hopen dat niemand je falen gezien heeft, een motorscooter groeten, je bent toch niet helemaal.. Is vast zo,n sulletje die er het hele jaar door mee naar z,n werk gaat, die kunnen toch niet rijden, blijf lekker op het fietspad..
Blijkbaar een gevoelig onderwerp, het stukje is louter hypothetisch en dient enkel ter vermaak.
Tofjensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
@TataK, mooi spul idd![]()
250 per dag/dagdeel, jij afzetterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Denk het nietgeloof dat het 500 euro was voor 20 minuten film werk. Was wel onderwater voor een tv-programma, dus die betalen toch wel wat je vraagt
Je hebt toch niet de illusie dat als je hier niets post wij regelmatig je MF topic gaan bezoeken he?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo... gsxr kap zon 4 cm smaller gemaakt en weer aan elkaar gesoldeert![]()
en maar een eigen topic geopend op MF omdat ik lam werd van hier en daar de foto's posten
Beunkoeprikker GS verbeunerij
Waren je gasstanden kapot dan? Zondag alleen beetje gas en geen rem gezien.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef Cageon het volgende:
mijn fiets heeft maar 2 standjes, geen gas, heul veul gas.
Alles daar tussen in resulteert in een afwisseling van bovengenoemde standjes.
Mooi logoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
@TataK, mooi spul idd![]()
quote:
Gaat over onze flamoes racer?quote:de dure bijpassende Arai of Shoei helm onder het stof vandaan geplukt en worden de matchende kevlar handschoenen opgezocht.
publieke omroepen hebben een onbeperkt budget voor ons beunhazen (en ik denk dat dit maar 10% was van wat een echt pro OW-filmer zou rekenen)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
250 per dag/dagdeel, jij afzetter
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waren je gasstanden kapot dan? Zondag alleen beetje gas en geen rem gezien.
quote:
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valse tranen van iemand die in het weekend nog fappend in zijn racepak moeilijk stond te doen om te pissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Alleen in de wasbak na het schijten in de badkuip [/Makster en Rib-I]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Is zeker net zo lastig als een servetje pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
Damn! inside meet jokequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
achja je kan niet altijd overal bij komen zijn..quote:
Je hebt toch de hele weg aangehangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de rijders die hun gas wel konden vinden inderdaad.
Makkelijker wheelies maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Makkelijker hopjes maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?![]()
was een serieuze vraag hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
De motor??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
was een serieuze vraag hoor
Weet hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
was een serieuze vraag hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet hetHet stak alleen een beetje omdat ik het met de kawa eens aan KK heb gevraagd.
Wie de bal kaatst, krijgt em van een ander terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet hetHet stak alleen een beetje omdat ik het met de kawa eens aan KK heb gevraagd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
achja je kan niet altijd overal bij komen zijn..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
viel me ook mee dat CP mij niet vroeg of t niet wat harder kon rond die rotonde
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je stak je knie wel erg ver uit ja
Dat is ouderdom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En na het weekend weer klagen over schrale knieen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de rijders die hun gas wel konden vinden inderdaad.
Naar ik gehoord heb kan je beter met die ER5 van motor ruilen.quote:
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma manquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naar ik gehoord heb kan je beter met die ER5 van motor ruilen.![]()
We hebben wel geboft met het weer afgelopen weekend.
Nu de hele week natte shit.
DE hoer van Gouda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef stinkie het volgende:
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma man
Mijn dag is weer compleetquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een foto van zijn motor
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Woar [ afbeelding ]
Die zeuren tenminste nietAls je ze betaald
/R.Gie
Dat zijn mensen die het ook alleen bij een paar lessen hebben gehouden!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma man
2040quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
Heel Amsterdam elektrisch vervoer in 2040.
Ik ga geen nieuwe motor meer kopen voorlopig.
Verouderd systeem.
[ afbeelding ]
Eindelijk twee jaar m'n huis afbetaald.quote:
Worden 'ze' dan net zo onderhevig aan veranderingen innovatie als computers.quote:It probably may not be as fast or even sound like a Ducati Desmosedici RR, but the TTX01 claiming to be the world’s fastest all-electric motorbike was unveiled at the NEC International Bike Show and is already road-legal in the UK.
The TTX01 was commissioned by TTX GP founder Azhar Hussain and designed and built by British engineers for world’s first Emissions-free Grand Prix for motorbikes to be held at the Isle of Man next year. Built around an old GSX-750 chassis, suspension and bodywork, the TTX01 claim it can go from 0-60mph in 3.5 seconds and at top speed 125mph is enough to give most modern day motorcycles a run for their money in real world riding conditions.
The TTX01 runs on two battery-powered motors designed by Brighton based Agni Motors attached to its rear wheel. It is rated at about 86 brake horsepower, equivalent to the peak power of a standard 600cc racing bike.
The final version, due out in a year’s time, will have a frame made from lightweight carbon composite materials. It will also incorporate technologies such as regenerative braking, to increase its range.
Zal je vriendin geen leuke opmerking vinden.quote:dat ga ik toch niet reddenmet mijn rijstijl
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je vriendin geen leuke opmerking vinden.
Of jij je vriendin dan nog wil kennen is een ander verhaal.
Sowhe! Direct marketing voor christelijke doelgroepen en kerkelijke nichemarkten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je moet wat als je de hele dag al 14 uur met NAW -gegevens bezig bent
Gaat dit over de GS?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:op relationeel vlak doe ik geen uitspraken die verder strekken dan 3 maanden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2040![]()
dat ga ik toch niet reddenmet mijn drink [s] rij[/ss]tijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |