Mooi logoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:02 schreef Cageon het volgende:
en t is live...
phear
www.pruim-racing.nl
[ [url=http://www.pruim-racing.nl/images/logo/logo_pruim-racing_wide_gray.gif]afbeelding ]
[/url]
@TataK, mooi spul idd![]()
quote:
Gaat over onze flamoes racer?quote:de dure bijpassende Arai of Shoei helm onder het stof vandaan geplukt en worden de matchende kevlar handschoenen opgezocht.
publieke omroepen hebben een onbeperkt budget voor ons beunhazen (en ik denk dat dit maar 10% was van wat een echt pro OW-filmer zou rekenen)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
250 per dag/dagdeel, jij afzetter
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waren je gasstanden kapot dan? Zondag alleen beetje gas en geen rem gezien.
quote:
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valse tranen van iemand die in het weekend nog fappend in zijn racepak moeilijk stond te doen om te pissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Alleen in de wasbak na het schijten in de badkuip [/Makster en Rib-I]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Is zeker net zo lastig als een servetje pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
Damn! inside meet jokequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
achja je kan niet altijd overal bij komen zijn..quote:
Je hebt toch de hele weg aangehangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de rijders die hun gas wel konden vinden inderdaad.
Makkelijker wheelies maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Makkelijker hopjes maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?![]()
was een serieuze vraag hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |