Jouw vaderquote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef Geerd het volgende:
*
Geplaatst op vrijdag 20 maart 2009 19:24
toevallig is mijn vader ook precies 37 te snel geflitst laatst.. reedt 117 op een 80km weg.. kostte hem 270 euro.
Nou kunnen we dat iig al apart leggen deze maand.![]()
niet gister hoor eerder al
Uhh nee laatst container te laat gezien was dubbel baans voor stoplicht en die 2de word na het licht weer in voeg strook dacht ohw mooi paar inhalen.quote:
O datquote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh nee laatst container te laat gezien was dubbel baans voor stoplicht en die 2de word na het licht weer in voeg strook dacht ohw mooi paar inhalen.
Maar zag ineens een busje staan kijk achterom ja hoor maar waar de teller nou precies stond
Bijna t zelfde als met metaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
He hoe soldeer je die kuipdelen aan elkaar? Misschien kan ik zo mijn topkuip repareren
men neme hetzelfde basismateriaal, zal wel ABS zijn. Dan smolt ik eerst voorzichtig de kieren weer aan elkaar, indien mogelijk. Daarna pak je je toevoegmateriaal, en dat smelt op je de plek van de kier. Daarna een beetje smeren, zodat het hele gebied rond je scheur wat vloeibaar wordt en het zo dus een geheel word, ipv plastic wat op je scheur ligt.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
He hoe soldeer je die kuipdelen aan elkaar? Misschien kan ik zo mijn topkuip repareren
Er is idd een lasapparaat voor, beetje het MIG/MAG idee, maar dan hete lucht idd en toevoegmiddel is kunststof op een rolquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bijna t zelfde als met metaal.
Wat kunstof draad, hele warme lucht en je kuipdelen is geloof ik het recept.
Verder nog nooit gedaan.
Ook al nagedacht hoe je daar dan in hemelsnaam nog weer een passend zadel op krijgt?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo... gsxr kap zon 4 cm smaller gemaakt en weer aan elkaar gesoldeert![]()
en maar een eigen topic geopend op MF omdat ik lam werd van hier en daar de foto's posten
Beunkoeprikker GS verbeunerij
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook al nagedacht hoe je daar dan in hemelsnaam nog weer een passend zadel op krijgt?
Die site is al eens eerder voorbij gekomen via WB en zijn olie dingenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:02 schreef TataK het volgende:
We hebben onze motoren verkeerd ingereden![]()
Lees het hier maar eens op je gemak na:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Volgende keer meteen volop gas erop dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |