quote:
Gaat over onze flamoes racer?quote:de dure bijpassende Arai of Shoei helm onder het stof vandaan geplukt en worden de matchende kevlar handschoenen opgezocht.
publieke omroepen hebben een onbeperkt budget voor ons beunhazen (en ik denk dat dit maar 10% was van wat een echt pro OW-filmer zou rekenen)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
250 per dag/dagdeel, jij afzetter
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waren je gasstanden kapot dan? Zondag alleen beetje gas en geen rem gezien.
quote:
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Valse tranen van iemand die in het weekend nog fappend in zijn racepak moeilijk stond te doen om te pissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Alleen in de wasbak na het schijten in de badkuip [/Makster en Rib-I]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je wel is geprobeerd te pissen met een boner...Is zeker net zo lastig als een servetje pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
Damn! inside meet jokequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is zeker net zo lastig als een servetje pakken
achja je kan niet altijd overal bij komen zijn..quote:
Je hebt toch de hele weg aangehangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de rijders die hun gas wel konden vinden inderdaad.
Makkelijker wheelies maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
dacht al, wat doet die bazziek toch in mijn slipstream...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Makkelijker hopjes maken met mijn brommer dan jij met je dikke tweecilinder bedoel je?![]()
was een serieuze vraag hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BazzieK het volgende:
Was je er maar bij geweestNu kreeg ik de vraag van OPM of ie al aan stond
![]()
De motor??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
was een serieuze vraag hoor
Weet hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
was een serieuze vraag hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet hetHet stak alleen een beetje omdat ik het met de kawa eens aan KK heb gevraagd.
Wie de bal kaatst, krijgt em van een ander terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet hetHet stak alleen een beetje omdat ik het met de kawa eens aan KK heb gevraagd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
achja je kan niet altijd overal bij komen zijn..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
viel me ook mee dat CP mij niet vroeg of t niet wat harder kon rond die rotonde
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je stak je knie wel erg ver uit ja
Dat is ouderdom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En na het weekend weer klagen over schrale knieen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de rijders die hun gas wel konden vinden inderdaad.
Naar ik gehoord heb kan je beter met die ER5 van motor ruilen.quote:
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma manquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naar ik gehoord heb kan je beter met die ER5 van motor ruilen.![]()
We hebben wel geboft met het weer afgelopen weekend.
Nu de hele week natte shit.
DE hoer van Gouda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef stinkie het volgende:
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma man
Mijn dag is weer compleetquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een foto van zijn motor
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Woar [ afbeelding ]
Die zeuren tenminste nietAls je ze betaald
/R.Gie
Dat zijn mensen die het ook alleen bij een paar lessen hebben gehouden!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik weet wie daarop gelest hebben, dat ding is bad karma man
2040quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
Heel Amsterdam elektrisch vervoer in 2040.
Ik ga geen nieuwe motor meer kopen voorlopig.
Verouderd systeem.
[ afbeelding ]
Eindelijk twee jaar m'n huis afbetaald.quote:
Worden 'ze' dan net zo onderhevig aan veranderingen innovatie als computers.quote:It probably may not be as fast or even sound like a Ducati Desmosedici RR, but the TTX01 claiming to be the world’s fastest all-electric motorbike was unveiled at the NEC International Bike Show and is already road-legal in the UK.
The TTX01 was commissioned by TTX GP founder Azhar Hussain and designed and built by British engineers for world’s first Emissions-free Grand Prix for motorbikes to be held at the Isle of Man next year. Built around an old GSX-750 chassis, suspension and bodywork, the TTX01 claim it can go from 0-60mph in 3.5 seconds and at top speed 125mph is enough to give most modern day motorcycles a run for their money in real world riding conditions.
The TTX01 runs on two battery-powered motors designed by Brighton based Agni Motors attached to its rear wheel. It is rated at about 86 brake horsepower, equivalent to the peak power of a standard 600cc racing bike.
The final version, due out in a year’s time, will have a frame made from lightweight carbon composite materials. It will also incorporate technologies such as regenerative braking, to increase its range.
Zal je vriendin geen leuke opmerking vinden.quote:dat ga ik toch niet reddenmet mijn rijstijl
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je vriendin geen leuke opmerking vinden.
Of jij je vriendin dan nog wil kennen is een ander verhaal.
Sowhe! Direct marketing voor christelijke doelgroepen en kerkelijke nichemarkten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je moet wat als je de hele dag al 14 uur met NAW -gegevens bezig bent
Gaat dit over de GS?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:op relationeel vlak doe ik geen uitspraken die verder strekken dan 3 maanden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2040![]()
dat ga ik toch niet reddenmet mijn drink [s] rij[/ss]tijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |