Afslagen bedoel je.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ritje was top! alleen moet WB voortaan iets eerder de bochten aangeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
Ik denk dat ze op zoek zijn naar de organisator van een debiele motortoertocht / illegale straatrace gisteren
En check ook even of hij -net als de TT-Rider2- de gemiddelde en topsnelheden bijhoudtquote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]WB heb je de route en geschiedenis al van je navi verwijderd?
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef Wifebeater het volgende:
zich op wat? gegooidquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.
Heb het net gezien, bijgebouwtje woont de oude eigenaar, en die heeft er zich op van boven.
Hoofd nog aan de kant, lichaam in het ondiepe water.![]()
De fotograaf die bij ons uit het raam foto's ging maken is al gearresteerd.
hij typt dit nu vanuit zijn celquote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zich op wat? gegooid![]()
heb jij geen foto's ?![]()
quote:
Collega wil scoren, heeft pics gemaakt voor de krant.quote:heb jij geen foto's ?![]()
HTC met breedband.quote:
compensatie drang!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Collega wil scoren, heeft pics gemaakt voor de krant.
Ziet er niet fijn uit.
[..]
HTC met breedband.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef ikookhier het volgende:
Moet wel een helse rit zijn geweest als bazziek in de kopgroep reed
Jammer dat ik niet mee kon
Weinig pics![]()
Foootoooosquote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde.. ligt hier een man in de sloot .. twintig meter van hier.
Heb het net gezien, bijgebouwtje woont de oude eigenaar, en die heeft er zich op van boven.
Hoofd nog aan de kant, lichaam in het ondiepe water.![]()
De fotograaf die bij ons uit het raam foto's ging maken is al gearresteerd.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan wel rijden, alleen niet op die kutdijkjes bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |