Ach aruba zat er wel vaker naastquote:
Je hoort het hem zeggen hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zondagavond vanaf half negen op SBS6 naar een spectaculaire verborgencamera-actie met een duikboot en acht snuffelhonden.
Als hij vanavond daaraan is overleden zegt dat alsnog genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef Vitalogy het volgende:
Gvd die Joran die krijgt me toch een hartverzakking iedere keer
De bron is een obscuur alternatief weekblad:quote:
Geweldig dat plaatje daarboven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Longmen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lloway_gevonden.html
Ik snap die hype ervan ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef Supersoep het volgende:
En daarom is dat hele getwitter dikke bullshit. Mensen racen gewoon om wat voor nieuws dan ook er als eerst op te gooien, ook al zijn het maar geruchten of ronduit leugens.
Ach ja.
Hier ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik snap die hype ervan ook niet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Lichaam Natalee Holloway mogelijk gevonden
Uitgegeven: 20 maart 2009 21:46
Laatst gewijzigd: 20 maart 2009 21:46
AMSTERDAM - Op Aruba zou het lichaam van Natalee Holloway gevonden zijn.
Dat meldt een lokale Amerikaanse krant op de website.
Het gerucht komt van een medewerker van een luchtvaartmaatschappij. Die zegt een agent gesproken te hebben die met een speurhond op weg was naar Aruba.
De website van de Amerikaanse nieuwszender Foxnews meldt echter dat er slechts een speurhond onderweg zou zijn naar het eiland om de politie te assisteren bij mogelijk onderzoek.
Holloway
Natalee Holloway verdween in 2005 na een avond stappen. Volgens het OM is Joran van der Sloot degene die het toen 18-jarige meisje als laatste levend heeft gezien.
Hij is twee keer aangehouden in verband met de zaak, maar wegens gebrek aan bewijs moest justitie hem laten gaan.
Zouden P&W nu nog koortsachtig proberen Peter R. in de studio te krijgen?quote:
Unwarranted self-importance is een mooie term. Mensen willen zich belangrijk voelen en bijdrages leveren. Maar dat heeft dus nadelen, geef mij maar een accuraat nieuwsbericht een uur later, dan een kort inaccuraat bericht 3 seconden na een incident.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Media-aandacht voor Peter R. hoef je nooit koortsachtig te proberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zouden P&W nu nog koortsachtig proberen Peter R. in de studio te krijgen?
Ik hoop het! Sensatie tv op de halfdronken vrijdagavond!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zouden P&W nu nog koortsachtig proberen Peter R. in de studio te krijgen?
ja daarvoor hoop ik het ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het! Sensatie tv op de halfdronken vrijdagavond!
Foxnews heeft het ook van die dezelfde bron site waar ook het Twitter bericht naartoe linkte. Toen ik in de URL ''blogs'' zag wist ik al genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Foxnews is de enige bron die mogelijk zou kunnen kloppen, alle Nederlandse media is c/p-journalistiek.
die stewardess heeft het als een gek op twitter gepost that's it.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Foxnews heeft het ook van die dezelfde bron site waar ook het Twitter bericht naartoe linkte. Toen ik in de URL ''blogs'' zag wist ik al genoeg.
dat is een bericht van 23 maart 2006.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)mogelijkgevonden.htm
Er staat ook zo FOK!king onduidelijk bij wanneer ze vermist is.
Volgens dat nieuwsbericht is ze afgelopen 30 mei vermist.![]()
Ontkenningsfase! Nu is het zéker waar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)holloway_lichaam.xml
Hoax!
ik denk ook dat het onzin is, maar denk je dat het OM uit de school klapt tegen RTL? Net zo onbetrouwbaar bericht dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)holloway_lichaam.xml
Hoax!
Dat hoop je hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef SteelDogg het volgende:
Weten jullie btw nog toen Marlies van der Kouwe vermist was? Toen ging het precies op dezelfde wijze. één nieuwsbron kwam met het nieuwsbericht, de rest volgde. En toen werd het officieel dat ze gevonden was.
Ik verwacht iig dat het wel waar is. Hier kom je niet zomaar mee,
In de tuin van die pa denk ik, als ze is gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:59 schreef SteelDogg het volgende:
Tuurlijk. Alleen natuurlijk bedenk ik me dan waar ze dan gevonden zou zijn. En ja, dan begin ik eerlijk gezegd wel te twijfelen.
Maargoed, we wachten gewoon met z'n allen af op een officiëel persbericht, waarin bevestigd word dat ze gevonden is.
NOS loopt altijd achter.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Longmen het volgende:
NOS Journaal begint nu, totaal geen melding
En het lukt nog ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Oké, een of andere big boss heeft het vanavond gewoon leuk gevonden om iedereen hiermee op te fokken.
Ja daar noem je ook wat , Nosquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Longmen het volgende:
NOS Journaal begint nu, totaal geen melding
NOS post niet zomaar wat zoals RTLquote:
zou belachelijk zijn als het journaal nu opent hiermee cq het meldt vind je ook niet?quote:
Gelukkig dat je er "mogelijk" bijzet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Foxnews is de enige bron die mogelijk zou kunnen kloppen, alle Nederlandse media is c/p-journalistiek.
Wat moeten ze melden dan? Dat een onbekende stewardess op een cityhopper vlucht heeft gezegd dat er mogelijk stoffelijke resten zijn gevonden en dat ze die nu met een hond gaan lokaliseren waarna (mits gevonden resten natuurlijk) er nog dna onderzoek moet komen om vast te stellen van wie die resten dan zijn en om dáárna nog eens vast te stellen hoe die persoon om het leven is gekomen.quote:
En je had niet zoiets van "Kom, laat ik ook een lettertype gebruiken wat op z'n minst lijkt op dat van teletekst"?quote:
Is ook zo, zat te fucken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat moeten ze melden dan? Dat een onbekende stewardess op een cityhopper vlucht heeft gezegd dat er mogelijk stoffelijke resten zijn gevonden en dat ze die nu met een hond gaan lokaliseren waarna (mits gevonden resten natuurlijk) er nog dna onderzoek moet komen om vast te stellen van wie die resten dan zijn en om dáárna nog eens vast te stellen hoe die persoon om het leven is gekomen.
Mijn god, voor hetzelfde geld hebben ze het over het lichaam van Jos Brink dat is losgespoeld ofzo.
IS JOS BRINK LOSGESPOELD???!! OH NOEZ!!!!!!1111quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat moeten ze melden dan? Dat een onbekende stewardess op een cityhopper vlucht heeft gezegd dat er mogelijk stoffelijke resten zijn gevonden en dat ze die nu met een hond gaan lokaliseren waarna (mits gevonden resten natuurlijk) er nog dna onderzoek moet komen om vast te stellen van wie die resten dan zijn en om dáárna nog eens vast te stellen hoe die persoon om het leven is gekomen.
Mijn god, voor hetzelfde geld hebben ze het over het lichaam van Jos Brink dat is losgespoeld ofzo.
quote:Update: Aruban Police Commissioner Strantan tells CNN the new allegations regarding the possible discovery of Natalee Holloway's body are false. No spang conjo...
Nee, ze denken dat ze weten waar het ongeveer zou kunnen liggen:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Sowieso een beetje vaag verhaal. Wat kan een hond nou nog bijdragen aan het identificeren van een lijk? Want daar gaat het blijkbaar om, er is iets gevonden; zo'n hond hoeft dat dan niet meer te doen.
quote:They think they've found where Natalee Holloway's remains are, and they're taking the dog down to confirm that," said the flight attendant
lekker laat van die lutsers van GSquote:
jawel, die worden gewoon uitgelatenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef alors het volgende:
Misschien is er iets van haar lichaam aangespoeld ofzo.. Die honden worden dus wel overgevlogen. Dat al ook wel niet voor niets zijn...
Ey, je paint of je paint niet hè coño.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je had niet zoiets van "Kom, laat ik ook een lettertype gebruiken wat op z'n minst lijkt op dat van teletekst"?
De hond vindt het lijk. Dat is het idee van speurhonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Sowieso een beetje vaag verhaal. Wat kan een hond nou nog bijdragen aan het identificeren van een lijk? Want daar gaat het blijkbaar om, er is iets gevonden; zo'n hond hoeft dat dan niet meer te doen.
Eentje maar. En waarom uit Miami?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef alors het volgende:
Misschien is er iets van haar lichaam aangespoeld ofzo.. Die honden worden dus wel overgevlogen. Dat al ook wel niet voor niets zijn...
Spitsnieuws dan, god wat een zooitje was dat en nu nog steeds. Ik bezoek die site nooit meer. Eerst in volledige caps dat ze is gevonden, dan twee berichten over hetzelfde gerucht en nu nog steeds geen update dat het een hoax is.quote:
Ik lees die reacties weleens als ik misantropisch ben. Dan weet ik zó zeker dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Spitsnieuws dan, god wat een zooitje was dat en nu nog steeds. Ik bezoek die site nooit meer. Eerst in volledige caps dat ze is gevonden, dan twee berichten over hetzelfde gerucht en nu nog steeds geen update dat het een hoax is.
Telegraafquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Spitsnieuws dan, god wat een zooitje was dat en nu nog steeds. Ik bezoek die site nooit meer. Eerst in volledige caps dat ze is gevonden, dan twee berichten over hetzelfde gerucht en nu nog steeds geen update dat het een hoax is.
ja man, want het was al zeker 6 minuten eerder bekendquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja man, want het was al zeker 6 minuten eerder bekend
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Heeft haar vader geregeld ofzo.
http://twitter.com/BreakingNewsOnquote:CNN: Dog brought in by Natalie Holloway's father to search for her body; no reason to believe she has been found.
16 minuten ago from BNO Headquarters
6 minuten is een eeuwigheid voor een nieuwswebsite. Als ze een vaag gerucht niet binnen 10, misschien 15 seconden online hebben staan als zijnde belangrijk nieuws, zijn het gewoon amateurs.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja man, want het was al zeker 6 minuten eerder bekend
http://www.24ora.com/content/view/7762/5/#jc_allCommentsquote:No remains of Holloway found
Friday, 20 March 2009 - 17:10
Vandaag is in Aruba een speurhondengeleider met zijn hond gearriveerd.Hij heeft het verzoek gekregen van Dave Holloway om te zoeken naar het stoffelijk overschot van diens verdwenen dochter Natalee.De speurder gaat zoeken in een ondergelopen dam op het eiland waarover eerder door een getuige werd verklaard. Het Openbaar Ministerie heeft geen aanleiding om aan te nemen, zoals ook al eerder meermalen is meegedeeld, dat het lichaam van Natalee Holloway zich in die dam bevindt. Omdat Dave Holloway, naar zeggen van de speurder, geen rust heeft voordat hij zich daarvan zelf heeft kunnen overtuigen, heeft het OM gemeend de speurder zijn gang te laten gaan. De man heeft met het Openbaar Ministerie en de politie afspraken gemaakt over zijn zoekactie. De politie zal daar toezicht op houden.
Diezelfde dam die al twee keer eerder is overhoop gehaald op basis van onbetrouwbare getuigenverklaringen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.24ora.com/content/view/7762/5/#jc_allComments
http://www.destentor.nl/a(...)rhond-naar-Aruba.ecequote:Vader Holloway stuurt speurhond naar Aruba
vrijdag 20 maart 2009 | 22:15 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 20 maart 2009 | 22:29
ORANJESTAD (ANP) - Op Aruba is vrijdag met een vlucht uit de VS een speciaal opgeleide hond met begeleider aangekomen die het lichaam van Natalee Holloway moet lokaliseren. Het is een initiatief van Dave Holloway, de vader van de sinds 2005 vermiste Amerikaanse tiener. Hij is ervan overtuigd dat er op een bepaalde plek niet goed genoeg onderzoek is verricht.
Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft de komst van het 'speurteam' bevestigd, maar helpt niet actief mee. Hoofdofficier van justitie Hans Mos beschouwt de actie als 'kul'. ,,De discussie of het lichaam daar kan zijn of niet, hebben we al lang gehad'', aldus Mos.
De officier heeft wel even met de speurders gesproken over ,,bepaalde regels'' waaraan ze zich moeten houden. De lokale politie houdt in de gaten of ze zich daaraan houden.
Het OM heeft laten weten nog enkele maanden nodig te hebben om het onderzoek na de verdwijningzaak af te ronden. Vooral verklaringen die verdachte Joran van der Sloot heeft gedaan, nemen bij de instantie nodige tijd in beslag.
Die Hans Mos is ook zo'n klapjosti die de hele dag koffieleut en het onderzoek langs zich heen laat gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/a(...)rhond-naar-Aruba.ece
Eén speurhond die haar opspoort in een avondje, i.p.v. massa's rechercheurs en verborgen camera-actiesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Zeven7 het volgende:
Die Mos moet wel zeker van zijn zaak zijn om de actie publiekelijk als "kul" af te doen. Zou wat zijn als ze haar toch vinden, dan kan ie wel inpakken.![]()
Hoewel.. het blijft Aruba natuurlijk
quote:
spuit11quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef mrBhimself het volgende:
Bullshit; er is nog helemaal niets gevonden.
Twitter heeft een hoog bullshit risico. Accepteer het maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat twitter bulshit is: In de laatste maanden is gebleken dat twitter STEEDS WEER het snelst was met nieuws. Bijvoorbeeld de crash in de Hudson werd als eerste gemeld door iemand die het gezien had. De schipholcrash werd ook als eerst op twitter gemeld. Het ANP was hierbij steeds later. Blijf dus maar lekker volhouden dat twitter onzin is, hou je lekker bij de feiten
idd... is ze nou gevonden? weinig zin in 6 paginas wellus nietus lezenquote:
Guttegut ze zitten er voor het eerst een keer naast. Boo fucking hooquote:
Verdiep je eerst eens in twitter voordat je boude uitspraken doetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twitter heeft een hoog bullshit risico. Accepteer het maar.
Edit: Oh wacht je bent een meisje. Laat maar, jij wint.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was slechts een vraag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Guttegut ze zitten er voor het eerst een keer naast. Boo fucking hoo
tot noch toe is BNO steeds het snelst geweest met nieuws. Kijk bijvoorbeeld in het fritzl topic. Ik poste de uitspraak ver voordat andere media ermee kwamen
Owquote:
Ok. er is dus nog niets gevonden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ow
het is waarschijnlijk een opgeblazen verhaal. De vader van natalee heeft een speurhond over laten vliegen. Tot zover de feiten
Is ook het enige dat ik kan vinden op diverse websitesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ow
het is waarschijnlijk een opgeblazen verhaal. De vader van natalee heeft een speurhond over laten vliegen. Tot zover de feiten
Daar noem je wat op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:25 schreef Sapstengel het volgende:
. Mensen zouden beter moeten weten en bagger negeren.
Nee, er er wordt ook niets gevonden.quote:
2 succesverhalen, zozoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat twitter bulshit is: In de laatste maanden is gebleken dat twitter STEEDS WEER het snelst was met nieuws. Bijvoorbeeld de crash in de Hudson werd als eerste gemeld door iemand die het gezien had. De schipholcrash werd ook als eerst op twitter gemeld. Het ANP was hierbij steeds later. Blijf dus maar lekker volhouden dat twitter onzin is, hou je lekker bij de feiten
Joh, ga dan lekker twitteren ipv hier op het forum je bagger te verspreidenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Guttegut ze zitten er voor het eerst een keer naast. Boo fucking hoo
tot noch toe is BNO steeds het snelst geweest met nieuws. Kijk bijvoorbeeld in het fritzl topic. Ik poste de uitspraak ver voordat andere media ermee kwamen
Twitter kwam er als eerst mee, daarna namen de andere media het over. Als ik het een kwartier later had gepost naar aanleiding van een bericht op nu.nl dan had niemand lopen zeuren. Ik poste het eerder en iedereen zeiktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, ga dan lekker twitteren ipv hier op het forum je bagger te verspreiden
Misschien dat ze je daar wel een leuke aanwinst vinden, hier op het forum ben je eigenlijk niet van toegevoegde waarde.
Jij bent echt heel dom of niet? Als mensen een voorbeeld geven dan geef je er een paar. Ik kan een veel langere lijst maken met nieuws waarbij twitter eerder was maar ik ga daar hier geen moeite voor doenquote:
tja jij beschuldigt mensen na één reactie met dom. Dat zegt genoeg vind je niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij bent echt heel dom of niet? Als mensen een voorbeeld geven dan geef je er een paar. Ik kan een veel langere lijst maken met nieuws waarbij twitter eerder was maar ik ga daar hier geen moeite voor doen
Je gaat voorbij aan het feit dat BNO nieuws eerder oppikt dan andere media. In dit geval wisten zij eerder te melden dat die website dit meldde. BNO had dus ook niet ongelijk, zij geeft alleen aan wat er speelt. Andere media verwijzen ook niet naar BNO maar naar die website. Twitter bashen is daarom volgens mij totaal irrelevant...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja jij beschuldigt mensen na één reactie met dom. Dat zegt genoeg vind je niet?
Zo kan je ook een lijst met mislukte Twitter zaken noemen. Het is gewoon geen argument.
je wanhopig verschuilen achter een paar succesjes ook hoor. Maar geeft verder niet je mag een Twitter fan zijn hoor...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat BNO nieuws eerder oppikt dan andere media. In dit geval wisten zij eerder te melden dat die website dit meldde. BNO had dus ook niet ongelijk, zij geeft alleen aan wat er speelt. Andere media verwijzen ook niet naar BNO maar naar die website. Twitter bashen is daarom volgens mij totaal irrelevant...
Ja maar dat slaat dus nergens op. BNO is altijd sneller dan het ANP, ALTIJD. Daarom slaat deze discussie ook nergens op.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
je wanhopig verschuilen achter een paar succesjes ook hoor. Maar geeft verder niet je mag een Twitter fan zijn hoor...
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Twitter is sneller met echt nieuws, Twitter is sneller met fake nieuws, Twitter is altijd sneller maar onbetrouwbaar. Opgelost.
Ja alleen het probleem komt wanneer NOS, Nu.nl of RTL hun nieuws van Twitter gaan halen. De gevestigde media zou beter moeten weten en een hoax-gevoelig iets als Twitter links laten liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef Dagonet het volgende:
Natuurlijk is het geen superieure vervanger, al is het alleen maar dat NOS of Nu.nl of RTL instanties zijn die je ter verantwoording kan roepen bij foutief nieuws. Dat wordt bij Twitter nogal onmogelijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:46 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb ooit een mooi filmpje van google gezien over de journalistiek van de toekomst.. Kan linkje niet vinden, maar daar kwam het op neer dat alles zo gedigitaliseerd en doorgelinkt was dat niets meer echt betrouwbaar was. Dat van twitter is een mooi voorbeeld
Tegenwoordig is het belangrijker wie het eerste is met het nieuws... Niet of alles klopt..quote:Op zondag 22 maart 2009 09:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Goede journalistiek wordt gedaan door betrouwbare journalisten en media.
Betrouwbare journalisten en media presenteren feiten pas als feiten na zelf serieus onderzoek te hebben gedaan.
De snelheid van de berichtgeving heeft daar niets mee te maken.
Voor sommigen wel, voor anderen niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het belangrijker wie het eerste is met het nieuws... Niet of alles klopt..
Onzin. Snelheid is wel degelijk van belang. Kijk naar de eeuwige vete tussen het nos journaal en rtl nieuws wie het snelst nieuws brengt. Met internetjournalistiek precies hetzelfde. Dan kan er wel eens wat mis gaan. Maar dit is de eerste keer terwijl BNO tientallen keren het wel bij het juiste eind had. Ik had het risico genomen...quote:Op zondag 22 maart 2009 09:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Goede journalistiek wordt gedaan door betrouwbare journalisten en media.
Betrouwbare journalisten en media presenteren feiten pas als feiten na zelf serieus onderzoek te hebben gedaan.
De snelheid van de berichtgeving heeft daar niets mee te maken.
Dat jij het risico wel had genomen, betekent niet dat ieder ander dat ook doet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin. Snelheid is wel degelijk van belang. Kijk naar de eeuwige vete tussen het nos journaal en rtl nieuws wie het snelst nieuws brengt. Met internetjournalistiek precies hetzelfde. Dan kan er wel eens wat mis gaan. Maar dit is de eerste keer terwijl BNO tientallen keren het wel bij het juiste eind had. Ik had het risico genomen...
NOS en RTL willen zaken nog wel eens toetsen op werkelijkheid. Dat was in het geval van Holloway niet het geval. Vandaar dat NOS en RTL het ook niet direct overnamen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onzin. Snelheid is wel degelijk van belang. Kijk naar de eeuwige vete tussen het nos journaal en rtl nieuws wie het snelst nieuws brengt. Met internetjournalistiek precies hetzelfde. Dan kan er wel eens wat mis gaan. Maar dit is de eerste keer terwijl BNO tientallen keren het wel bij het juiste eind had. Ik had het risico genomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |