Ik hoop het! Sensatie tv op de halfdronken vrijdagavond!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zouden P&W nu nog koortsachtig proberen Peter R. in de studio te krijgen?
ja daarvoor hoop ik het ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het! Sensatie tv op de halfdronken vrijdagavond!
Foxnews heeft het ook van die dezelfde bron site waar ook het Twitter bericht naartoe linkte. Toen ik in de URL ''blogs'' zag wist ik al genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Foxnews is de enige bron die mogelijk zou kunnen kloppen, alle Nederlandse media is c/p-journalistiek.
die stewardess heeft het als een gek op twitter gepost that's it.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Foxnews heeft het ook van die dezelfde bron site waar ook het Twitter bericht naartoe linkte. Toen ik in de URL ''blogs'' zag wist ik al genoeg.
dat is een bericht van 23 maart 2006.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)mogelijkgevonden.htm
Er staat ook zo FOK!king onduidelijk bij wanneer ze vermist is.
Volgens dat nieuwsbericht is ze afgelopen 30 mei vermist.![]()
Ontkenningsfase! Nu is het zéker waar!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)holloway_lichaam.xml
Hoax!
ik denk ook dat het onzin is, maar denk je dat het OM uit de school klapt tegen RTL? Net zo onbetrouwbaar bericht dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)holloway_lichaam.xml
Hoax!
Dat hoop je hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef SteelDogg het volgende:
Weten jullie btw nog toen Marlies van der Kouwe vermist was? Toen ging het precies op dezelfde wijze. één nieuwsbron kwam met het nieuwsbericht, de rest volgde. En toen werd het officieel dat ze gevonden was.
Ik verwacht iig dat het wel waar is. Hier kom je niet zomaar mee,
In de tuin van die pa denk ik, als ze is gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:59 schreef SteelDogg het volgende:
Tuurlijk. Alleen natuurlijk bedenk ik me dan waar ze dan gevonden zou zijn. En ja, dan begin ik eerlijk gezegd wel te twijfelen.
Maargoed, we wachten gewoon met z'n allen af op een officiëel persbericht, waarin bevestigd word dat ze gevonden is.
NOS loopt altijd achter.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Longmen het volgende:
NOS Journaal begint nu, totaal geen melding
En het lukt nog ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Oké, een of andere big boss heeft het vanavond gewoon leuk gevonden om iedereen hiermee op te fokken.
Ja daar noem je ook wat , Nosquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:01 schreef Longmen het volgende:
NOS Journaal begint nu, totaal geen melding
NOS post niet zomaar wat zoals RTLquote:
zou belachelijk zijn als het journaal nu opent hiermee cq het meldt vind je ook niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |