Ik denk hier? Was eerder wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef LasTeR het volgende:
Maar aanvallen, moet die hier geplaatst worden of over het hele forum?Kan ze ook in een quote kwijt, ik val dag des oordeels aan
Mijn aanval is geslaagd, misschien ook wel omdat laster al weg is.quote:
zullen we even een half uurtje pauze doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn aanval is geslaagd, misschien ook wel omdat laster al weg is.
Zo is er trouwens geen reet aan. Met zo weinig....
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zullen we even een half uurtje pauze doen?
Prima, ben toch nog wel ff online.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
*vanwege de kredietcrisis in het thuisland van de spelleider werden de oorlogsactiviteiten zover die er al waren tijdelijk gestaakt tot 0:50*
ik zal voor je kijken, om een of andere manier krijg ik compleet andere kleuren dan ik wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef Bond het volgende:
Ik claim spanje, en ik noem het Holland![]()
oranje bij voorkeur
helaas jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Bond het volgende:
[..]
Hmm, ik kan zeker niemand aanvallen, totdat iemand eraan grenst?
Jawel hoor, neutrale landen mogen ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Bond het volgende:
[..]
Hmm, ik kan zeker niemand aanvallen, totdat iemand eraan grenst?
mocht in vorige versie nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jawel hoor, neutrale landen mogen ook
quote:
HENK heetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik claim turkije en noem het....HENK landnog geen idee hoe :p! (enigzins griekenland ) omdat die daar eerder waren
oh serieus, dan heb ik slecht gelurktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mocht in vorige versie nietdeze is ook groter
ik blokkeer je aanvalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Bond het volgende:
[..]Over zee val ik jouw land aan wat nu:
[..]
HENK heet(stop eens met veranderen, heb al 3 namen gezien)
En naast HENK val ik Portugal binnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jawel hoor, neutrale landen mogen ook
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
Rustig aan jongens, tijdelijke vrede tot 0:50 totdat het een beetje volgestroomd is;p
mijn land is er groot genoeg voor bovendien is het anders moeilijk saaiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waardelooshelaas mag dat niet !
Dat magquote:
das het spelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn land is er groot genoeg voor bovendien is het anders moeilijk saai
quote:
missen cijfertjes?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenbout land dat geleid werd door een eenarmig persoon werd verslagen door het superiere leger van cable
Ierland werd trouwens op datzelfde moment verovert door shit
dat doe ik ook, ik had alleen de verkeerde paint erin gegooidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
missen cijfertjes?
en kleurtjes ? duidelijkheid gaat eranders uitpas gewoon elke map aan
en open paint en hou die erbij.
hou alles bij op een note boekje ^^![]()
quote:Marokko was leeg doordat de gehele bevolking naar nederland was getrokken, dus het hollandse leger had vrij spel en maakte er goed gebruik van
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:03 schreef Bond het volgende:
Spelvraag: Als iemand mij aanvalt, wint die dan 1 land? Of direct alles?
meteen alles, maar er zijn nog genoeg landen waar je je dan opnieuw kan vestigenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:03 schreef Bond het volgende:
Spelvraag: Als iemand mij aanvalt, wint die dan 1 land? Of direct alles?
In dat geval lopen we even door naar Algerije (d8 ik)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
meteen alles, maar er zijn nog genoeg landen waar je je dan opnieuw kan vestigen
Heb ik nu Das Vierten Reich! erbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:12 schreef Bond het volgende:
Toppie
En dan ook graag frankrijk en direct door naar Das Vierten Reich!.
''een land per keer'' als ie op 22 komt dan zet ik hem erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Heb ik nu Das Vierten Reich! erbij?het is 5 minuten geleden
henkland heeft nu 2 eilanden onder zich, welks?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:20 schreef cablegunmaster het volgende:
dat eiland onder henkland hoort oorspronkelijk bij mij.
je mag maar 1 land tegelijk aan vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Let een sop die val ik aan aanGa uit mijn land
Niet op 22 zou het mijn land wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je mag maar 1 land tegelijk aan vallen![]()
je aanval is ongeldig verklaard.
beidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
henkland heeft nu 2 eilanden onder zich, welks?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat is er niet toegestaan?
- Gelieve niet meer dan10 aanvallen tegelijk te doen; ts heeft een verdomd langzame computer!
- Multiquotes bij het aanvallen
-
Als mijn mulitaanval dan niet meer mag (ookal zijn de regels erna veranderdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
Okee, ik zet er alvast een nieuwe regel bij
1:32quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:27 schreef Bond het volgende:
Nu Holland lekker bezig is valt die direct
Nederland, belgië en luxemburg binnen.
En daarnaast ook Poepoog’s VK (7)
[..]
blockquote:
1 -quote:
oke is eis Polen en noem het "een bussie vol"quote:
quote:
Lekker hebben we die ook in het bezit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:53 schreef tisauch het volgende:
Ik claim Luxemburg en doop het om naar Nymfomania
ach ja jij gaat wel mooi verderquote:Op vrijdval 2 aan 2009 01:38 schreef Bond het volgende:
[..]
[..]
Lekker hebben we die ook in het bezit.
Nieuwe te claimen land: Nederland
Zet je wel de namen erbij, anders wordt het zo lastig aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie ik had tisauch helemaal niet gezien
blockquote:
hehe ik zag je post meteen boven mij staan dus had wel al in de gaten dat het een faal zou wordenquote:
Moet nu wel he. Holland heerst!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ja jij gaat wel mooi verder
ik win land 2quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee tjappie ik blockte je directquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
Heden Nacht verdelen wij ... een mislukt continent
quote:
lees danquote:
Helaas, hij heeft je echt weggeslagen, dat moest wel met die kern rotzooi die die rond gooidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
aanvallen dusquote:
spelleider check deze link :quote:
en wrongquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
spelleider check deze link :
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
sorry Pezu maar HENK land is slim en sluw![]()
ik zie hem echt niet, hij gaat oppeens naar de onderste kant van de paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
Gelukkig heb ik die vrouw wel goed terug geschopt dan, jij bent sluw, je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie hem echt niet, hij gaat oppeens naar de onderste kant van de pagina
quote:quote:
Op vrijdval 2 aan 2009 01:38 schreef Bond het volgende:
[..]
[..]
Lekker hebben we die ook in het bezit.
Nieuwe te claimen land: Nederland
correct, 1 per keerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je kunt dus ook landen opeisen die nog niet bezet zijn en langs je liggen?
jazekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je kunt dus ook landen opeisen die nog niet bezet zijn en langs je liggen?
blockquote:
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 -
2 Pezu’s Poulypapie
3 -
4 eNGine10’s Bussie’s vol
5
6 Bond’s Holland
7liesje1979’s Italie
8 cablegunmaster’s Henkland
9
10
11
12
13
14
Pezu werd overrompeld door een sluwe tactiek van cable
goed lezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?
ik wil graag Oekraine aan mijn rijk toevoegenquote:
donder toch op man met zulks triest gedoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goed lezenzie vorige topics hoe mensen heel slimmig aanvallen kunnen uitvoeren
dat is toch het hele idee achter het spel, ik had hem eerlijk gezegd in het plaatje van iran verwachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder toch op man met zulks triest gedoe_!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef Bond het volgende:
[..]
^^ Dat dus
Aanval: liesje1979’s Italie, eens kijken of dat wat voor mij is.
Klopt, maar hoe is het beter te organiseren danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 2 is van mij :01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is toch het hele idee achter het spel, ik had hem eerlijk gezegd in het plaatje van iran verwacht
tuurlijk ben al bezig met mn 2e aanval die niemand heeft gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
nee das het spelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeter_!
ideeen zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
ik heb wel eens gepoept zonder door te trekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
nee das is droefquote:
iedereen is bvb deze aanval ontgaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/valt4aan.gif
ach je moet wat slimmigheidjes kunnenin dit spel
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
Nicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
ideeen zijn altijd welkom
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
tuurlijk gewoon vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.
ocharme, heb je verloren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
eh zuurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
pak een nieuwland en speel meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank je
Ja, daar lijkt mij dus geen zak aan. Ik ga niet als een debiel iedere post op 100 manieren bekijken om maar een aanval te vinden, noch dat ik zelf al die moeite zou gaan doen om een aanval te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
tuurlijk gewoon vragenalleen het idee is om verstopte aanvallen uit te voeren
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 ik val 8 aan schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pak een nieuwland en speel mee
pak een nieuwland en speel mee![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
hey bond vredes verdragquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Bond het volgende:
[..]
NiceIk moet dit spel echt nog leren zeg
Oostenrijk heet vanaf nu lekkere heidi's landquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit is helaas niet als aanval beschouwt omdat de woorden val aan er niet in voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:10 schreef Bond het volgende:
cablegunmaster is uit het spel!!!!!
Je snapt natuurlijk wel dat dit een aanval op HENK land was.
[..]
Het doel is de aanvallen goed te verstoppen?! Nou dit is heel duidelijk dat ik verandering wilde brengen dat er twee grote waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit is helaas niet als aanval beschouwt omdat de woorden val aan er niet in voorkomen.
als je dit leest zie je niet staan dat je aanvalt. maar alleen aanmoedigt.
als je ook daadwerkelijk aanviel zou ik dat doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:11 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee je bent je land kwijt, pak maar een nieuwe.
Dat is mijn eigen land, waarom zou ik dat aanvallen, die heb ik alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je ook daadwerkelijk aanviel zou ik dat doen![]()
spelleider beslist want ik kan er geen motie van aanval in vinden en na 3 delen vind ik dit een hele zwakke poginghet had net zo goed aan aanval op holland kunnen zijn
2 is van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:13 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen land , waarom zou ik dat aanvallen, die heb ik al .:P
ik blokkeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:15 schreef Bond het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 maart 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 -
2 - eNGine10’s heidi's land
3 -liesje1979’s Italie
4
5
6 Bond’s Holland
7
Ik zet dat val aan ook even in de regels
[/quote
PrimaDuidelijkheid
ik claimquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:19 schreef Bond het volgende:
De eerste die nu reageerd kan holland claimen. Ik ga
8 is weer van mijquote:
zie mijn quote 8 behoort weer tot mijn eigendomquote:
zie in mijn quotequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo dat ?waar is je aanval ?
quote:quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 ik val 8 aan schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door PeZu op 20-03-2009 02:16 ]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?quote:
waarom ben ik doorgestreept? dacht dat ik net 3 erbij had gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 -
2 - eNGine10’s heidi's land
3 -liesje1979’s Italie
4
5
6 Bond’s Holland
7
uhuhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?
die heb je later geedit !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?
staat nergensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die heb je later geedit !regel huppelde hup was je mag niet editen na het posten of in dezelfde minuut
( dit was om terug lezen te voorkomen)![]()
ik lees het spelregel boek dat in 3 topics staat door. en ik weet zeker dat het daarin staatquote:
en als ik nog in het spel zit (zou niet weten waarom niet) dan zou ik nu graag bonds holland aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
waarom ben ik doorgestreept? dacht dat ik net 3 erbij had gekregen.
mja snealy is sneaky is mijn ogen, staat niet in de op dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:28 schreef Syb-rund. het volgende:
ja.. sorry maar hoe had ik dat kunnen zien
[Game] FOK! verovert Aziëquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik lees het spelregel boek dat in 3 topics staat door. en ik weet zeker dat het daarin staat
ja maar hoe kan ik dat gaan zien als sl?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja snealy is sneaky is mijn ogen, staat niet in de op dus
staat niet in de opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[Game] FOK! verovert Azië
En heden nacht verdelen we Afrika opnieuw
ben er 1 kwijt heb ik het gevoel .![]()
ik claim tjechie en noem het Wiederwietnederliemenienstan
niks mee te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar hoe kan ik dat gaan zien als sl?
daar heb je zelf toch niks aan als je voorkomt dat ik het zie
Het was een spelregel eerstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat niet in de op
en als je echt sneaky wilt spelen wees dan een man en geeft toe
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was een spelregel eerstmaar dan suggereer ik hem hierbij en geef ik mijn land over.
![]()
Als ik verlies dan geef ik toemaar niet voor het handboek erbij te pakken.
![]()
Extra Regel:
Edits mogen alleen alleen in dezelfde minuut gemaakt worden om teruglezen te voorkomen
gewoon voor de zekerheid block!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was een spelregel eerstmaar dan suggereer ik hem hierbij en geef ik mijn land over.
![]()
Als ik verlies dan geef ik toemaar niet voor het handboek erbij te pakken.
![]()
Extra Regel:
Edits mogen alleen alleen in dezelfde minuut gemaakt worden om teruglezen te voorkomen
2 & 8 had ik geclaimd poulypapie heet het nog steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
waar claim je 2 btw? en hoe heet je land? en welk leeg land had je uitgekozen voor dat je zon edit deed
2 is nu van mij maar ik zou niet weten waar ik het kwijtgeraakt ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
waar claim je 2 btw? en hoe heet je land? en welk leeg land had je uitgekozen voor dat je zon edit deed
Tof! Dan claim ik Litouwen als Leen Huijz, dan heten mijn inwoners Leen Huijzers en daarmee stiekem alsnog Lee Towersquote:
in een sneaky edit van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
2 is nu van mij maar ik zou niet weten waar ik het kwijtgeraakt ben.
je vergeet edit claimsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:38 schreef cablegunmaster het volgende:
aziatische editie:
Spelregels: Eerst moet je een leegstaand land claimen: Noem de echte naam van een land en geef het land de naam die jij wilt. Je mag maar 1 land claimen, dus denk goed na over je keuze. Vervolgens zal ik in de kaart jouw land painten. Als dat is gebeurt mag je een buurland, dat al door iemand anders is geclaimd, aanvallen. Dit doe je door simpelweg te posten dat je een land aanvalt. De tegenstander kan dan de aanval pareren door de post te quoten binnen 5 minuten! Als je aanval niet is gequote binnen 5 minuten, moet jij zelf je aanval quoten en zeggen dat je aanval is geslaagd. Dan neem je dat land over en wordt jouw rijk groter. Het doel is om een zo groot mogelijk rijk te krijgen.
Extra regels:
- Je mag ook landen aanvallen die via een streepje over zee zijn verbonden met jouw land.
- Mijn Vaderland kan je niet aanvallen, dat is mijn land en vanaf daar zal ik het spel leiden.
- Je mag niet aanvallen door je aanval in spoiler tags te plaatsen. (dit kan worden veranderd na half 2 ofzo )
- Je mag maar 1 land tegelijk aanvallen
- Om een deel van Rusland of China te claimen, moet je zeggen of je het westen, oosten of midden wilt hebben
- Je mag een nieuw land claimen als je land is veroverd, maar waarschijnlijk slaap je dan.
mag ik 8 nu bijschrijven? klik even op de punt achter het vraagteken!quote:
iemand had 8 allang overgenomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mag ik 8 nu bijschrijven? klik even op de punt achter het vraagteken!
leg uit ? in zinnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
dat weg-editten niet mag ook maar als regel?
master sneaky strikes againquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:43 schreef Syb-rund. het volgende:
Ok, ik heb nu een nieuw mapje en engine en co moeten dus blijkbaar een nieuw land gaan claimen omdat pezu alles heeft weg-ge-edit
ik snap er echt geen zak meer van. Denk dat dit toch te moeilijk voor mij is 's nachts.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand had 8 allang overgenomen
psst ik had tjechie in genomen zie ergens terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 – Pezu’s Weg-editland
2 – Hawaii_Tim’s Lee Towers
3 -
4
5
6
7
8
9
ja wat heb je aan zulke aanvallen als je ze niet eens kan terugleiden? dat is meer het idee wat ik ervan hebquote:
je moet je aanvallen wellen kunnen terug leiden anders zijn ze niet geldig natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja wat heb je aan zulke aanvallen als je ze niet eens kan terugleiden? dat is meer het idee wat ik ervan heb
tevens is het laat
b-b-b-blockquote:Op vrijdag ik val 2 aan maart 2009 02:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Err, dat is Letland, niet Litouwen. Hoe dan ook, ik val 1 aan!
quote:
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Afrikaanse editie:
Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog even over het concept nagedacht, en als er genoeg animo is kunnen we deze nacht weer verder met een blanco kaartje.
In de kern blijft het spel hetzelfde als beschreven in de OP van het eerste topic: Heden nacht verdelen we Afrika Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, valt 1 aan vanaf mijn eigen landje.en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Vermeld bij een aanval ten minste de naam van het land, en het land dat je aanvalt.
wollig verhaal over een landenlijst
Als neutrale speleider, zal ik de honeurs waarnemen vanaf Madintxgascar. Game on!
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:50 schreef cablegunmaster het volgende:
al die mini landjes moeten rood worden
minequote:
2 is van mij na deze aanval van 5 min terugquote:
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:52 schreef Hawaii_Tim het volgende 4 is van pezu:
Ik val 1 opnieuw aan, maar nu 50 km zuidelijker! Haha!
daar staat geen aanvalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 is van mij na deze aanval van 5 min terug
jawelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar staat geen aanval( in dat vorige staat geen aanval
)
hij blockt post waar ik geen aanval in plaatsquote:
lees terug onder de linkquote:
3 is na die aanval ook van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 is van mij na deze aanval van 5 min terug
quote:
waar danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:00 schreef cablegunmaster het volgende 1 val ik aan :
[..]
lees mijn post erboventijd : 2:52
volgende keer speel ik wel mee, ik zie die dingen echt nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lees mijn post erboventijd : 2:52
nee want je moest met de woorden val aan aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
aanval in deze block en 4 is ook van mij
mis ik datquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in de linkvooraan in de quote
en dan is 1 nu van mijquote:
ik ben geen 1quote:
quote:
maar Pezu wel toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben geen 1
lees dat ik net 1 heb ingenomen.![]()
betekent alle gaande aanvallen zijn geblokt![]()
duidelijkheid quote je aanval anders?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie die slinkse aanval op 1 5 min terug van mij
wat wat watquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
duidelijkheid quote je aanval anders?
dus jij bent nr 3quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:09 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ik heb pezu aangevallen (Succesvol) Mannen juichen van moed![]()
2 pezu claimed opeens een aanval te hebben 15 min geleden met vaagheid op wie en wat![]()
3 engine10 heeft pezu aangevallen (na mij) alleen die is niet meer omdat pezu niet bestaat. dus ongeldig.
en in die post val ik 3 aan, 5 min terug, 3 is dus van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie die slinkse aanval op 1 5 min terug van mij
jup ik ben 3 en niemand heeft mij aangevallen.quote:
is er al duidelijkheidquote:
ik heb je alweer zie d epost boven die postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:12 schreef cablegunmaster het volgende:pezu valt 3 aan
[..]
jup ik ben 3 en niemand heeft mij aangevallen.
ik viel pezu aan. hij viel mij aan. (post erna ) ik overwon hem. zijn aanval niet meer geldig
als je in elke quote een aanval verstopt word ik er niet wijzer van neequote:
ik ben erg, ik weet hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je in elke quote een aanval verstopt word ik er niet wijzer van nee
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:15 schreef Syb-rund. het volgende:
oh idd ik zie het, het is gewoon erg verwarrend als je die tijd ziet, van 47; maar realiseert dat de post zelf na die van jou is gepost
nee johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:15 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ik heb pezu aangevallen (2:52 Succesvol) Mannen juichen van moed
1 2:52 pezu valt mij aan maar de post staat eronder.
2 (pezuvalt aan 3:06 fictief land) claimed opeens een aanval te hebben 15 min geleden met vaagheid op wie en wat (verstopt een aanval in een quote)
3 engine10 heeft pezu aangevallen (na mij) alleen die is niet meer omdat pezu niet bestaat. dus ongeldig.
plus dta ik hier ook al 3 vd zekerheid aan heb gevallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je alweer zie d epost boven die post
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe zit het met mijn succesvolle aanval op tijdstip 2:52?
http://val1aanforum.fok.nl/topic/1269331/3/100#67228235
dit staat eronder![]()
ja ik ga het de volgende keer proberenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:19 schreef Syb-rund. het volgende:
boh ik snap wel dat Intxaurraga er de brui aan had, het is echt leuk, maar oh zo vermoeiend om te sl'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |